2009-01-29, 01:07
Medlem
diannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
Så mitt argument faller?
Kan Du ta att en kvinna kan ha mer vilja och styrka i det här fallet samt vara mer motiverad än en "gentleman" som tror sig alltid kunna "slå" en kvinna?
Susanne är oerhört vältränad än idag och muskler glömmer inte så lätt. Det gällde ju faktiskt att hänga i en stång.
Vad har "gentlemannen" för fördel i det fallet?
Det gäller mjölksyra och vilja.
När Susanne var aktiv så handlade enbart om detta att vara seg ocjh att stå ut.
Hela hennes karriär byggde på 75% armar samt resten övrig kropp.
dina argument är inte fel, men av det vi såg i tv så såg det väldigt mycket ut som att han släppte medvetet. min första tanke var att han slant, för det såg som sagt verkligen inte "naturligt" ut, så jag tror allt på att han gav sig (utan att för den sakens förringa gunnarssons fysiska och mentala styrka)
Citera
2009-01-29, 01:26
Medlem
trickydicks avatar
Såg det senaste avsnittet, tycker det är en blandning mellan Fångarna på fortet och Stjärnorna på slottet. sevärt dock.
Citera
2009-01-29, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
Så mitt argument faller?
Kan Du ta att en kvinna kan ha mer vilja och styrka i det här fallet samt vara mer motiverad än en "gentleman" som tror sig alltid kunna "slå" en kvinna?
Susanne är oerhört vältränad än idag och muskler glömmer inte så lätt. Det gällde ju faktiskt att hänga i en stång.
Vad har "gentlemannen" för fördel i det fallet?
Det gäller mjölksyra och vilja.
När Susanne var aktiv så handlade enbart om detta att vara seg ocjh att stå ut.
Hela hennes karriär byggde på 75% armar samt resten övrig kropp.
Att Susanne har en kämpavilja, styrka och uthållighet har vi fått många bevis för. Det var bara sättet Ara "gav upp" på som fick mig att reagera.
Citera
2009-01-29, 04:13
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
Att Susanne har en kämpavilja, styrka och uthållighet har vi fått många bevis för. Det var bara sättet Ara "gav upp" på som fick mig att reagera.

Jag tyckte han grinade riktigt illa och att hans armar darrade..får kolla reprisen..kommer ihåg fel kanske
Citera
2009-01-29, 07:53
Medlem
Bara jag som tycker Emma Igelström är råhet? Fan vad läcker
Citera
2009-01-29, 09:31
Medlem
_EmiL_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Jag tyckte han grinade riktigt illa och att hans armar darrade..får kolla reprisen..kommer ihåg fel kanske
Det tyckte jag med. Darra ju som ett asplov.
Citera
2009-01-29, 10:09
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Bara jag som tycker Emma Igelström är råhet? Fan vad läcker

Jag tycker hon plufsat till sig rejält sen hon slutade simma. Hon är ju ett affischnamn för "ätstörningar", så det är väl ingen som vågar säga som det är till henne.

Öhrstig tycker jag är snygg. Fast lite slätstruken.
Citera
2009-01-29, 10:23
Medlem
Luposs avatar
Var det någon mer än jag som tyckte att Susannes fångande av svärdet såg konstigt ut? Först fångar hon svärdet långt ner mot spetsen och det ser ut som att hon ska tappa det, sedan ligger hon plötsligt på marken med svärdet. Man ser aldrig att hon står upp med kontroll över svärdet och jag misstänker att det slog i marken, men det kanske inte spelar någon roll?
Citera
2009-01-30, 05:27
Medlem
slashindexs avatar
haha. Höll på att tappa hakan när Wassberg och Ara står vid grillen och snackar musik och Wassberg säger "Rammstein! Har du hört dom?"
Vilken lirare
Citera
2009-01-30, 15:16
Medlem
Bra men synd!

Halloj!

Såg just det andra avsnittet av serien över nätet!

Jag tycker att iden med programmet är bra men upplägget med vem som åker ut blir ju lite tråkigt!

Jag kan ju inte varit ensam om att veta att Peja skulle förlora och få dra!!!??

De lär ju inte skicka hem någon utan att de har fått sitta med under visningen av "karriär filmen", svara på frågor osv!

Nu visste man ju att Ara´s "film" inte hade visats så det var ju inte så överraskande att Peja åkte hem!

Hoppas inte denna situation uppstår i framtiden för då tar det udden lite av utslagningsmomentet!!

Dock tycker jag att Ara verkar vara en riktigt skön kille så jag är glad att han fick vara kvar! Men man vart som sagt inte direkt överraskad! =)

Vad tycker ni andra?

mvh

Edge
Citera
2009-01-30, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_Edge
Halloj!

Såg just det andra avsnittet av serien över nätet!

Jag tycker att iden med programmet är bra men upplägget med vem som åker ut blir ju lite tråkigt!

Jag kan ju inte varit ensam om att veta att Peja skulle förlora och få dra!!!??

De lär ju inte skicka hem någon utan att de har fått sitta med under visningen av "karriär filmen", svara på frågor osv!

Nu visste man ju att Ara´s "film" inte hade visats så det var ju inte så överraskande att Peja åkte hem!

Hoppas inte denna situation uppstår i framtiden för då tar det udden lite av utslagningsmomentet!!

Dock tycker jag att Ara verkar vara en riktigt skön kille så jag är glad att han fick vara kvar! Men man vart som sagt inte direkt överraskad! =)

Vad tycker ni andra?

mvh

Edge

Att du ska ta och läsa tråden innan du uttalar dig så att vi slipper upprepningar och plattityder.

mvh.
Citera
2009-01-30, 18:45
Medlem
torstenhingstens avatar
Var ngn som, tycke Emma Igelström var het..Mkt Emma nu på svt1..de snackar om mästarnas mästare m.m
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in