Som rubriken lyder, kan man surfa med någon annans ip?
Jag vet hur man surfar via proxy me hjälp av tor, men jag vill surfa via ett specielt ip, någon som kan förklara hur jag ska göra om det nu går?
jojo grabbar.. ända chansen är att din kompis har en trådlös router.. koppla in en liten usbadapter på din dator(om du inte har något inbyggt.) och låt hoppas att han har oskyddat nätverk.
Du kan installera en RAT eller annan form av verktyg som låter dig kontrollera datorn och på så sätt arbeta med den som om du skulle sitta vid den (fast du sitter vid din egen)
Du kan ju googla reda på någon RAT du tycker verkar bra. (RAT = Remote Access Control)
Brukade koda RAT's en tid bakåt. Det är vad man gör det till, jag kodade RAT's för avsikt "Remote Administration Tool" med reservation för övervakning. Sen kan man använda det för elaksinnade saker och då skulle jag vilja säga att det faller under "Remote Access Tool". Däremot har jag aldrig hört talas om "Remote Access Trojan"
Brukade koda RAT's en tid bakåt. Det är vad man gör det till, jag kodade RAT's för avsikt "Remote Administration Tool" med reservation för övervakning. Sen kan man använda det för elaksinnade saker och då skulle jag vilja säga att det faller under "Remote Access Tool". Däremot har jag aldrig hört talas om "Remote Access Trojan"
Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Är inte insatt i ämnet mycket alls.
Läste lite på den här länken(hxxp://www.microsoft.com/technet/security/alerts/info/virusrat.mspx) och trodde det var rätt. Men icke sa nicke.
Tack för din rättning iallafall
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!