kanske fel post men kunde inte komma på vart den skulle hamna.
vet av en bil i luleå som står på mjulkudden ligger 54.000kr i den=) personen i fråga skulle banka dem igår men hamnade på sjukan så pengarna finns kvar i bilen, någon mer än jag som är intreserad av detta?
ja vet det problemet är att jag fick veta detta i morse men kan fan inte ta mig dit sitter hos släktingar ca 25 mil bort =( annars hade jag varit där då bilen ifråga inte ens är larmad har reg nr och allt
ja vet det problemet är att jag fick veta detta i morse men kan fan inte ta mig dit sitter hos släktingar ca 25 mil bort =( annars hade jag varit där då bilen ifråga inte ens är larmad har reg nr och allt
tror du inte de är lite frustrerande
tack för informationen själv bor man inte så långt borta från de stället och bilen kan väl inte vara så svar och hitta
bilen är ju inte så svår att hitta om man vet vilket område den står på i lule =) annars är de ju lite problematiskt. men den står på mjölkudden kvarteret tror jag heter sextanten, iaf området direkt efter infarten till konsum, marco polo, en vinröd bmw reg nr TET ...
jag har inte ens körkort så jag kan inte ta mig dit, har försökt få någon att åka hemtidigare men icke de, har bara idag på mig/oss med detta gult tillfälle
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!