Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-19, 00:31
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Efter en hel del spekulationer är det klart. Nu har han valt klubb. Gjorde han rätt eller fel och hur kommer det att gå?

Jag blev faktiskt lite förvånad eftersom jag trodde att han skulle gå till Rangers med tanke på att han då skulle spela och bo i New York, bortsett från att de har spelat bra i år. Visst har Vancouver också inlett bra, men Rangers har spelat bättre...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/nhl/article4030431.ab
Senast redigerad av Carl Hamilton 2008-12-19 kl. 00:36.
Citera
2008-12-19, 00:45
Medlem
majspures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Efter en hel del spekulationer är det klart. Nu har han valt klubb. Gjorde han rätt eller fel och hur kommer det att gå?

Jag blev faktiskt lite förvånad eftersom jag trodde att han skulle gå till Rangers med tanke på att han då skulle spela och bo i New York, bortsett från att de har spelat bra i år. Visst har Vancouver också inlett bra, men Rangers har spelat bättre...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/nhl/article4030431.ab

tycker är kul att han skrev på där.. han vill säkert bo kvar i kanada osv.. kul om han bildar kedja med the Sedin brothazz.

.. go Philly!
Citera
2008-12-19, 00:55
Medlem
Axells avatar
Kul att höra att Sundin är tillbaks i NHL. Att han valde gå till Vancouver spelade inte mig någon roll bara att han spelar i NHL. Hoppas han kan producera direkt. Sundin är verkligen en spelare jag ser upp till.
Citera
2008-12-19, 00:55
Medlem
SweTechs avatar
Ska vi tro att Rangers inte fick till någon trade så att dom kunde dumpa lite lön?

Jag tror Sudden väljer fel, hade han bara velat spela hockey igen så hade det bästa valet för honom varit Toronto. Hade han velat spela igen för att kunna vinna Stanley Cup så fanns det bättre val än Canucks..

Synd att pengar tycktes vara viktigare än att vinna..
Citera
2008-12-19, 00:58
Medlem
Flärps avatar
Hur resonerar man som Toronto-fan här? Jag hade varit tacksam för allt hans fantastiska arbete genom åren i klubben men samtidigt förbannad att han går till en annan klubb än Toronto.
Citera
2008-12-19, 01:21
Medlem
fattar inte varför han väljer en klubb som inte kommer att ha något att göra i sc, i alla fall inte inom en treårsperiod.

men jag har inte hittat någonstans om hur långt kontraktet var..
Citera
2008-12-19, 01:23
Medlem
kompjuters avatar
Är en STOR beundrare av Sundin....men tycker han tog ett märkligt beslut!
Kolla Canucks roster.....inget lag för SC direkt.
Spelade pengarna så stor roll allafall....hajar inte?!!?
Hoppas han blir kapten direkt!!!!!!!!!
Citera
2008-12-19, 01:23
Medlem
_Jago_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr nagel
fattar inte varför han väljer en klubb som inte kommer att ha något att göra i sc, i alla fall inte inom en treårsperiod.

men jag har inte hittat någonstans om hur långt kontraktet var..

Vancouver erbjöd han i somras ett kontrakt som var värt $20 miljoner över 2 år. Är inte helt säkert, men förmodligen är det det kontraktet som gäller.
Citera
2008-12-19, 01:25
Medlem
NirvanAs avatar
Suck... fan vad besviken man blir.. han som inte gillade långa resor så signar han med laget som har överlägset tuffaste reseschemat
Citera
2008-12-19, 01:26
Medlem
leg0s avatar
Äntligen! Hade som alla andra hellre sett honom i Rangers men men... nu är det över iallafall. Det ska bli väldigt spännande att följa Suddens nya äventyr
Citera
2008-12-19, 01:28
Medlem
NirvanAs avatar
Kommer vancouver möta toronto eller har dom redan det avklarat? fifan vad roligt det skulle vara att se sundin i vancouver tröjja i air canada center :P
Citera
2008-12-19, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Jago_
Vancouver erbjöd han i somras ett kontrakt som var värt $20 miljoner över 2 år. Är inte helt säkert, men förmodligen är det det kontraktet som gäller.

tackar. jag läste precis på nhl.com om detaljerna och dom hänvisade till det kontraktsförslaget.

men fan vad jobbigt det är att surfa runt på hockeysidorna när sådant här händer... trådarna på hfboards är helt oläsliga oavsett lagforum..........
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in