• 1
  • 2
2008-11-03, 19:52
Bannlyst
Kidnappa barnen dra utomlands och kom aldrig mer tillbaks hehe. Nä alvarligt gör inget alls det är bäst, säg att du är jävligt besviken sen är det bra, berätta aldrig mer något i förtroende till någon som inte har tystnads plikt. Man ska aldrig lämna ut info som kan komma att skada en själv i slutändan, då är det bättre att håll käften. Har man inte hållhakar som den andra är väl medveten om så lämnar man aldrig ut något.

Om du lämnar ut personlig info i förtrodde till någon (speciellt en kvinna) så får du faktisk skylla dig själv, ta det som en livs läxa istället.

//Kristall
Citera
2008-11-03, 20:57
Medlem
Gotenkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verucca
Jag gav henne ett förtroende då jag har berättat om saker ang mitt liv som jag inte ville skulle komma ut.Det gick hon till mitt ex och berättade.Saken är den att hans och min relation var dålig redan innan.Och då vi har barn ihop ville jag ju självklart att relatione skulle vara fungerande.Nu är den obefintelig och barnen har blivit lidande.
Saken är den att hon sysslar med precis samma saker bakom hennes egen mans rygg.

På vilket sätt blev barnen lidande då? Påverkar ju rätt starkt hur illa dom blev drabbade om du borde hämnas eller ej
Citera
2008-11-03, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotenks
På vilket sätt blev barnen lidande då? Påverkar ju rätt starkt hur illa dom blev drabbade om du borde hämnas eller ej

Tillräckligt mycket för att de ska sakna sin pappa då han bestämt sig för att flytta 28 mil härifrån.
Citera
2008-11-03, 22:39
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minusmirakel
Katt känns rätt svårt att få in genom brevinkastet. Man får köra den i mixern.
Den var ju en överkörd katt. Den är per definition platt!
Citera
2008-11-04, 00:33
Medlem
jeppewalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verucca
Tillräckligt mycket för att de ska sakna sin pappa då han bestämt sig för att flytta 28 mil härifrån.
Kanske skulle du ta och forska i hur man djävlas med adressändring och dylika saker.Diverse abonnemang,premenurationer o.s.v.Fast det är ju såklart inget man gör.Inte pga av moralisk förkastlighet,utanför dom lagliga lidanden som vi som anser oss försmådda kan råka ut för.Eller glappa om att han inte är pappa till barnen,det sätter en del myror i skallen på dom närmast inblandade en tid.Speciellt om informationen kommer från din fd vän.För att inte tala om hur avsmakligt du tyckte det var när din vän berättade att hon legat med 5 killlar på samma helg,,,,,,,and so on.Tror också att dom flesta arbetsgivare idag accepterar skriftliga uppsägningar,,,,,,
Senast redigerad av jeppewalker 2008-11-04 kl. 00:38.
Citera
2008-11-04, 01:09
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbert
Den var ju en överkörd katt. Den är per definition platt!

Mitt brevinkast är jättelitet. Jag får nog aldrig några överkörda kissar nerkörda där.
Citera
2008-11-04, 02:47
Medlem
Spyrrans avatar
Allvarligt talat, kan förstå att man kan känna sig väldigt sviken av så kallade "vänner". Men att hämnas kommer knappast få dig att må bättre. Gör du dessutom något olagligt (som flera personer tipsat om), så kan det bara få ännu fler negativa konsekvenser.

Dumpa "kompisen" och gå vidare. Prata med ditt ex och försök lösa det hela på ett vettigt sätt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in