• 1
  • 2
2008-11-03, 18:50
Medlem
Vill ha tips på lagom elaka elakheter som jag an utsätta en svikande vän för.
Är öga för öga,tand för tand rätta metoden?
Dvs ska jag utsätta henne för samma sak som hon gjort mot mig?!
Citera
2008-11-03, 18:51
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verucca
Vill ha tips på lagom elaka elakheter som jag an utsätta en svikande vän för.
Är öga för öga,tand för tand rätta metoden?
Dvs ska jag utsätta henne för samma sak som hon gjort mot mig?!

Det beror lite på vad hon gjort. Tog hon din kille eller så?
Citera
2008-11-03, 18:52
Medlem
jeppewalkers avatar
ölkorv

Mmmm,och när man frågar efter ett recept som nåt så personligt som hämnd så kanske du borde precisera vad som hänt.I vartfall ge oss en endaste hint
Citera
2008-11-03, 18:55
Medlem
Minusmirakels avatar
Spy i en påse, "platta till den", och lägg i frysen. När den är nerfrusen så tar du bort påsen, och lägger in spyan i hennes brevinkast (Om hon bor i lägenhet). Spyan kommer börja smälta på golvet. Och lukta.
Citera
2008-11-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minusmirakel
Spy i en påse, "platta till den", och lägg i frysen. När den är nerfrusen så tar du bort påsen, och lägger in spyan i hennes brevinkast (Om hon bor i lägenhet). Spyan kommer börja smälta på golvet. Och lukta.
Går även att göra med bajs/piss/överkörd katt om man inte är anorektiker/dålig på att dricka tillgång till spya.
Citera
2008-11-03, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppewalker
Mmmm,och när man frågar efter ett recept som nåt så personligt som hämnd så kanske du borde precisera vad som hänt.I vartfall ge oss en endaste hint

Jag gav henne ett förtroende då jag har berättat om saker ang mitt liv som jag inte ville skulle komma ut.Det gick hon till mitt ex och berättade.Saken är den att hans och min relation var dålig redan innan.Och då vi har barn ihop ville jag ju självklart att relatione skulle vara fungerande.Nu är den obefintelig och barnen har blivit lidande.
Saken är den att hon sysslar med precis samma saker bakom hennes egen mans rygg.
Citera
2008-11-03, 19:01
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Jag gav henne ett förtroende då jag har berättat om saker ang mitt liv som jag inte ville skulle komma ut.Det gick hon till mitt ex och berättade.Saken är den att hans och min relation var dålig redan innan.Och då vi har barn ihop ville jag ju självklart att relatione skulle vara fungerande.Nu är den obefintelig och barnen har blivit lidande.
Saken är den att hon sysslar med precis samma saker bakom hennes egen mans rygg.

Det låter som att hon lider av en psykisk åkomma. Är inte det straff nog?
Citera
2008-11-03, 19:02
Medlem
Minusmirakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Går även att göra med bajs/piss/överkörd katt om man inte är anorektiker/dålig på att dricka tillgång till spya.

Katt känns rätt svårt att få in genom brevinkastet. Man får köra den i mixern.
Citera
2008-11-03, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Det låter som att hon lider av en psykisk åkomma. Är inte det straff nog?

Näääää hon ska faaaaan få lida ett tag
Citera
2008-11-03, 19:05
Medlem
Sk1llzs avatar
Citat:

Då skulle nog jag överväga att göra samma sak tillbaka iaf.
Citera
2008-11-03, 19:09
Medlem
Tolvans avatar
Tryck upp flyers med hennes nummer på och reklam för erotisk massage och sprid dem sedan på stan alt skriv hennes mobilnummer på väggen på herrtoan på närmaste sunkställe.
Citera
2008-11-03, 19:24
Bannlyst
smörj in hennes trosor med linnement, för att inte sedan glömma, ta paparazzi bilder på henne och sätt ut dom på ditt lokala köpcentrum.. och hennes telefon nummer då givetvis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in