Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2009-01-08, 21:26
  #49
Medlem
Red Machines avatar
Fan vad skönt det där var då! Ferros fick ju rätt på Widing och sedan var ju Molin riktigt nära i en match som kunde gått hursomhelst. Tycker dock att sista perioden är Brynäs period fullt ut tills man börjar backa hem och försvara ledningen och Lindbäck går in och visar att jag har fel om honom. Han är svårbedömd men nu verkar ju han vara en stabil målvakt som jag menat att han inte är, kanske är det att han börjar få lite mer rutin när han stått flera matcher i rad. Lindbäck har ju trots allt inte gjort så många elitseriematcher än.
Citera
2009-01-08, 23:22
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lloret
Rättvisa skipades för Hv, däremot lider jag lite med timrå som riskerar att få fajtas med rögle i kamperna runt sträcket..

Bra, så HV ska då få felaktiga domslut med sig, omspel av denna match inkommande?
Citera
2009-01-09, 00:06
  #51
Medlem
B-Dawks avatar
Ser på reprisen av FBK-SAIK nu eftersom jag jobbade innan o jag fattar inte hur Sevc kan åka ut för en klockren axel mot axel tackling.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback