2008-10-26, 09:23
Medlem
danny79s avatar
Var i Rosenlund igår, längs gatan var det endast en massa fula skabbiga negresser som vill ha 1000:- för sex och 500 :- för en avsugning. Billigt men med tanke på hur dom såg ut kände jag att det inte var värt det.
Sen satt det tjejer i bilar längs gatan som var lite fräschare men ville ha upp till 3000:- men så fräscha var dom inte att heller det var värt. Vad har hänt med Rosenlund? Var finns alla svenska hororna nu för tiden? Har ni erfarenhet från dessa negresser? Berätta!!
Citera
2008-10-27, 20:27
Medlem
danny79s avatar
ingen som har erfarenhet?
Citera
2008-10-27, 21:23
Medlem
curdmans avatar
Läste i GP att det kommer nigerianska flickor från Oslo nu när de fått ny sexköpslag där. De hålls ofta i schack av sina hallickar med hot om vodoo och förbannelser som dessa kvinnor tydligen tror på. En av dessa hallickar var/är uppe i rätten nu. Läste om eländet i tidningen; ingen rolig historia. Gatan är sen någon vecka stängd för biltrafik på nätterna pga att prostitutionen ökat på sista tiden.
Citera
2008-10-28, 20:08
Medlem
danny79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curdman
Läste i GP att det kommer nigerianska flickor från Oslo nu när de fått ny sexköpslag där. De hålls ofta i schack av sina hallickar med hot om vodoo och förbannelser som dessa kvinnor tydligen tror på. En av dessa hallickar var/är uppe i rätten nu. Läste om eländet i tidningen; ingen rolig historia. Gatan är sen någon vecka stängd för biltrafik på nätterna pga att prostitutionen ökat på sista tiden.

Jo nu tycker jag mig minnas detta. Det är för jävligt. Att sälja sex ska vara frivilligt. Dom hade inte stängt av trafiken när jag var där i allafall.
Citera
2008-11-09, 04:07
Medlem
BettanyMaids avatar
En man ringde mig igår och påstod att han minsann fick knulla för 300 när han hittar någon där. han påstod även att vissa horor blir kåta av att man prutar. Jag blev tvungen att förklara att trots att jag är jävligt undergiven så tänder jag inte på att bli lurad på pengar. Jag är fan ändå en av de billigaste näthororna i stan. Och är ganska söt. Lite off topic kanske men ja, och så till frågan som faktiskt hör till ämnet. Finns det verkligen en stackars tjej där som tror att hon behöver låta röven knullas för 300 kr??
Citera
2008-11-09, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BettanyMaid
En man ringde mig igår och påstod att han minsann fick knulla för 300 när han hittar någon där. han påstod även att vissa horor blir kåta av att man prutar. Jag blev tvungen att förklara att trots att jag är jävligt undergiven så tänder jag inte på att bli lurad på pengar. Jag är fan ändå en av de billigaste näthororna i stan. Och är ganska söt. Lite off topic kanske men ja, och så till frågan som faktiskt hör till ämnet. Finns det verkligen en stackars tjej där som tror att hon behöver låta röven knullas för 300 kr??
Det var nog bara ett dåligt försök att pruta.
Citera
2008-11-11, 19:08
Medlem
danny79s avatar
300? hmm låter lite billigt,, 500 :- är det billigaste jag hört
Citera
2008-11-11, 20:33
Medlem
gottmospahedens avatar
.......

jag tror att alla prostituerade med någon form av intelligens och utseende håller sig undan rosenlund, just pga all bevakning och dylikt..
Citera
2008-11-11, 20:44
Medlem
danny79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
jag tror att alla prostituerade med någon form av intelligens och utseende håller sig undan rosenlund, just pga all bevakning och dylikt..

mm tror jag med,, syns bara, det pajjar ju det spontana
Citera
2008-12-02, 15:35
Medlem
swedemisss avatar

Vad jämför folk med, att bara klippa sig kostar ju 2-300 kr? Det är också en tjänst, snickare också. Det är jävla dyrt.
Citera
2008-12-13, 03:11
Awaiting Email Confirmation
Scatologys avatar
Vilka tider ställer sig fnasken där då?Om man inte har bil går man bara fram till dom då elller vad?
Citera
2008-12-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scatology
Vilka tider ställer sig fnasken där då?Om man inte har bil går man bara fram till dom då elller vad?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in