Resultat: Vad är intressantast?
Derby
77,03%
57 röster
Två bra lag
22,97%
17 röster
  • 3
  • 4
2009-01-05, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Derby vilken dag i veckan som helst, nu är det ju lite knivigt att säga Derby i dess rätta bemärkelse i Norrland men första omgången av "slaget om västernorrland" var riktigt bra.

Har hört att Björklöven - SAIK också hade en hel del charm när det begav sig, ruskiga hatmatcher.

Löven-Saik har alltid varit riktiga hatmatcher. Var en kille som åkte på pisk för att han hade en gul/svart halsduk när han stod i lövenklacken. Roligt sen när det visade sig vara halsduk representerande umeås damlag i fotboll.
Citera
2009-01-05, 00:39
Moderator
^Eazs avatar
Jag röstade Derby, dock så måste jag modifiera lite.

Är frågan vad jag helst går på så är svaret att jag helst går på derby, mellan mitt kära DIF och AIK.

Dock, handlar om jag föredrar att se ett derby mellan lag jag inte bryr mig om, eller 2 riktigt bra lag utan hatkänslor för varandra, så väljer jag hellre 2 bra lag.

Jag bryr mig inte om det är ös på läktaren osv när jag sitter i TV soffan och avnjuter Hockey/Fotboll på TV om det inte är lag jag bryr mig om.
Citera
2009-01-15, 02:52
Medlem
Santadunks avatar
Derby är alltid roligast om det är ett lag man brinner för.. Jag tycker nog nästan att ett derby är roligare att se på även om de en match med lag man inte är speciellt känslomässigt bunden till heller, det blir mer känsla, och hockeyn har förlorat mycket av det där de senaste åren.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in