Citat:
Ursprungligen postat av
BKS94
Problemet i tidningen fr min del r biserierna som har varit ŕunder all kritik. Slutade kpa tidningen nr A.M.O.K. och Rock Manlyfist brjade ta upp allt mer sidor i tidningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
JagandeBjornen
Hller helt och hllet med, de r olsbara i mitt tycke. Nr tidningen var ny s var det bra bi-serier, ibland minst lika bra som Herman sjlv.
Ja... Biserierna kan vara vldigt blandade. A.M.O.K. har jag aldrig riktigt fastnat fr. Fr mycket pratbubblor... Rock Manlyfist gillade jag till en brjan. Det var en kul spoof p 80-talsaction. Men man kanske skulle kunnat ha varvat det med t.ex De ventyrslystna karlakarlarna, fr att f lite omvxling. Det r klart att skall man hitta en "monster of the week" s blir det lite knepigt att komma p ventyren. Ett strre Arc eller kanske mer sammanhngande historia/motstndare skulle nog hjlpa serien lite. Konceptet r kul.
Tror att bda serierna har hngt med i dryga 5 r som biserier.
Jag gillade speciellt nr Darnell, Granberg och Norrman hade mer eller mindre samma tema p sina serier. T.ex Norge, hattar eller vatten. ven om jag frstr att det kan bli svrt att spna ihop iderna p det sttet.
Annars s kan jag ibland sakna Ragnark av Boulet.