2009-01-08, 21:12
Medlem
Haha, 2 minuter kvar i jönköping, timråspelaren sparkar/styr in pucken, och de blir washout! Haha, igen, dock var denna sparken lååångt ifrån lika klar som den förra. Tycker inte de är mycket till spark alls faktiskt..

Rögle går alltså plus 2 poäng på de här, medans Timrå går minus 2 poäng, poäng som kan bli viktigare senare i serien.. intressant
Citera
2009-01-08, 21:12
Medlem
Corrans avatar
Det va ju ingen spark heller väl???? Han stannar ju, åker ju själv in i mål annars.

Hv- Timrå matchen alltså....
Citera
2009-01-08, 21:13
Medlem
Pendeltågs avatar
Dick Axelsson fick äntligen göra mål i FBK-dressen, härligt!
Citera
2009-01-08, 21:14
Medlem
Ferross avatar
Små marginaler idag, hade vi inte varit bedrövliga i powerplay så hade det blivit tre poäng men men...
Citera
2009-01-08, 21:14
Medlem
loafmasters avatar
Grattis Anders Lindbäck till första Elitserienollan! De 4 senaste matcherna har han verkligen visat att han klarade att ta över spaden när Markström åkte till Kanada.
Citera
2009-01-08, 21:15
Medlem
Apekatts avatar
Tveksamt om det var spark enligt mig även om magkänslan säger nej. Men det spelar ju absolut ingen roll för jag har noll förtroende måldomarna nu.

Edit; haha, la till nej som jag missade att skriva. Kan det bli helg snart eller?
Senast redigerad av Apekatt 2009-01-08 kl. 21:21.
Citera
2009-01-08, 21:16
Medlem
Hade det inte varit ett sånt rabalder i förra omgången hade Timrå vunnit.

Han har ju skridskon kvar i isen och håller på att bromsa för att inte åka in i målet - inte så lätt att sparka då.
Citera
2009-01-08, 21:17
Medlem
funerals avatar
Haha....dags att sparka alla måldomare snart.Det där var ju solklart mål.Han sparkar ju inte utan styr in pucken....alltså solklart mål.Men man får väl säga att rättvisa skipades
Citera
2009-01-08, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Haha....dags att sparka alla måldomare snart.Det där var ju solklart mål.Han sparkar ju inte utan styr i pucken....alltså solklart mål.Men man får väl säga att rättvisa skipades

Rättvisa skipades för Hv, däremot lider jag lite med timrå som riskerar att få fajtas med rögle i kamperna runt sträcket..
Citera
2009-01-08, 21:18
Medlem
SweTechs avatar
Skönt att Färjestad vinner trots att spelet inte klickar helt..
2 mål i powerplay, Mattsson och Granak var två som behövde göra mål, speciellt i powerplay så det var skönt. Gôtt att Dicken äntligen fick peta in sitt första.

Skellefteå var ok med i två perioder men sen tog bensinen slut.
Citera
2009-01-08, 21:20
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Jag tycker Ferros är lite väl luleåpatriot nu faktiskt. Visst har luleå varit lite vassare än Brynäs men så jävligt har det inte osat runt Brynäsmålet som vissa andra matcher. Lindbäck har gjort det bra men ärligt förutom friläget så har chanserna inte varit så farliga.

Brynäs måste upp några snäpp om de skall vinna denna match, känns fruktansvärt avslaget och Dackell åker runt o slänger bort en massa passningar.

Inte då.. Han är lika objektiv och balanserad som Fox News är..
Citera
2009-01-08, 21:21
Medlem
Trumpeters avatar
Fint med en ny trepoängare för Brynäs. Känns riktigt bra med två verkligt duktiga målvakter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in