Det r s hr att jag 41 och min tjej 44 varit ihop i drygt 6 mnader, det vldigt mrkliga och det jag har vldigt svrt att inte reagera p r
att varje gng hennes son (16r) duschar s str hon utanfr (drren helt ppen) och pratar med honom?
Vid ett tillflle satt jag i kket och hon stod utanfr tills han va klar, d gr hon in och sger nt jag inte hr...sen sger hon "vad r det dr" d svarar han (det r min snopp)??????
Vid ett tillflle i somras var vi och solade alla tre, varp hon ger sin son en l som han stter mellan benen och sger till henne XXXXX kolla s gr han en onani rrelse p flaskan, det enda svaret hon ger honom r "skummar det snart"??
Nu i helgen s fick sonen feber, inget konstigt i det men efter han duschat s sa hon att han skulle lgga sig i hennes sng, dessutom helt naken??? Hon har vid ett par tillfllen ven kommenterat hur stor "snopp" han har?? Hon och jag hade vl i och fr sig ett "hyfsat" sexliv tills fr drygt en mnad sen men nu vill hon inte ens ta i mig. Hon t o m sitter p huk i duschen med brett srade ben och tvttar sig nr han r i badrummet, men hon vill inte visa sig naken fr mig?
Det hr tar s vldigt mycket p mig mentalt eftersom jag inte vet hur jag ska reagera?
Vad ska jag gra??