Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-31, 14:14
Medlem
Forulfs avatar
Enligt Aftonbladet http://www.aftonbladet.se/sportblade...icle4097563.ab och bl.a TV4 text har Swedbank arena blivit vandaliserad av missnjda personer, ngon som vet ngot mer om vilka, exakt varfr och vad som har hnt?

Om moderator tycker att trden gr sig bttre under Hockeyfliken s flytta den...
Citera
2009-01-01, 13:02
Moderator
Gromguttens avatar
Ok, vi tar den till hockeyforumet.

Fretagsskvaller -> Sport/Ishockey

/mod
Citera
2009-01-01, 13:12
Medlem
ischs avatar
Det r vl som vanligt att man r besviken p lagets placering och vljer att anklaga styrelsen fr det.
Citera
2009-01-02, 02:48
Medlem
h det var vl ingenting,, lite klotter och en pangad ruta bara... det fixar ju vaktmstarn p en eftermidda.
Citera
2009-01-02, 02:54
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Det r vl som vanligt att man r besviken p lagets placering och vljer att anklaga styrelsen fr det.

Antagligen, jag tycker vl att dom riktar sin ilska p fel personer och visar den p fel stt. Som jag ser det s r det spelarnas och sportchefens fel och ett lmpligare stt att visa sitt missnje hade kunnat vara att t.ex ha banderoller nsta hemmamatch eller haft en match utan klack.. Vandalism r inte rtt stt.
Citera
2009-01-02, 11:17
Medlem
ett kadavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Antagligen, jag tycker vl att dom riktar sin ilska p fel personer och visar den p fel stt. Som jag ser det s r det spelarnas och sportchefens fel och ett lmpligare stt att visa sitt missnje hade kunnat vara att t.ex ha banderoller nsta hemmamatch eller haft en match utan klack.. Vandalism r inte rtt stt.

Jag frstr att det r riktig frustration vandalerna knt. Tycker dock man brister i klubbknsla nr man vandaliserar ngons arbetsplats. Alla som jobbar i arenan r vl inte att direkt att skylla fr lagets uteblivna framgngar.

Folk brukar ta vldigt illa vid sig fr intrng i sina hem och sina arbetsplatser.

Banderoller t.ex. r ju som du sger mycket bttre. D str man ju dessutom sjlv upp och visar sin stndpunkt istf. att hrja som en tjuv om natten.
Citera
2009-01-03, 01:22
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Vandalerna har nog rtt den hr gngen. MODO:s problem r djupa. Det har odlats fram fel kultur under flera r. Redan under lockoutssongen s fick ju bde pappa-Kent och Foppa semester under vissa landslagsuppehll d resten av laget trnade. Nu s har spelare som t.ex. Sundstrm fri sommartrning. Det snder ju verkligen ut rtt signaler till resten av laget. Inte undra p att det brjar muttras bland de vriga spelarna nr laget sedan gr knackigt. Fatta hur t.ex. Krizan reagerade nr han anklagades fr att vara sl. Inte undra p att Wernblom gav upp mitt under ssong.

Att sparka trnaren rcker nog inte i MODO:s fall.
Citera
2009-01-03, 03:06
Medlem
inherbloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett kadaver
Jag frstr att det r riktig frustration vandalerna knt. Tycker dock man brister i klubbknsla nr man vandaliserar ngons arbetsplats. Alla som jobbar i arenan r vl inte att direkt att skylla fr lagets uteblivna framgngar.

Folk brukar ta vldigt illa vid sig fr intrng i sina hem och sina arbetsplatser.

Banderoller t.ex. r ju som du sger mycket bttre. D str man ju dessutom sjlv upp och visar sin stndpunkt istf. att hrja som en tjuv om natten.

Hller med sen ger man bara klubben ondiga utgifter som man skulle kunna lgga p ny spelare istllet.
Citera
2009-01-03, 03:12
Bannlyst
S jvla ondigt. S jvla sjukt ondigt. Tnk om varenda klubb i alla sporter gjorde snt varje gng det gick dligt fr klubben. Det vrsta r att man r 4 pong frn slutspel, och en match mindre spelad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in