Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-14, 20:15
Moderator
Humbugs avatar
Många med mig har detta problem, vissa mer än andra. Gissar dock att jag tillhör den allra grövsta kategorin.
På krogen, eller någon annan offentlig tillställning där männen bekymmersfritt förutsätts dela pissoar ned varandra, är jag fullständigt handikappad.
De dass som tillägnas män är ofta klent utrustade med vanliga toaletter och kissnödiga herrar hänvisas allt som oftast till en pissoar i något hörn. För mig är det inget alternativ. Finns någon annan med i rummet när jag ska urinera får jag inte fram en droppe. Jag kan tränga mig fram bland diverse karlar, hala fram ålen och sen bara stå där. Det händer inget. Jag får i stort sett alltid låtsas kissa för att folk inte ska tro att jag står där för skojs skull, dra upp gylfen och bege mig ut och söka upp någon gränd där jag får vara för mig själv. Alkohol hjälper inte mot detta. Det blir knappast lättare för att jag är stupfull, alkoholen förvärrar snarare problemet.

Finns det något sätt att bli av med detta problem? Jag vill ju kunna stå och urinera tillsammans med andra män som alla normala människor.
Citera
2009-01-14, 21:56
Medlem
Ojojoj vad jag känner igen mig!

Hatar verkligen offentliga toaletter, jag kan fan inte hala fram den när de luktar som det brukar göra (går inte beskriva doften) på krogen.. Bara lukten får mig att kvälja, men om jag verkligen måste så blir det bås vilket oftast finns.. Därinne är det mer eller mindre en söndersparkad toa och piss på hela väggarna, översvämmning på golvet och en toarulle nertryckt i toan! Det enda positiva är att det oftast finns trevliga tags att kolla på under tiden man pissar, härligt att dra en själv ibland - spritlukten känns inte för allt jävla piss endå!
Citera
2009-01-14, 22:32
Medlem
belaruss avatar
Seriöst, om man ser sig omkring runt pissoaren står sådär 25% och väntar på toaletterna. Jag skulle tippa på att minst 1/4 har det här problemet. Har det själv vilket är jävligt störigt. Egentligen är det ju något positivt - man är så civiliserad att man inte förmår urinera med andra - men det ses med säkerhet ned på eller åtminstone känner jag mig fånig som inte kan stå och skvätta mot väggen som alla andra.

Mitt botemedel är att dricka och dricka och hålla mig tills det inte går att misslyckas. Det är ju sjukt smärtsamt och man får ju glatt dricka vidare uppemot 1-2 timmar efteratt man först är lite nödig. Det är ju inte så njutbart att festa när man håller på att pissa på sig men valen är få. Min instinkt att hålla kvar är så stark att jag nästan känner hur blåsar kan spricka istället för att pisset skall rinna ut gnom dasen. Vetefan varför det är såhär.
Citera
2009-01-14, 22:37
Medlem
pretorians1s avatar
Fattar inte riktigt poängen med pissoarer.2009 och man ska fortfarande pissa "offentligt"? Borde finnas en helt vanlig toalett som för tjejer.Varför har inte tjejer en grop i golvet på rad,och sitta huka sig ist.?
Inget konstigt alls att inte kunna pissa med massa folk omkring sig.gränden är bättre.
Citera
2009-01-14, 22:42
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Har avhandlats i följande tråd; https://www.flashback.org/showthrea...330121&page=15

Intressant nog har detta fenomen även fått ett namn, paruresis. Här kan du läsa lite om detta; http://www.paruresis.org/

Jag ogillar också pissoarer, men det beror främst på en traumatisk upplevelse i min barndom då min kompis började kissa uppåt pissoarväggen med sådan våldsam kraft att det skvätte till höger och vänster. Sedan dess uppsöker jag hellre toaletten...
Citera
2009-01-15, 01:34
Medlem
Jag kan inte heller få fram en droppe, totalt omöjligt. Iden är skrattretande. Det värsta är när tillochmed toaletterna på killtoaletten är fyllda av tjejer, vafan liksom.
Citera
2009-01-15, 01:57
Medlem
alcatrazs avatar
Det komiska var att jag inte hade några som helst problem med detta. Men sen påpekade en polare att han hade pissoarskräck och visst fan blev jag drabbad helt plötslig också av denna styggelse. Spelar ingen roll hur pissnödig jag än är det går bara inte att pissa med folk runt omkring, jag måste vara själv.
Citera
2009-01-15, 02:05
Medlem
roobbes avatar
Aha, blygblåsa, det lider man själv av.

Inte mycket att göra åt för min del iallafall, har gett upp försöken och accepterat att jag inte kan pissa inför folk.
Citera
2009-01-15, 02:06
Medlem
MoccaMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretorians1
Fattar inte riktigt poängen med pissoarer.2009 och man ska fortfarande pissa "offentligt"? Borde finnas en helt vanlig toalett som för tjejer.Varför har inte tjejer en grop i golvet på rad,och sitta huka sig ist.?
Inget konstigt alls att inte kunna pissa med massa folk omkring sig.gränden är bättre.

Amen!

Apropå pissoarer så hamnade jag brevid Torkel Petersson en gång innan en föreställning på Rigoletto. Medan jag och två andra idioter stod och pressade å väntade på bättre tider så kliver Petersson in och tar plats i mitten, flinar lite och halar fram sin lem, och, ve å fasa, det fullständigt sprutade ur karln! Istället för att dra tillbaka förhuden och koncentrera strålen, så lät han istället spritza ut sörjan över hela pissoarväggen. Usch!
Senast redigerad av MoccaMaster 2009-01-15 kl. 02:08.
Citera
2009-01-15, 07:25
Medlem
hazard simpsons avatar
Delar problemet med många märker jag. Finns inte en chans att det kommer en droppe. Jag brukar faktiskt gå ut om det finns möjlighet.
Citera
2009-01-15, 21:27
Moderator
Humbugs avatar
Finns det nåt att göra åt det då? Jag har testat att försöka föra en konversation med herrarna som står bredvid, men av nån anledning blir många män både aggressiv och förnärmade om andra man försöker prata med dem när de har snoppen ute.
Citera
2009-01-15, 21:37
Bannlyst
Ännu en fördel med att vara kvinna...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem