Under årskurs 4 blev jag tvingad av morsan att spela pingis som fritidsaktivitet då hon fått för sig att det inte räckte med fotboll.
Har aldrig direkt gillat pingis och ”träningarna” blev inte direkt roligare av att den jobbigaste, drygaste och mest curlade CP ungen jag stött på spelade i pingisklubben, tror faktiskt att det var just en lättare CP skada han hade men det var inget jag tänkte på då.
Ingen rullstol men med lattjo armar och fejs, han pratade med klassisk CP röst,
-uuuuäär eeeelaaak (du är elak)
Ingen gillade han för varje gång han vann skrek han alltid med sin CP röst saker som,
-Jag är bäst
-Ingen kan vinna över mig
-Du är dååålig
-Jag är pingiskungen mm
Om någon av oss andra vann matchen kom han alltid med samma svar,
-Jaaaeg ääää handikappad du fåååå inte spela såååå.
Sa man emot vrålade han maaaamma och han morsa gick genast till ledarna och sa att vi var elaka mot hennes son.
Efter några träningar var det dags för nån klubbturnering jag inte hade lust att vara med i.
Jag fick såklart CP barnet som motståndare i min första match och ville inte låta den jäveln vinna så jag gjorde mitt bästa och lyckades faktiskt vinna.
När han började sitt jävla skrikande om att han minsann är handikappad brast det.
Jag vrålade -Din jävla barkfitta, får man inte vinna över CP ungar eller?
Sen sulade jag pingisracket i ansiktet på han så hårt jag kunde, träffade perfekt på näsan med kraftigt näsblod och CP grinande som följd.
Sista gången jag behövde spela pingis och såg aldrig CP ungen igen efter det.
Har aldrig direkt gillat pingis och ”träningarna” blev inte direkt roligare av att den jobbigaste, drygaste och mest curlade CP ungen jag stött på spelade i pingisklubben, tror faktiskt att det var just en lättare CP skada han hade men det var inget jag tänkte på då.
Ingen rullstol men med lattjo armar och fejs, han pratade med klassisk CP röst,
-uuuuäär eeeelaaak (du är elak)
Ingen gillade han för varje gång han vann skrek han alltid med sin CP röst saker som,
-Jag är bäst
-Ingen kan vinna över mig
-Du är dååålig
-Jag är pingiskungen mm
Om någon av oss andra vann matchen kom han alltid med samma svar,
-Jaaaeg ääää handikappad du fåååå inte spela såååå.
Sa man emot vrålade han maaaamma och han morsa gick genast till ledarna och sa att vi var elaka mot hennes son.
Efter några träningar var det dags för nån klubbturnering jag inte hade lust att vara med i.
Jag fick såklart CP barnet som motståndare i min första match och ville inte låta den jäveln vinna så jag gjorde mitt bästa och lyckades faktiskt vinna.
När han började sitt jävla skrikande om att han minsann är handikappad brast det.
Jag vrålade -Din jävla barkfitta, får man inte vinna över CP ungar eller?
Sen sulade jag pingisracket i ansiktet på han så hårt jag kunde, träffade perfekt på näsan med kraftigt näsblod och CP grinande som följd.
Sista gången jag behövde spela pingis och såg aldrig CP ungen igen efter det.