Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-11-17, 00:54
  #1
Medlem
Träffade Anna idag,hon tog emot hemma hos sig centralt i stan.
Jag vet nog inte riktigt vad jag hade för förväntning för först när jag såg henne tänkte jag shit va smal och petit hon var.
Men dööööh…det stod ju modell brud och inte tusan är dom kända för att ha mycket former!
Väl inne i lyan så upptäcker jag att hon är grymt trevlig och social,vi babblar på så att vi nästan glömmer vad vi är där för att göra.
Kläderna flyger av och kör oralt sittande på knä framför vilket hon får godkänt för,sen är det dax att slänga på gummit och hon ställer sig på alla fyra vid sängkanten så jag kan stå och ta henne bakifrån.
Jösses vad denna tjejen var trång…nice me like,hon stönar med och ser ut att verkligen njuta av fulla drag.
Efter att ha kört på ett bra tag i olika ställningar så avslutar vi det hela med en avsugning.
Normalt så gillar jag mest bimbosar med stora sillisar som älskar att bli nersprutade i ansiktet och denna tjejen var iaf till utseendet raka motsattsen men jag måste säga att hon fick mig att kännas som man reste tillbaka till tonåren och hade mysigt tonårssex med en jättesöt lten oskyldig tjej(hon är 24).
En tjej som man omöjligt kan ogilla,helt klart värt pengarna!

Finns fler omdömmen om henne tex här

http://hardfactsxxx.wordpress.com/20...r/#comment-238
__________________
Senast redigerad av kalleballexxx 2008-11-17 kl. 00:57.
Citera
2009-04-20, 18:50
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballexxx
Träffade Anna idag,hon tog emot hemma hos sig centralt i stan.
Jag vet nog inte riktigt vad jag hade för förväntning för först när jag såg henne tänkte jag shit va smal och petit hon var.
Men dööööh…det stod ju modell brud och inte tusan är dom kända för att ha mycket former!
Väl inne i lyan så upptäcker jag att hon är grymt trevlig och social,vi babblar på så att vi nästan glömmer vad vi är där för att göra.
Kläderna flyger av och kör oralt sittande på knä framför vilket hon får godkänt för,sen är det dax att slänga på gummit och hon ställer sig på alla fyra vid sängkanten så jag kan stå och ta henne bakifrån.
Jösses vad denna tjejen var trång…nice me like,hon stönar med och ser ut att verkligen njuta av fulla drag.
Efter att ha kört på ett bra tag i olika ställningar så avslutar vi det hela med en avsugning.
Normalt så gillar jag mest bimbosar med stora sillisar som älskar att bli nersprutade i ansiktet och denna tjejen var iaf till utseendet raka motsattsen men jag måste säga att hon fick mig att kännas som man reste tillbaka till tonåren och hade mysigt tonårssex med en jättesöt lten oskyldig tjej(hon är 24).
En tjej som man omöjligt kan ogilla,helt klart värt pengarna!

Finns fler omdömmen om henne tex här

http://hardfactsxxx.wordpress.com/20...r/#comment-238

japp, kan varmt rekommendera anna petite.. riktigt sexig för den som gillar petite med peachfjun.. hon ställer upp på rollspel och gör det riktigt bra dessutom.. hon är trång som satan..

två minus är att hon luktar lite väl mkt down stairs för att kännas helt fräsch.. och att hon bryter på amerikansk-engelska..
Citera
2009-04-24, 13:17
  #3
Medlem
Har vart där. Hon verkar ha för mycket kunder. Stressad tjata om tid hon var tvungen att passa. Återbesök nej. Lägg på en femhundring och besök Liliana i Solna så får du en riktig åktur
Citera
2009-04-26, 18:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Har vart där. Hon verkar ha för mycket kunder. Stressad tjata om tid hon var tvungen att passa. Återbesök nej. Lägg på en femhundring och besök Liliana i Solna så får du en riktig åktur

ja den iakttagelsen har jag också gjort.. hon verkade vara helt slut när jag var där sist..

Liliana.. ålder? Kroppstyp? Nationalitet?
Citera
2009-06-06, 21:24
  #5
Medlem
Alonens avatar
Hur hitta...

Citat:
Ursprungligen postat av setj
Har vart där. Hon verkar ha för mycket kunder. Stressad tjata om tid hon var tvungen att passa. Återbesök nej. Lägg på en femhundring och besök Liliana i Solna så får du en riktig åktur

EEehh... ett litet tips, på hur jag når denne Liliana, skulle uppskattas. Tack på förhand.
Citera
2009-06-30, 23:01
  #6
Medlem
hennes sida nere`? Undrar också om den andra tjejen!
Citera
2009-09-16, 18:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggyflash
hennes sida nere`? Undrar också om den andra tjejen!

vilken andra tjej? lilliana eller anna?
Citera
2009-09-18, 19:46
  #8
Medlem
-----niceguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballexxx
Träffade Anna idag,hon tog emot hemma hos sig centralt i stan.
Jag vet nog inte riktigt vad jag hade för förväntning för först när jag såg henne tänkte jag shit va smal och petit hon var.
Men dööööh…det stod ju modell brud och inte tusan är dom kända för att ha mycket former!
Väl inne i lyan så upptäcker jag att hon är grymt trevlig och social,vi babblar på så att vi nästan glömmer vad vi är där för att göra.
Kläderna flyger av och kör oralt sittande på knä framför vilket hon får godkänt för,sen är det dax att slänga på gummit och hon ställer sig på alla fyra vid sängkanten så jag kan stå och ta henne bakifrån.
Jösses vad denna tjejen var trång…nice me like,hon stönar med och ser ut att verkligen njuta av fulla drag.
Efter att ha kört på ett bra tag i olika ställningar så avslutar vi det hela med en avsugning.
Normalt så gillar jag mest bimbosar med stora sillisar som älskar att bli nersprutade i ansiktet och denna tjejen var iaf till utseendet raka motsattsen men jag måste säga att hon fick mig att kännas som man reste tillbaka till tonåren och hade mysigt tonårssex med en jättesöt lten oskyldig tjej(hon är 24).
En tjej som man omöjligt kan ogilla,helt klart värt pengarna!

Finns fler omdömmen om henne tex här

http://hardfactsxxx.wordpress.com/20...r/#comment-238

Hon är bra att beställa om man vill ha sex med tjejer mellan 15 - 17 ???
Citera
2009-10-01, 10:18
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -----niceguy
Hon är bra att beställa om man vill ha sex med tjejer mellan 15 - 17 ???

hon är inte 15-17 men hon har en kropp väldigt nära.. hon är tajt.. så tänder du på ungdomar men inte kan ragga ungdomar på communitys är hon ett bra alternativ.
Citera
2009-10-06, 15:58
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wellman
hon är inte 15-17 men hon har en kropp väldigt nära.. hon är tajt.. så tänder du på ungdomar men inte kan ragga ungdomar på communitys är hon ett bra alternativ.


vem?? har du länk?
Citera
2009-10-08, 21:12
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nubbe
vem?? har du länk?

anna p.. finns länk i tråden.. recensera när du har besökt henne.
Citera
2009-10-12, 18:48
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nubbe
vem?? har du länk?


Nå?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback