Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-06, 16:59
Medlem
Voluptariuss avatar
Att jag ens skriver detta, anser jag själv är mentalt sinnessjukt. Men jag måste bara få veta, är världens mest nyfikna människa
Kommer naturligtvis ångra mig efter jag postat frågan men "fack" alla normer, jag har en förmåga att vilja veta konstiga saker.

X år sen gick jag som vanligt in en natt för att gå och lägga mig. Delade då rum med en utav mina bröder, han låg i sängen helt utslocknad efter antagligen ett måttligt bra supande då det stank alkohol i rummet.

Till min stora förfäran, ser jag honom liggandes utan täcke, med schlongen utstickandes ur kanten på kallingarna. Har blickat fenomenet i 0.5 sek,vänder bort blicken men ack. Äckelpäckel och ve, min hjärna hade registrerat något som var lite väl stort, så jag va tvungen att kolla igen om jag hade sett rätt.
Gissa vad, jag blev lagom förvirrad när jag ser att min dåvarande 16-åriga brorsa är dubbelt så hängd som jag! (Själv var jag kring 18 år skulle jag tro)
--------------------
Förlöjliga gärna mig för all del, men den som kan ge mig en förklaring på detta skulle göra mig väldigt fascinerad. Är det gener? Är det typ att jag använt V-kallingar en stor del av min uppväxt....wtf?!?
Citera
2008-12-06, 18:08
Medlem
stilltons avatar
haha, ja naturligtvis är det ditt nyttjande av v-kallingar som är orsaken..

turligt nog så blir vi inte helt lika varken våra föräldrar eller syskon, enäggstvillingar får nog likvärdiga kukar skulle jag tro, och det trots att valet av kalsonsort säkerligen varierar en del.
Citera
2008-12-06, 18:54
Medlem
Dreamstates avatar
Arv brukar inte vara en exakt vetenskap.
Det är fullt normalt att en kropp kan växa annorlunda hur ens föräldrars kroppar växte.
Det är ju inte ovanligt att se folk som är 1.90 och sen har en mor på 1.60 och en far på 1.80, tänk dig samma sak med din brors byxorm.
Några centimeter är inget som borde få dig tro du var adopterad precis, kroppar växer annorlunda helt enkelt.
Citera
2008-12-06, 19:09
Medlem
hur lång penis man har hänger till viss del med hur stor halt testosteron man utsattes för i livmodern.
Citera
2008-12-06, 20:33
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Haha, tänker du nu på detta varje gång du ser din bror?
Citera
2008-12-07, 17:45
Medlem
Same here.. Jag är inte dåligt hängd, men min lillebrors mask är närmare gigantisk
Citera
2008-12-08, 22:49
Medlem
Voluptariuss avatar
Evolutionen borde faktiskt gynna oss förstfödda

Tack för alla teorier, makes sense absolut. Tänker på en polare som är päronformad medans hans lillebror är typ lång,smal med större händer och (kanske) annat som är större då också

JackBauer, nej min brors lyckopinne stör mig inte. Detta blir min sista post i tråden för annars kanske det senare etsar sig fast i vardagstankarna. Gud förbjude!
Citera
2008-12-08, 23:15
Medlem
Alla ni som svarat som sade att era yngre bröder har större...då stämmer faktiskt teorin om att killar har fått mer testosteron i livmodern om dom har en storebror. Ju mer testosteron dom fått desto större penis borde de ha fått. Storebröder eller förstfödda, synd om er..
Citera
2008-12-14, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voluptarius
... Gissa vad, jag blev lagom förvirrad när jag ser att min dåvarande 16-åriga brorsa är dubbelt så hängd som jag! (Själv var jag kring 18 år skulle jag tro)
--------------------
Förlöjliga gärna mig för all del, men den som kan ge mig en förklaring på detta skulle göra mig väldigt fascinerad. Är det gener? Är det typ att jag använt V-kallingar en stor del av min uppväxt....wtf?!?

Citat:
Ursprungligen postat av sa88
hur lång penis man har hänger till viss del med hur stor halt testosteron man utsattes för i livmodern.

Citat:
Ursprungligen postat av Ljunghusen
Same here.. Jag är inte dåligt hängd, men min lillebrors mask är närmare gigantisk

Någon mer som ser mönstret? Naturligtvis måste detta bero på att fadern är mer försiktig med att tömma pungen i modern under den första graviditeten. Under andra graviditeten så är det lite mer kunskaper inlärda (typ som att en läkare säger att närå ingen fara, spruta på bara höhö) och därmed så utsätts barn nummer två för mer testosteroner. Bara en hypotes.
Citera
2008-12-17, 23:43
Medlem
Rå-Gregerns avatar
Recessiva gener som rullas likt tärningar på både dig och din bror. Din bror fick kanske din mors kod för kukar och du fick din fars.
Citera
2008-12-26, 18:15
Medlem
frankie16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voluptarius
[/b]

Du borde fått den att resa sig till erigerat tillstånd för att se om den var större då. Det är den ståndets storlek som räknas.

Du hade din chans att få alla svar men tog den inte....
Citera
2009-01-03, 22:33
Medlem
addims avatar
Har ett inlägg.

Penisens storlek och personen i frågas längd, har dessa något samband generellt? Det är sällan jag sett en icke välhängd riktigt lång snubbe.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in