Att jag ens skriver detta, anser jag själv är mentalt sinnessjukt. Men jag måste bara få veta, är världens mest nyfikna människa
Kommer naturligtvis ångra mig efter jag postat frågan men "fack" alla normer, jag har en förmåga att vilja veta konstiga saker.
X år sen gick jag som vanligt in en natt för att gå och lägga mig. Delade då rum med en utav mina bröder, han låg i sängen helt utslocknad efter antagligen ett måttligt bra supande då det stank alkohol i rummet.
Till min stora förfäran, ser jag honom liggandes utan täcke, med schlongen utstickandes ur kanten på kallingarna. Har blickat fenomenet i 0.5 sek,vänder bort blicken men ack. Äckelpäckel och ve, min hjärna hade registrerat något som var lite väl stort, så jag va tvungen att kolla igen om jag hade sett rätt.
Gissa vad, jag blev lagom förvirrad när jag ser att min dåvarande 16-åriga brorsa är dubbelt så hängd som jag! (Själv var jag kring 18 år skulle jag tro)
--------------------
Förlöjliga gärna mig för all del, men den som kan ge mig en förklaring på detta skulle göra mig väldigt fascinerad. Är det gener? Är det typ att jag använt V-kallingar en stor del av min uppväxt....wtf?!?