Flashback bygger pepparkakshus!
2009-08-20, 01:38
Medlem
CherryKittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missfoster
jag tror det är en porrskada.

kan inte säga att jag är speciellt överförtjust av tanken att ha kroppsvätskor i ansiktet...

Jo men det intressanta är om det är någon skillnad på vem man gör det på?
Citera
2009-08-20, 01:40
Medlem
CherryKittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Skulle aldrig kunna göra det mot någon jag älskar. Skulle kännas så förnedrande.

Så det handlar alltså om att man tänder på förnedring?
Eller kanske så man "tror" att de ska va.
90% av alla porrfilmer är ju suga kuken, kn*lla, spruta ansiktet.
Citera
2009-08-20, 01:49
Medlem
HandsomeGuyRs avatar
det är porrigt bara. tror inte jag hade kommit på det om ja inte sett det poå porrfilm först... men....
Citera
2009-08-20, 01:58
Medlem
missfosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryKitty
Jo men det intressanta är om det är någon skillnad på vem man gör det på?

Jag upplever det så att i en början av en relation så kan det frågas lite försiktigt, för att sedan övergå till något de inte vill göra.

räknar det som ganska omoget beteende, vill de bara knulla utan förbindelser så är det ett jävla tjat.
Citera
2009-08-20, 02:06
Medlem
henkishs avatar
Jag skulle tycka det var förnedrande i alla fall och skulle inte vilja göra det mot den jag älskar om jag inte var 100% säker på att hon verkligen tyckte om det och skulle i sånna fall göra det för hennes skull.
Senast redigerad av henkish 2009-08-20 kl. 02:13.
Citera
2009-08-20, 02:11
Medlem
CherryKittys avatar
Intressant att det faktiskt blir erkännt som förnedring!
Många skulle nog släta över saken, ändå för att få "det".
Citera
2009-08-20, 02:15
Medlem
truperts avatar
Hur ser du på det hela själv TS?
Citera
2009-08-20, 02:41
Medlem
CherryKittys avatar
Anser att runk i ansiktet är en respektlös handling om vederbörande vet att hon inte vill det. Porrfilmen är ju lite uppbyggd på "kvinna som undergiven och förnedrad".

personligen är det bara en ren principsak för mig. Inte skulle man kräkas av det men den mentala förnedring hur någon kan hysa så lite respekt, skulle driva en till vansinne.

jag skulle bli förbannad helt enkelt.
Som de flesta killar svarat "skulle aldrig göra det mot någon jag älskar".

Även ett fint erkännande om att det faktiskt är en skitsak, som vissa försöker släta över. Sen är frågan; varför vill man förnedra för att det är dubbelt så skönt att komma eller är det en mental tillfredställelse och vad ligger bakom den att vilja förnedra någon? (säg att man nu har en partner man vill göra detta med)
Citera
2009-08-20, 02:46
Medlem
aleisters avatar
Jag gillar det och de tjejer jag haft har också gillat det. Spelar ingen roll om det varit ONS eller flickvän (eller fru, som det är nu).
Citera
2009-08-20, 02:51
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Anser att runk i ansiktet är en respektlös handling om vederbörande vet att hon inte vill det.
Ah fan? Stoppa pressarna...

Citat:
Porrfilmen är ju lite uppbyggd på "kvinna som undergiven och förnedrad".

Ah fan? Stoppa pressarna...

Citat:
Sen är frågan; varför vill man förnedra för att det är dubbelt så skönt att komma eller är det en mental tillfredställelse och vad ligger bakom den att vilja förnedra någon? (säg att man nu har en partner man vill göra detta med)
Ja, grattis, du har precis kommit pa hemligheten bakom folks sexualitet och olika fetischer.

Kom igen, ar du verkligen sahar korkad? Att DU inte forstar eller gillar nagonting betyder ju inte att det inte finns andra som gor det, eller hur?
Citera
2009-08-20, 02:52
Medlem
truperts avatar
Citat:
Anser att runk i ansiktet är en respektlös handling om vederbörande vet att hon inte vill det. Porrfilmen är ju lite uppbyggd på "kvinna som undergiven och förnedrad".
Håller med på båda punkter.

Citat:
personligen är det bara en ren principsak för mig. Inte skulle man kräkas av det men den mentala förnedring hur någon kan hysa så lite respekt, skulle driva en till vansinne.

jag skulle bli förbannad helt enkelt.
Som de flesta killar svarat "skulle aldrig göra det mot någon jag älskar".
Hur tänker en tjej som ställer upp på det mot sin vilja? För jag håller med dig att det är respektlöst. Ju mer jag tänker på det inser jag att jag inte ens skulle kunna göra det mot en tjej jag inte älskar.

Citat:
Även ett fint erkännande om att det faktiskt är en skitsak, som vissa försöker släta över. Sen är frågan; varför vill man förnedra för att det är dubbelt så skönt att komma eller är det en mental tillfredställelse och vad ligger bakom den att vilja förnedra någon? (säg att man nu har en partner man vill göra detta med)

Har en gammal vän som när vi var i 17-års åldern tydligen roade sig med det här. Han var olyckligt kär och "utnyttjade" en tjej som i sin tur var olyckligt kär i honom. Hon sa att hon gjorde det för hans skull men att han även gjorde det när hon inte ville. Men nu i efterhand vet hon inte varför hon ställde upp på det. Men jag tror faktiskt han gjorde det enbart för att känna makt på något vis. Känslan av makt var en mental tillfredsställelse för han då hans liv i övrigt kan klassas som, tja.. meningslöst?

Aldrig träffat en tjej som vill "satsa" i mitt ansikte. Måste fundera över det lite.
Citera
2009-08-20, 03:01
Medlem
missfosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Hur tänker en tjej som ställer upp på det mot sin vilja? För jag håller med dig att det är respektlöst. Ju mer jag tänker på det inser jag att jag inte ens skulle kunna göra det mot en tjej jag inte älskar.

Välj mig, välj mig. älska mig, snälla snälla tyck att jag är bra.

prestationsångest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in