Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2002-08-15, 17:46
Medlem
En ren hypotetisk fråga!

Det é ju olagligt att köpa sex, om snuten tar dig får du böta mm.
Men om man tar med sig en videokamera, filmar knullet och hävdar att man spelat in porrfilm med inhyrd aktris.
Hur ställer sig lagen då???
det é väl inte din skylldighet att se till så att hon betalar in skatten?
Citera
2002-08-15, 18:15
Medlem
Well, det är olagligt att köpa sex (men det är ju inte olagligt p g a att du har ett ansvar för att tjejen betalar skatt...).

Det är inte olagligt att spela in en porrfilm.

Dock torde det vara oerhört svårt att bevisa att det verkligen är en porrfilm man spelar in.
Citera
2002-08-15, 20:50
Medlem
...

Citat:
Well, det är olagligt att köpa sex (men det är ju inte olagligt p g a att du har ett ansvar för att tjejen betalar skatt...).

Så långt é jag med, men då vi tar steget in i ett mer "legetimt" yrke så dyker ju skattefrågan trotts allt upp.

Citat:
Dock torde det vara oerhört svårt att bevisa att det verkligen är en porrfilm man spelar in.

är man inte oskylldig tills motsattsen bevisats?? och du sitter ju trotts allt på en "snaska task" rulle! om så endast för enskilt bruk.
Du betalar ju inte för att bli av med ditt begär utan för att hon skall agera på film och din minimala budget tillåter inte att du hyr in fler, utan du får helt enkelt knulla gratis! :cry:

Jag tycker att det skulle fungera, men då jag inte är inne i svängen själv får väl någon anna prova och höra av sig! [/quote]
Citera
2002-08-16, 03:03
Medlem
Harry_s avatar
Re: olagligt?

Citat:
Ursprungligen postat av Zaxor
En ren hypotetisk fråga!

Det é ju olagligt att köpa sex, om snuten tar dig får du böta mm.
Men om man tar med sig en videokamera, filmar knullet och hävdar att man spelat in porrfilm med inhyrd aktris.
Hur ställer sig lagen då???
det é väl inte din skylldighet att se till så att hon betalar in skatten?

Tänk om horan är polis
Citera
2002-08-16, 05:18
Medlem
Jag tror Harry blandar ihop USA och Sverige. Brottsprovokation är inte lagligt i Sverige tack och lov. Så är det en polis är det isåfall en polis som horar på fritiden
Citera
2002-08-16, 12:16
Medlem
Harry_s avatar
fritid

jag menade hora på fritid
Citera
2002-08-16, 17:05
Medlem
Vad ger hårdast straff att köpa sex eller betala svart lön till sin anställda skådespelerska?
Citera
2002-11-23, 02:59
Medlem
Individ_Paddels avatar
Gränsen mellan prostitution och porr?

Om en gubbe raggar upp en brud på stan och har sex med henne. Filmar hela knullet och betalar henne. Blir det då prostitution? Eller kan man räkna det som porr?
Fan jag förstår knappt själv vad jag menar, men nån borde göra det...
Citera
2002-11-23, 22:05
Medlem
Om samma person filmar och har sex så kanske det räknas som prostitution. Men om någon annan än den som filmar har sex så är det porr?

Fan vet...
Citera
2002-11-23, 23:54
Medlem
Individ_Paddels avatar
Det är ju rätt intressant... För det finns ju porr där den som knullar själv filmar!
Citera
2002-11-24, 05:59
Medlem
det går juh i så fall att komma runt de svenska lagarna om prostitution

bara för hallicken att bli porrfilms kameraman
torskarna blir de manliga skådespelarna
kameramannen söker upp männen och erbjuder dem att vara med i porrfilm och efter att de haft sex betalar torsken och får med sig filmen hem

laglig bordell och laglig prostitution och du får en film på köpet????

kanske inte fungerar men vem vet
Citera
2002-11-24, 13:50
Medlem
de förekommer säkert en hel del video övervakning och filmning oavsett om de vet om det eller inte
var trodde du alla amatör filmer kom ifrån va

och varför skulle de inte vilja bli filmade???? de behövs juh bara ännu en prostituerad som står bredvid och håller i en videokamera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in