Nu är det så här att jag inte är så insatt i HGH jag väntar några år till innan jag provar det. Det jag vet är att du ska ta 5 dagar och hålla upp 2 dagar i veckan. 4-6iu om dagen uppdelat på två tillfällen. Är ej säker på doseringen för du väger en hel del :)
Jag skulle nog säga att som minst ska du ta 6IU per dag, uppdelat på 2 doseringar per dag(morron och kväll)...Jag hoppas att du planerar använda det tillsammans med testo och arimidex då anv. av HGH tycks få testo att aromatisera i högre grad...T3, clen hade också varit bra! Likaså insulin...(men läs på noga innan så du vet vad du gör, misstag har man inte råd med vid anv. insulin)
Vissa säger 5 dar på/2av andra säger kör på varje dag! Jag vet faktiskt inte vad som är bäst. Vad jag inte riktigt kan förstå är orsaken till att man inte skulle köra varje dag??!!Nån som vet?
De säger att de bästa ökningarna gör man v 12 och "beyond" så för bästa resultat kör så länge du har råd med andra ord. Det sägs att nyrekrytering av nya muskelceller inte inträffar förrän ca 3 månaders bruk...
Man skall sätta det subcutant dvs i fettet.
I vissa studier har man använt ca 18ie per dag och då sätter man det IM då det är såpass stor volym.Geno ger inga stora muskelökningar,i allafall i kort sikt varför man kör så länge man har råd.Det ger däremot bra fettförbränning.
jag har kört 4-6ie och fick bra resultat till sammans med 600mg deca och 100mg winny så att köra 18ie är ganska mkt samt dyrt,ska du köra tillväxt kolla så dina tillväxt såner är slutna annars kommer det hända hemska saker allt möjligt kommer växa
jag körde 6v och fick bra ökningar så snacka inte skit...bara för du läst det berzerker du verkar inte ha nån som helst egenerfarehet DET ÄR DET SOM RÄKNAS! inte vad nån annan fjant skriver på nätet
Dr.Evil kort och gott:du är en idiot.
Har jag sagt att man skall köra 18ie om dagen?Nej!!!Vad jag sa var att en för stor volym på injectionen inte helst injiceras subcutant.
Jag har med stor sannolikhet större erfarenhet av dessa preparat än du.Jag har använt det själv samt jag känner ett antal elitkillar som använt GH för hundratusentalskronor.Vad ALLA säger är att det främst är effektivt som fettförbrännande.
Hur vet du att det inte var decan och vinnarna som stod för ökningarna?Om du nu är så erfaren varför kommer du inte med en meritlista så vi får se?
jajajaa
luga kan vi alla hittade denna föregånga post där du säger att du bara kurat på orala?? 1 gång lögnare alltid lögnare !! ni andra som får tips av berzerker ignore dom han läser lite på internet sen skriver han det igen som helst egen erfarehet inte där!!
PS är det dinaelitkillar som get dig tipset att ligga på såna höga reps emd AHAHAHAHHAHAH!
att köra över 12resp säger ju en sak NO BRAIN! tar man 210 smaltgrepp i bänk lär man ju köra med 280kg vanli bänk för fan men men du kanske är rankad 1A i sverige på bänk SLUTA LJUG!
Skribent: Berzerker
Datum: 2001-10-26 19:59
180cm,100kg av/110+kg på.
Exempel:
Smal bänk 210*2,140*14
vanlig bänk 100kg ca 50reps
hantelpress 60kg hantlar 20 reps
Mark 310*3,280*8
biceps strikta 65kg*10+ reps
Triceps pushdown 70*20
Böjen är kass- några få reps på 200kg
Fortfarande inte gjort någon "ordentlig"
kur.bara lite orala.
24år.
Ok,Dr.Evil låt mig klargöra lite.Jag hade en dålig erfarenhet med testo ett antal år sen vilket är skälet till att jag håller mig till orala prep.Jag har använt GH tillsammans med d-bol/winstrol plus att jag använt ett antal andra prestationshöjande preparat.Jag har i min bekantskapskrets ett antal tävlande byggare på sverige elit nivå och har därför gjort ett antal observationer som i det här fallet med GH.Jag har coachat byggare,hjälpt med prepp. etc.Detta är vad jag menar med erfarenhet.Erfarenhet inkluderar personliga observationer.
När det gäller höga reps:Kör du 14 reps i smal bänk kan jag garantera att det tar som fan!!!Med smal bänk menar jag pekfingret utanför det räfflade området på en olympisk stång.Och nej jag skulle inte ta 280 i vanlig bänk.Kanske 220+.Varför så höga reps?
Vet du hur lederna mår efter att ha blivit hamrade med max vikter dag efter dag?Jag kör slut på lägre vikter istället för det mesta.
Bänk är min älsklingsgren,har hamrat den stenhårt i 9 år i sträck utan avbrott!!!
Nu gick ju som sagt ett bröst av för ca 2 månader sen.Har varit orolig för detta varför jag kört "smal" bänk för att avbelasta bröstfästet.Olyckan hände helt oväntat i snedbänken på smitmaskinen.
Dr.Evil du menar alltså att GH är väldigt effektivt inom 6 veckor på endast 4ie?
De flesta andra skulle säga att man skall helst ta det i minst 3 mån. för att märka av det riktigt.Störst effekt märker de som är i sista fasen på en tävlingsdiet.Jag har alltså fel?Kan du inte upplysa oss alla med din stora kunskap?
Jag undrar om det finns samma behov utav att vara ren ifrån tillväxt som det finns utav att vara ren ifrån anabola.
Underminerar man sin egen produktion?
Skulle man (utifall att man hade råd) kunna gå på tillväxt jämt och ständigt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!