• 1
  • 2
2008-12-19, 15:01
Bannlyst
Tja

Vilka tror ni skulle vinna om de blev krig? Allts en mot en.

Skulle O.G vinna ver Bandidos?

Skulle HA spa O.G?

Eller Ha mot Bandidos?

Eller tar Asir X-team?

Eller Asit mot O.G

Sen vem tror ni skulle vinna till slut? Tror sjlv O.G skulle ta allihopa!
Senast redigerad av danif 2008-12-19 kl. 15:13.
Citera
2008-12-19, 15:03
Medlem
Cannibal Hippies avatar
Antagligen skulle snuten vinna om det blir fullt krig mellan ett par grupperingar

Men mellan gng skulle jag satsa mina pengar p att HA eller Bandidos str som segrare nr allt r ver
Senast redigerad av Cannibal Hippie 2008-12-19 kl. 15:23.
Citera
2008-12-19, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av danif
Tja

Vilka tror ni skulle vinna om de blev krig? Allts en mot en.

Skulle O.G vinna ver Bandidos?

Skulle HA spa O.G?

Eller tar Asir X-team?

Sen vem tror ni skulle vinna till slut? Tror sjlv O.G skulle ta allihopa!

2, 1,1
Citera
2008-12-19, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
2, 1,1
baserat p? haha ingen skulle vinna, nn skjuter, nn hamnar p kken, nn hmnas, nn hamnar p kken. s gr visan, och det skulle ven frstra alla bissnis och s mycket mer. Xteam skulle ju fr vrigt ha backning av bandidos t.ex s du kan ju knappast rkna med att asir tar dom...... dum spekulation, ta bort skiten
Citera
2008-12-19, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli
baserat p? haha ingen skulle vinna, nn skjuter, nn hamnar p kken, nn hmnas, nn hamnar p kken. s gr visan, och det skulle ven frstra alla bissnis och s mycket mer. Xteam skulle ju fr vrigt ha backning av bandidos t.ex s du kan ju knappast rkna med att asir tar dom...... dum spekulation, ta bort skiten

Nej s gr inte alls visan.

Om vi tittar p sammandrabbningen mellan Alliansen och teamet s kte nog ingen fast av dem. Och X-team fick klara sig sjlva. Resten orkar jag inte motivera
Citera
2008-12-19, 16:51
Medlem
Citat:

Om vi tittar p sammandrabbningen mellan Alliansen och teamet s kte nog ingen fast av dem. Och X-team fick klara sig sjlva. Resten orkar jag inte motivera
kanske r pga anldeningar som du aldrig kommer f veta?
och jo, brjar folk skjuta ner varrandra i MC gng kan KOMMER folk f sitta..
Citera
2008-12-19, 16:54
Bannlyst
Citat:
kanske r pga anldeningar som du aldrig kommer f veta?
och jo, brjar folk skjuta ner varrandra i MC gng kan KOMMER folk f sitta..

Men r du dum p riktigt eller ? Ja folk kan f sitta, vem fan har sagt ngot annat. Men det finns inte ett krig i vrlden som slutat bara fr att det saknas folk av den anledningen.
Citera
2008-12-19, 17:04
Medlem
Citat:
Men r du dum p riktigt eller ? Ja folk kan f sitta, vem fan har sagt ngot annat. Men det finns inte ett krig i vrlden som slutat bara fr att det saknas folk av den anledningen.
oj oj lilla pojke liten, mste jag frklara fr dig? trodde du kunde fatta sjlv utav mitt frsta inlgg.

Citat:

Om vi tittar p sammandrabbningen mellan Alliansen och teamet s kte nog ingen fast av dem.
Citat:
Men r du dum p riktigt eller ? Ja folk kan f sitta, vem fan har sagt ngot annat

hahaah KRIGET skulle sjlvklart sluta pga det inte finns folk kvar om man skulle dda tills fienden inte existerar, fngelsen skulle va fulla och gravarna mnga... men om vi ska snacka lite mer serist, om de skulle bli ett krig skulle ett par d sen bli fred, dvs SOM MITT FRSTA INLGG.
Citera
2008-12-19, 17:06
Bannlyst
Citat:
oj oj lilla pojke liten, mste jag frklara fr dig? trodde du kunde fatta sjlv utav mitt frsta inlgg.

hahaah KRIGET skulle sjlvklart sluta pga det inte finns folk kvar om man skulle dda tills fienden inte existerar, fngelsen skulle va fulla och gravarna mnga... men om vi ska snacka lite mer serist, om de skulle bli ett krig skulle ett par d sen bli fred, dvs SOM MITT FRSTA INLGG.

Och det r nr det blir fred som man ser vem det r som segrade. Orka inte tnka. Eller har jag inte vunnit ver dig nr jag slr ner dig och sen vill du sluta brka och vara kompis ?
Citera
2008-12-19, 17:18
Medlem
Citat:
Och det r nr det blir fred som man ser vem det r som segrade. Orka inte tnka. Eller har jag inte vunnit ver dig nr jag slr ner dig och sen vill du sluta brka och vara kompis ?
det handlar om PENGAR mannen...ingen vill kriga..ingen behver kriga, frrnn nn idiot gr ver grnsen. och den idioten blir den som slutar mulad
Citera
2008-12-19, 17:21
Bannlyst
Citat:
det handlar om PENGAR mannen...ingen vill kriga..ingen behver kriga, frrnn nn idiot gr ver grnsen. och den idioten blir den som slutar mulad

Det handlar inte alls alltid om pengar. Men skitsamma, orka lta med en som sger att folk torskar, det handlar om pengar. Som om det var det vi diskuterade.
Citera
2008-12-19, 17:23
Medlem
Citat:
Det handlar inte alls alltid om pengar. Men skitsamma, orka lta med en som sger att folk torskar, det handlar om pengar. Som om det var det vi diskuterade.
vad kacklar du om, vilken orginisation knner du? lokala blatte ligan som spar folk fr cred? det handlar om pengar vakna upp ur nattmssan gubben...ja folk TORSKAR, leta upp nn riktig grabb som inte gjort tid...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in