2008-11-24, 17:46
Medlem
mrBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J_McClane
Oasis har fortfarande inte lagt upp spelningarna på sin On Tour-sektion på officiella hemsidan. Börjar nästan kännas obehagligt. Har även mailat dom, men inte fått något svar - trots att mina tidigare mail (angående helt andra saker) brukar besvaras tämligen omgående.

http://www.oasisinet.com

Jag har faktiskt också noterat detta.. Känns icke bra..
Citera
2008-11-24, 18:12
Medlem
_Shakermakers avatar
Citat:
Oasis har fortfarande inte lagt upp spelningarna på sin On Tour-sektion på officiella hemsidan. Börjar nästan kännas obehagligt. Har även mailat dom, men inte fått något svar - trots att mina tidigare mail (angående helt andra saker) brukar besvaras tämligen omgående.

http://www.oasisinet.com

Ta det lugnt, det är nog ingen fara.

De har nog tillräckligt med saker att göra på deras hemsida som det är. Sverigespelningarna är knappt en fis i rymden för dem just nu.
Citera
2008-11-24, 18:25
Medlem
mrBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Shakermaker
Ta det lugnt, det är nog ingen fara.

De har nog tillräckligt med saker att göra på deras hemsida som det är. Sverigespelningarna är knappt en fis i rymden för dem just nu.

Fan fick lust att höra Shakermaker live nu i januari
Citera
2008-11-24, 19:04
Medlem
mrBatemans avatar
Kikade lite på galma live-klipp på Oasis och är jag omoralisk när jag hoppas på att Liam och Noel kommer vara lika fulla och höga som i Wembley 2000 den andra kvällen? Jag gillar fan mer Oasis när dom är som dom är och inte ska "spela" proffetionella.. Någon som delar min åsikt?
Citera
2008-11-25, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrBateman
Kikade lite på galma live-klipp på Oasis och är jag omoralisk när jag hoppas på att Liam och Noel kommer vara lika fulla och höga som i Wembley 2000 den andra kvällen? Jag gillar fan mer Oasis när dom är som dom är och inte ska "spela" proffetionella.. Någon som delar min åsikt?

Det var väl bara Liam som var full andra kvällen? Noel var ju i alla fall skitsur på honom efteråt.

Hela den turnén var en ju en aning jobbig för bandet. Hoppade inte Noel av innan spelningarna på Wembley också?
Citera
2008-11-25, 19:04
Medlem
mrBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Det var väl bara Liam som var full andra kvällen? Noel var ju i alla fall skitsur på honom efteråt.

Hela den turnén var en ju en aning jobbig för bandet. Hoppade inte Noel av innan spelningarna på Wembley också?

Men fortfarande, du måste ju erkänna att det nästan är en av anledningarna till att man älskar bandet! Och konserten var ju GRYM!
Citera
2008-11-25, 19:23
Medlem
MrBrightsides avatar
Älskar när han kommer ut första kvällen på wembley :

"Hello Manchester!"
Citera
2008-11-26, 09:27
Medlem
pojkhoras avatar
Förlåt att jag stör i det väsentliga men hur går det med förbandsgrävandet?

1995 på annexet skulle Verve varit förband men splittrades lite innan ett tag så vi fick stå ut med det bästa Sverige hade i indieväg då: STONECAKE
Ha ha ha, vilket jävla skämt det var. Alla stod och suckade och skrattade i 40 minuter tills dom som sista extranummer spelade sin one hit wonder "Tuesdeay afternoon"
Tackar
Senast redigerad av pojkhora 2008-11-26 kl. 09:31.
Citera
2008-11-26, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt

Ja, Noel var ju helt i sin ordning. Liam dock dyngad som bara den. Noel hoppade av alla gig som var utanför Storbrittanien, efter en incident i Barcelona där Liam uttalade sig rätt negativt om Noels dåvarande fru. Det resulterade bland annat i att Hultsfredsgiget den sommaren genomfördes utan Noel, vilket också märktes markant. Är väl ganska fiaskostämplat. Finns filmer på youtube från gigen där Noel ej medverkade, i Acquiesce fick publiken i stället sjunga Noels bitar.

Citat:
Ursprungligen postat av pojkhora
Förlåt att jag stör i det väsentliga men hur går det med förbandsgrävandet?

1995 på annexet skulle Verve varit förband men splittrades lite innan ett tag så vi fick stå ut med det bästa Sverige hade i indieväg då: STONECAKE
Ha ha ha, vilket jävla skämt det var. Alla stod och suckade och skrattade i 40 minuter tills dom som sista extranummer spelade sin one hit wonder "Tuesdeay afternoon"
Tackar

De flesta ryktena säger att det blir 'The Coral' som förband.
Citera
2008-11-26, 18:17
Medlem
_Shakermakers avatar
Citat:

De flesta ryktena säger att det blir 'The Coral' som förband.

En snubbe på OG eller?
Citera
2008-11-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Shakermaker
En snubbe på OG eller?

Nej, från flera på OG. Den som lever får se.
Citera
2008-11-27, 18:17
Medlem
Santadunks avatar
Någon som kan Globen och vet vilka platser man ska satsa på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in