Flashback bygger pepparkakshus!
2009-08-22, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CH66
Om bägge gillar de så är det väl kanoon..
Som de mesta

men brösten brukar va en större hit.iaf här
Citera
2009-08-22, 15:00
Medlem
Trolldockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Jag tror det är mycket lite dominansfantasier utan fantasier om en kvinna som inte är rädd för en mans kropp. En påhittad dedikering om intresse och hängivning, visst det är och förblir en påhittad fantasi.

Det kan vara en motreaktion mot allt man som pojke,tonåring och man får höra om sin sexualitet och kropp. Den är väldigt sällan något positivt. Från skolans sexundervisning där man förutfattat påpekar att män av naturen och socialt är dåliga socialt. Att deras kroppar är rätt äckliga. Jag tyckte vi hade rätt okej sexuallundervisning och pratade öppet om sex och samlevnad. Men det kändes alltid som en nedlåtande ton mot mäns onani, attiyd och dåliga lyhördhet. Läs artiklar och undersökninga om män och sexualitet och det verkar alltid handla om problem och oförmåga.

Tro fan att porrindustrin ser ut som den gör om allt hänger ihop som många forskare säger. Det är en lekstuga där kvinnorna är tokiga i kuk och inte rädda för sperma eller att ta på killen. Det är både underhållning som kunderna vill ha men även en kommersiell bransch där det gäller att göra mer och mer grejer.

Men från den vanlige porrkonsumentens synvinkel tror jag det är fantasin om en kvinna som inte är rädd utan uppskattar ens sexualitet och kropp, inte så mycket fantasier om att sätta henne på plats.

PS. Såg någon tjejporrfilm och det var lite mer fittslickning och porrigare smörig ljussättning. Cumshots över ryggen. Det är bra att marknadens breddas så alla hittar något antar jag men jag känner en sån väldig distans till det jag sett i filmer till det jag vill göra med tjejer. DS.

Som vanligt ett klockrent inlägg Ratad!
Jag har svårt att se förnedringen i saken, och att vissa inte skulle göra det med någon de älskar.
Har aldrig känt mig förnedrad av att få sperma sprutad i ansiktet.
Ser det mer som hängivelse, man vill spruta ner den man blivit kåt av.

Förnedring är i min värld helt andra saker. Människor som metodiskt utsätts för kritik utan annan mening än att förminska t ex.
Citera
2009-08-22, 15:04
Medlem
Smartledsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Inte helt befängd anser jag, sperman skall ju hamna i musen det är ju det_naturliga_stället

Alltid detta "det ska vara naturligt"-resonemang. Så urbota korkat och ogenomtänkt. Du skämmer ut dig själv.
Citera
2009-08-22, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartledsen
Alltid detta "det ska vara naturligt"-resonemang. Så urbota korkat och ogenomtänkt. Du skämmer ut dig själv.

Det är du som borde gå en kurs i läsförståelse lillponken, personen jag besvarade använde naturlighetsargumentet så jag returnerade bara i samma anda.
Citera
2009-08-22, 16:08
Bannlyst
Citat:
He he, ha ditt inlägg i tanke då bruden pissar dig i ansiktet då ni har 69:an , det kommer ju från en av kvinnans ädlaste delar så mao så måste det ju vara OK?

Om du jämför sädesvätskor med urin så har jag inget mer att tillägga!
Citera
2009-08-22, 16:57
Medlem
Smartledsens avatar
Citat:
Det är du som borde gå en kurs i läsförståelse lillponken, personen jag besvarade använde naturlighetsargumentet så jag returnerade bara i samma anda.

Grabben, sluta skäm ut dig. Du är 40 år.
Citera
2009-08-22, 17:01
Medlem
Citat:
Grabben, sluta skäm ut dig. Du är 40 år.

Jag tycker att det är du som skämmer ut dig faktiskt, om du bemödade dig att gå tillbaks en sida så hade du nog fattat retoriken i mitt inlägg.
Citera
2009-08-22, 17:18
Medlem
Smartledsens avatar
Citat:
Jag tycker att det är du som skämmer ut dig faktiskt, om du bemödade dig att gå tillbaks en sida så hade du nog fattat retoriken i mitt inlägg.

Retoriken i ditt inlägg är fel. Att du i replik till brisingamen använder samma ord och därmed tror att du "vänt" på hennes argument är vad som visar att din resonemangsförmåga ligger på en betydlig lägre nivå än vad som är en 40-åring värdig.
Citera
2009-08-22, 17:28
Medlem
Citat:
Retoriken i ditt inlägg är fel. Att du i replik till brisingamen använder samma ord och därmed tror att du "vänt" på hennes argument är vad som visar att din resonemangsförmåga ligger på en betydlig lägre nivå än vad som är en 40-åring värdig.

Din retoriska förmåga verkar inte vara den bästa märker jag, vad som är NATURLIGT är ju inte det som denna diskussion handlar om och drar man då in naturlighetsargumentet så får man faktiskt räkna med att det kan vändas emot en själv
Citera
2009-08-22, 18:20
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Din retoriska förmåga verkar inte vara den bästa märker jag, vad som är NATURLIGT är ju inte det som denna diskussion handlar om och drar man då in naturlighetsargumentet så får man faktiskt räkna med att det kan vändas emot en själv

Men du blandar ju äpplen och päron. Sperma och kiss har ju helt olika funktioner (och symbolvärde) och är inte likvärdiga så som du ville göra det till i ditt exempel.
Citera
2009-08-22, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Men du blandar ju äpplen och päron. Sperma och kiss har ju helt olika funktioner (och symbolvärde) och är inte likvärdiga så som du ville göra det till i ditt exempel.

Båda är kroppsvätskor, bäda är dessutom fullt naturliga.
Symbolvärdet med att pissa på bruden och att lägga satsen i ansiktet är nog också detsamma, det är dominans/förnedring som det handlar om.
Jag tycker nog att det är rätt så jämförbart faktiskt, men alla är vi ju olika och sannolikheten att jag skulle satsa någon i ansiktet är nog ungefärligen lika stor som om att jag skulle pissa på en brud. jag går inte igång på att förnedra någon, då det gäller oralsex så blir det dock helt annorlunda då orgasmen man då kan få via oralsex är väldigt stark ( iaf för mig).

Det sitter alltså inte i att sperma skulle vara äckligt utan det sitter mer i symbolvärdet av handligen, jag har inga problem med att spruta en tjej i munnen under en avsugning alltså
Citera
2009-08-22, 18:35
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Båda är kroppsvätskor, bäda är dessutom fullt naturliga.
Symbolvärdet med att pissa på bruden och att lägga satsen i ansiktet är nog också detsamma, det är dominans/förnedring som det handlar om.
Jag tycker nog att det är rätt så jämförbart faktiskt, men alla är vi ju olika och sannolikheten att jag skulle satsa någon i ansiktet är nog ungefärligen lika stor som om att jag skulle pissa på en brud. jag går inte igång på att förnedra någon, då det gäller oralsex så blir det dock helt annorlunda då orgasmen man då kan få via oralsex är väldigt stark ( iaf för mig).

Det sitter alltså inte i att sperma skulle vara äckligt utan det sitter mer i symbolvärdet av handligen, jag har inga problem med att spruta en tjej i munnen under en avsugning alltså

Naturliga vätskor båda två ; men sperma hör så att säga ihop med sex och kiss är ju avfall, för mig är det helt väsenskilt. För mig är det inte förnedrande att bli sprutad i ansiktet, däremot skulle jag inte gilla att bli kissad på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in