Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-08-12, 13:14
Medlem
getosts avatar
en ny spännanande enkät gällandes mest udda sexet och mest udda platsen du haft sex på?

själv är garderob, spjälsäng, och altanen mest udda. inte så fantasifullt precis.

mest udda sexet blir nog med en nymfoman i en säng vars underlakan var täckt med knäckebrödsbitar. jag kan tillägga att jag låg på rygg under hela akten. *ouch!*
Citera
2003-08-12, 13:26
Medlem
Lekbarns avatar
Konstigaste stället = Badkarskanten föjt av att vi la oss nere i mitt mini badkar. Det gavs dock snabbt upp då det var fruktansvärt obekvämt.
Citera
2003-08-12, 13:57
Medlem
Gerras avatar
Jag har knullat en gothbrud inne på en av huvudstadens pizzerior. Vi var de enda gästerna i lokalen, men personalen var där och tittade. Turkarna tyckte det var festligt och bjöd på bärs efteråt.
Citera
2003-08-12, 14:42
Medlem
Truman_Peyotes avatar
I en Fiat....Inte att rekommendera...Dessutom pajade vi ryggstödet på förarsidan...Ett helvete å ta sig hem sen...Italiensk ingengörskonst... :?
Citera
2003-08-12, 18:21
Medlem
Spisen, Balkongen samt en vid ett populärt badställe mitt på dagen.
Citera
2003-08-12, 19:39
Medlem
Undergroundmans avatar
Hade sex på en porrbio inför 4-5 runkande pervogubbar som runka så det smaska om snorrarna.. Rätt underhållande o faktiskt lite uppkåtande att sätta på en brud inför en massa människor!
Citera
2003-08-13, 00:20
Bannlyst
Satte på en tjej på dansgolvet på en nattklubb(hon hade inga trosor) men jag tror inte att det är så ovanligt...
Citera
2003-08-13, 09:29
Medlem
getosts avatar
ett populärt badställe

mitt på dagen?

var det av typen "dra bikinitrosan åt sidan"- sex då eller?
Citera
2003-08-13, 12:11
Medlem
Re: ett populärt badställe

Citat:
Ursprungligen postat av getost
mitt på dagen?

var det av typen "dra bikinitrosan åt sidan"- sex då eller?

Nej det var inte mitt på stranden utan på vid en ganska stor sjö (delsjön). Vi gick längst ut på en liten halvö med några träd. Sedan tog jag henne stående i en liten sluttning. Hon fick ganska mycket barr i röven och jag fick nästan kramp i tårna för hon var längre än mig.
Det kom en familj och paddlade förbi mitt under själva akten. 8)
Citera
2003-08-13, 12:25
Medlem
Goddess_Purgatorys avatar
På en strykbräda, i ett leksakshus på en bädd av mjukisdjur, på en gräsklippare (sådan man kör), biograf, Mot en tall på en kulle omgiven av
midsommarfirande pensionärer och barnfamiljer.
Citera
2003-08-13, 12:55
Medlem
Well har en förskärlek till allmänna transport medel . Nattbussen i Stockholm, Bussen ut till ex tjejens landställe(Norrort) Samt givetvis flygplstoaletten till Paris... Det va en höjdare...tyvärr ej med ngn läckerflygvärdinna fick hålla mig till goda med exxet :twisted:
Citera
2003-08-13, 13:16
Medlem
Inne på Mega skivakademin, eller vad det heter nu för tiden, vid sergelstorg i Stockholm.
Hon stod lutad mot en hylla dansbandsmusik (där det av förklarliga skäl var ont om folk) med sin korta kjol uppdragen och jag bankade för allt vad tygen höll.... sen kom ABAB! *haha* Ja jävlar, då var man ung å dum!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in