Citat:
Ursprungligen postat av
Alduatic
Tjena Leif,
Tack för din fina kunskap du delar med dig.
Jag har lite funderingar som jag gärna vlll någon kunnig ska hjälpa mig med, om det inte är mycket begärt.
Det är så att jag är 37 år gammal, väger 115 kg, 183 cm lång. Jag blev drabbad av en autoimmun ledsjukdom vid namn Bekhterew, för att få styr på smärtorna så gick jag på kortison-sprutor och därför har jag gått upp i vikt som en säl och det var inte hållbart i längden.
Nu går jag på någon typ av biologisk medicin som heter Amgevita för att minska på mitt immunförsvar så jag slipper går runt med alltför grova ledsmärtor.
Dock har jag läst lite om HGH och vill gärna gå på en kur i både medicinskt men även fettförbrännande syfte.
Jag har kommit över cirka 10 st Pfizer Genotropin Go quick pennor från ett turkiskt apotek. Det är sådana go quick pennor (12 mg / 36iu) och jag undrar vilka doser jag bör ligga på från start med tanke på min vikt? Jag ser att du rekommenderar 1,5-2 iu /dag (motsvarar 0.6 mg?)
Jag funderar på 0.30 - 0.40 mg x 7 dagar i veckan men är lite kluven på vad som egentligen ger bäst effekt. Jag hade varit oerhört tacksam för ett svar från någon som har bättre koll.
MVH
Hej!
10 pennor är väl en start, men tar dig inte särskilt långt. I ditt syfte räcker 1/2 - 1 enheter. Skynda långsamt helt enkelt och låt det ta sin tid, som högst 1,5 - 2 enheter. Själv hade jag kört på 1,5 enheter men du kommer behöva mer så se till att börja jaga mer.
GH är lite som negerkuk är för vita kvinnor, once you go black, you never go back
Har man väl testat ”äkta” GH och upplevt de positiva effekterna det har, då är allt annat helt ointressant.
Just nu för tillfället använder jag något annat. Det är dock inget jag tar upp här för majoriteten av ungdomarna som hänger här på F12 kan inte hantera dylikt preparat utan att hamna i trubbel.
Det jag använder funkar bra, men har ingen effekt på smärtor, eller frambringar den form av babysömn GH ger. Just effekten mot smärtor hade varit önskvärt med tanke på att jag är till åren och efter 25 år inom polisen så har kroppen sina skavanker, man studsar inte upp ur säng direkt, vilket jag hade gjort om vid bruk av GH.
Det hade varit intressant att få laborera med en äldre herre kring 65 år. Testa sig fram med testo och GH och se vilken effekt det har på gubbfan. Well det är en annan diskussion.
Good luck.