• 1
  • 2
2008-10-16, 19:02
Bannlyst
Ingen som har spelat detta spelet? Verkar riktigt bra och ettan var riktigt jvla kul!
Citera
2008-10-16, 19:29
Medlem
Provade det igr d jag tyckte det sg hyffsat skoj ut. Men var ngot av en besvikelse fr min del, kndes som att det var vldigt "mainstream" och precis som alla andra hack and slash spel.
Men det har sina stunder, vrt att prova i alla fall d allas smak r olika. Ska ocks tillgga att jag inte spelat igenom hela spelet
Citera
2008-10-16, 19:55
Bannlyst
Har du testat multiplayern? Isfall hur var det?

Ettans multiplayer r det nrmaste diablo 2 jag spelat = riktigt kul.
Citera
2008-10-16, 19:56
Medlem
r det Sacred.2.Fallen.Angel.CloneDVD-WARG som gller? Spelet slpps vll i november?

Har precis brjat spela Sacred 1 faktiskt, men man kanske fr ta en titt p Sacred 2 s man har ngot att spela innan D3.
Citera
2008-10-18, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av n.a.z
Ingen som har spelat detta spelet? Verkar riktigt bra och ettan var riktigt jvla kul!

Har inte provat det n men funderar p att kpa nytt grafikkort och sedan kpa detta .. Har inte provat 1an heller, fr ta och gra det frst kanske .. Iaf tntke jag frga om ngon har tips p spel liknande dessa ?
Citera
2008-10-19, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av americanviking
Har inte provat det n men funderar p att kpa nytt grafikkort och sedan kpa detta .. Har inte provat 1an heller, fr ta och gra det frst kanske .. Iaf tntke jag frga om ngon har tips p spel liknande dessa ?
Finns inte s mnga bra men Sacred hller hg klass.
Citera
2008-10-19, 14:55
Medlem
kokomanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av americanviking
Titan Quest och dess tillggspaket r rtt s bra. Finns att kpas fr en billing peng p Steam.
Citera
2008-10-19, 20:56
Bannlyst
Var tvungen att ladda hem och prova detta fr jag diggade 1an starkt.
Och jag blev inte besviken, riktigt roligt faktiskt finns lite skavanker hr och dr, men dom kommer antagligen patchas bort rtt snabbt... Rekomenderar detta till alla er som gillar hack&slash rpg's..
Blir nog tom ett kp av detta spelet och det hr inte till vanligheten fr mig
Citera
2008-10-24, 01:32
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
sknt att hra att detta inte r helt t pipsvngen, blir ett test nu p hstlovet, som fr vrigt kommer jvligt lgligt med bde far cry 2 och sacred 2 till datorn
Citera
2008-11-15, 11:10
Medlem
Grooms avatar
Finns det ngot stt att komma runt minimum kraven fr grafikkortet?
Citera
2008-11-18, 22:04
Medlem
Grunt_Grunts avatar
sjlv har jag bara testat det i en kvart, och blev genast otroligt besviken. Kassa dialoger tillsammans med vansinnigt dliga och buggiga animationer gjorde mellansekvenserna till ett skmt. Sedan, helt utan frklaring eller dialog, utan att veta var jag r och till vilket syfte, s brjar jag plja mig lngst en stig, mrdandes massa high elfs. Jag anlnder till ngon liten by och fr i uppdrag att dda kobolds. Meh...

Karaktrsbyggandet knns ondigt krngligt. Det mesta knns oinspirerat. N, usch. Eller blir allt mycket bttre lngre in i spelet?
Citera
2008-11-18, 22:06
Medlem
Lars Vinterdcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunt_Grunt
sjlv har jag bara testat det i en kvart, och blev genast otroligt besviken. Kassa dialoger tillsammans med vansinnigt dliga och buggiga animationer gjorde mellansekvenserna till ett skmt. Sedan, helt utan frklaring eller dialog, utan att veta var jag r och till vilket syfte, s brjar jag plja mig lngst en stig, mrdandes massa high elfs. Jag anlnder till ngon liten by och fr i uppdrag att dda kobolds. Meh...

Karaktrsbyggandet knns ondigt krngligt. Det mesta knns oinspirerat. N, usch. Eller blir allt mycket bttre lngre in i spelet?

Vad jag vet s kndes ettan vldigt jobbig och versvrt gllande karaktrsbygget. Men nr man vl kom in i det s var det bra, fast det r ju ettan
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in