• 1
  • 2
2008-11-01, 15:36
Medlem
keyboardcowboys avatar
ENDAST SERISA SVAR!, trtt p detta forum och alla inlgg som inte tillfr ngot. Mod borde ge dem varning!.

Iallfall..

Trffat en tjej som gillar att bli dominerad PSYKISKT.. leka att hon blir vldtagen.. ligga naken nr jag har klder p mig.. kanske ngon lavett hr och dr men mer psykiskt frnedrad..

hon gillar att vara lite kaxig och sen bli satt p plats.. ska snart ka till huvudstaden och trffa henne igen..

Ngon som har ngot tips p hur jag kan dominera henne lite psykiskt?, alltid kul att testa nya grejor..

Som sagt endast serisa svar...

frstr ni inte vad hon gillar (vad jag sker) s sg s frklarar jag mer grundligt..
Citera
2008-11-01, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardcowboy
ENDAST SERISA SVAR!, trtt p detta forum och alla inlgg som inte tillfr ngot. Mod borde ge dem varning!.

Iallfall..

Trffat en tjej som gillar att bli dominerad PSYKISKT.. leka att hon blir vldtagen.. ligga naken nr jag har klder p mig.. kanske ngon lavett hr och dr men mer psykiskt frnedrad..

hon gillar att vara lite kaxig och sen bli satt p plats.. ska snart ka till huvudstaden och trffa henne igen..

Ngon som har ngot tips p hur jag kan dominera henne lite psykiskt?, alltid kul att testa nya grejor..

Som sagt endast serisa svar...

frstr ni inte vad hon gillar (vad jag sker) s sg s frklarar jag mer grundligt..

Well du kan ju prova att behandla henne som mindervrdig, t.ex om ni ska p restaurang och hon brjar bestlla. S avrbyter du henne och bestmmer vad hon ska ha, samtidigt som du kanske flikar in nn pik till tjnaren om att din dam inte riktigt r kapabel att bestmma saker sjlv.

Det brukar funka...
Citera
2008-11-01, 17:03
Medlem
sommarlovs avatar
Skojade lite med dig, lille vn!

Har ingen aning hur man dominerar ngon.
Men du kanske behver f avreagera dig lite?
Citera
2008-11-01, 17:24
Medlem
runkakukens avatar
Ignorera henne fullstndigt i ett par timmar?
Citera
2008-11-01, 17:29
Bannlyst
en vldigt bra sak r att alltid se till att g framfr henne.. visar p ngot stt att du r ledaren. Se till att inte titta bakt och se till att hon fljer efter dig, det frstr hela dominans-grejen.

Edit: Du behver inte g 1 meter framfr henne precis, det rcker om ni gr brevid varandra att du r 10-20cm fre henne.. hennes axel skall vara bakom din om du frstr.
Citera
2008-11-01, 18:23
Medlem
Sweeper80s avatar
Det r ngot s mentalt avancerat och det r ngot som krver mycket intelligens frn den som gr det, s vet man inte hur man kan och br gra det sjlv s r det inget man ska syssla med ht. Mao, r det ngot som man behver frga om p FB s r det inget man ska syssla med.

Du ville ha serisa svar och det hr r ett helt serist svar. Tnk p att det r mnniskor det handlar om och terigen, eftersom du behver frga om det, s ge fan i det!
Citera
2008-11-01, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Det r ngot s mentalt avancerat och det r ngot som krver mycket intelligens frn den som gr det, s vet man inte hur man kan och br gra det sjlv s r det inget man ska syssla med ht. Mao, r det ngot som man behver frga om p FB s r det inget man ska syssla med.

Du ville ha serisa svar och det hr r ett helt serist svar. Tnk p att det r mnniskor det handlar om och terigen, eftersom du behver frga om det, s ge fan i det!

du r frsts oerhrt kunnig inom omrdet men delar av sjlvfrklarade skl inte med dig..

Kyss mig i rven, klart man kan "lra sig" att manipulera hur folk ser p en med hjlp av enkla metoder.

Jag kan fr vrigt rekommendera en talbok om liknande mne
" David lieberman - Get Anyone to Do Anything "
Han har ven publicerat fler intressanta saker ang. sociala "knep".
Citera
2008-11-01, 19:38
Medlem
Kexars avatar
Ha henne som fotpall nr du tittar p tv?
Citera
2008-11-02, 15:20
Medlem
keyboardcowboys avatar
tack fr svaren!

vissa r nog anvndbara

Kan tillga att hon gillar att bli tvingad till att gra saker...

kom igen nu era elaka jvlar lite mer ni komma p
Citera
2008-11-02, 16:02
Medlem
Ngra frslag:

Ge henne ett namn som objektifierar henne, och anvnd endast det namnet i fortsttningen. "Hl" fungerade bra som namn t en dam jag roade mig med fr lnge sedan. Det fick henne att inse att hon bara var tre hl och inte s mycket mera. Anvnd namnet ofta, sg inte bara "kom hit", utan "Hl, kom hit".

Frbjud henne att anvnda orden "jag" och "mig" fr att syfta p sig sjlv. "Jag r kissndig" r fel, "Hl r kissndig" r rtt.

P tal om ndig s frklara fr henne att hon hdanefter utrttar sina behov under din versyn. Njut av den blossande rodnaden p hennes kinder nr hon sitter naken p toalettstolen och krystar, grna med benen brett isr, brsten framskjutna, blicken rakt fram och hnderna knppta p huvudet. Skratta t ljudefffekterna hon framkallar, och visa grna med ord och minspel att det luktar illa om henne dr hon sitter.

Uppmana henne att gra sig s vacker och sexig fr dig som mjligt. Lt henne fixa hret och gna mycken tid till makeup och till att vlja ut de vackraste underklder hon har. Nr hon sedan stolt och frfriskt lttkldd visar upp sig fr dig och vntar p bekrftelse hur vacker och sexig hon r s bojar du hennes hnder bakom ryggen och tar ut henne till kket eller annat lmpligt utrymme. Anvnd din fantasi och kleta nu in henne frn topp till t med gg, filmjlk, ketchup, senap, smr, mjl, kaviar och vad du nu kan hitta. Ju mer och kladdigare desto bttre. Stoppa grna in en grnsak eller tv i lmplig kroppsppning efter att ha avlgsnat ndvndiga kldesplagg. Tala om fr henne vilken liten gris hon r som stller till det s hr, och lt henne sedan ligga p golvet i rran och inse att allt besvr hon haft med att gra sig fin fr dig var bortkastat. Givetvis r det hon som fr stda upp eftert.

Glm inte att trsta henne nr hon blir ledsen.
Senast redigerad av DivisionByZero 2008-11-02 kl. 16:22.
Citera
2008-11-04, 12:23
Medlem
keyboardcowboys avatar
Underbart svar DivisionByZero !

Sna som dig borde det finnas mer av!; Tackar och bugar!

Har du ngot mer p lager s hosta upp dem.. Kan skriva sen och bertta hur det gick
Citera
2008-11-08, 01:40
Medlem
Ex Nihilos avatar
styr hela sexakten t.e.x, sg till henne att rida dig frst och sen sg att du ska ta henne bakifrn *nu* eller att hon ska suga av dig etc, ha full kontroll, gillar hon att bil nedvrderad?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in