Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-11-29, 16:21
Medlem
Det r s hr att jag 41 och min tjej 44 varit ihop i drygt 6 mnader, det vldigt mrkliga och det jag har vldigt svrt att inte reagera p r
att varje gng hennes son (16r) duschar s str hon utanfr (drren helt ppen) och pratar med honom?
Vid ett tillflle satt jag i kket och hon stod utanfr tills han va klar, d gr hon in och sger nt jag inte hr...sen sger hon "vad r det dr" d svarar han (det r min snopp)??????

Vid ett tillflle i somras var vi och solade alla tre, varp hon ger sin son en l som han stter mellan benen och sger till henne XXXXX kolla s gr han en onani rrelse p flaskan, det enda svaret hon ger honom r "skummar det snart"??

Nu i helgen s fick sonen feber, inget konstigt i det men efter han duschat s sa hon att han skulle lgga sig i hennes sng, dessutom helt naken??? Hon har vid ett par tillfllen ven kommenterat hur stor "snopp" han har?? Hon och jag hade vl i och fr sig ett "hyfsat" sexliv tills fr drygt en mnad sen men nu vill hon inte ens ta i mig. Hon t o m sitter p huk i duschen med brett srade ben och tvttar sig nr han r i badrummet, men hon vill inte visa sig naken fr mig?
Det hr tar s vldigt mycket p mig mentalt eftersom jag inte vet hur jag ska reagera?

Vad ska jag gra??
Citera
2008-11-29, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Ramsey
Det r s hr att jag 41 och min tjej 44 varit ihop i drygt 6 mnader, det vldigt mrkliga och det jag har vldigt svrt att inte reagera p r
att varje gng hennes son (16r) duschar s str hon utanfr (drren helt ppen) och pratar med honom?
Vid ett tillflle satt jag i kket och hon stod utanfr tills han va klar, d gr hon in och sger nt jag inte hr...sen sger hon "vad r det dr" d svarar han (det r min snopp)??????

Vid ett tillflle i somras var vi och solade alla tre, varp hon ger sin son en l som han stter mellan benen och sger till henne XXXXX kolla s gr han en onani rrelse p flaskan, det enda svaret hon ger honom r "skummar det snart"??

Nu i helgen s fick sonen feber, inget konstigt i det men efter han duschat s sa hon att han skulle lgga sig i hennes sng, dessutom helt naken??? Hon har vid ett par tillfllen ven kommenterat hur stor "snopp" han har?? Hon och jag hade vl i och fr sig ett "hyfsat" sexliv tills fr drygt en mnad sen men nu vill hon inte ens ta i mig. Hon t o m sitter p huk i duschen med brett srade ben och tvttar sig nr han r i badrummet, men hon vill inte visa sig naken fr mig?
Det hr tar s vldigt mycket p mig mentalt eftersom jag inte vet hur jag ska reagera?

Vad ska jag gra??
Dumpa hon.
vrkar som en konstig familj, tro mig du vill inte bli fr inblandad.
Citera
2008-11-29, 16:32
Medlem
statoil^s avatar
Tala om incest.

Dumpa idioten till kvinna med detsamma. Ngot mer rd behver du inte f. Inte i detta specifika fall. Det r en sak och srja fr att man misstnker ens tjej ska vara otrogen, en annan nr det verkar ske lite ordvitsar osv med sner osv...

Dumpa fnasket.
Citera
2008-11-29, 16:32
Medlem
Under---18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Ramsey

Vad ska jag gra??
Jag tycker trekant lter som en utmrkt id.
Citera
2008-11-29, 16:34
Medlem
ThaBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Under---18
Jag tycker trekant lter som en utmrkt id.

Du verkar ju lite smtt knpp ocks ;P

Men dumpa det dr, och blicka framt istllet.
Inget att stanna kvar hos!
Citera
2008-11-29, 16:37
Bannlyst
...

Vilken jvla idiot, det r bara att dumpa...
Citera
2008-11-29, 16:52
Medlem
OrDieTryings avatar
Sluta skriv ut dina fantasier om din mamma p flashback. Skriv en novell eller liknande om du behver utlopp fr dina perverterade fantasier.
Citera
2008-11-29, 16:53
Medlem
MoribundWorlds avatar
Det lter som att det finns ngot svinigt som man inte riktigt vill knna till under ytan hr. Dumpa henne eller fresl trekant.
Citera
2008-11-29, 16:55
Medlem
Usch, lter ju lskigt. Lmna henne och allt det dr
Citera
2008-11-29, 16:57
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Frgan r om du trollar eller r allvarlig..
Citera
2008-11-29, 17:06
Medlem
Errogants avatar
Hela den dr historien lter lite konstig. Det skulle vara en annan sak om t.ex. sonen skulle bli rdd,generad eller agera intvnd p moderns kommentarer, men att bda verkar vara sdr "ppna" lter lite vl osannolikt eller sjukt, vad man nu vill.

Edit: Det r sjukt hur en det ligger till men.
Citera
2008-11-29, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Frgan r om du trollar eller r allvarlig..

Jag r tyvrr fullstndigt rlig!!!!!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in