2002-08-15, 23:44
Medlem
Har under de gånger jag provat hash upplevt att min puls/hjärttakt har höjts fruktansvärt under ruset. Det har oftast varit så kraftigt att jag kännt av det i upp till fem dagar efteråt, då som ett tryck över bröstet.

Första gången det hände inbillade jag mig att det var för att jag ansträngt mig kort innan, men nu ett antal gånger efteråt är jag inte lika säker. Den snabba hjärtrytmen gör att jag inte kan sitta still utan måste gå runt. Detta tar liksom udden av ruset.

Jag vet att cannabis är pulshöjande, men så jävla kraftigt skall det väl inte kännas. Kan dessutom inte påstå att jag rökt mycket vid gångerna.
Citera
2002-08-16, 01:11
Medlem
Pirayans avatar
Låter som du har hjärt-noja. Dvs du oroar dig för det här och på så sätt gör saken värre. Försök slappna av, det är helt ofarligt att röka på EN holk. Fick också så i början, men det släppte efter att jag i gott och tryggt sällskap rökte och märkte att det va lungt.

Knarkkorven kanske har nåt att tilläga?
Citera
2002-08-16, 18:52
Medlem
Knarkkorven!s avatar
Cannabis ger höjd puls och sänkt
blodtryck.

Rök mindre nästa gång så slipper
du säkert obehag.
Citera
2002-08-19, 01:20
Medlem
jag tycker det är skönt när det händer som nu =)
Citera
2002-09-02, 02:54
Medlem
DanSons avatar
jag hade osså hjärtnojja i början....men det försvann sen efter 2-3ggr. Sen visste man att det var normalt och sket i det.

Sen kommer du ochså märka att varje sorts hasch du provar har olika effekter.-..de tycker jag iaf....tex nu e ja helt cp i hela huvet... haha
ibland e ja bara trött ibland känner jag hur jag flyger (om jag rökt nåt starkt) det var rätt hemskt innan man lärde sig att styra!!

Sen måste jag bara få säga en sak....Kalle anka rular fett som fan om man e pårökt haha - tidningar allså inte nån porrfilm haha

usch ja...jag måste nog lägga på men vi hörs!!
Citera
2002-09-02, 02:56
Medlem
DanSons avatar
va vänta stod det högre puls?
ja har nästan ingen puls alls nu ju haha...fan va mysko

e det bara jag som tycker att hjärtat slår mindre efter att man rökt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in