Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-14, 20:15
Moderator
Humbugs avatar
Mnga med mig har detta problem, vissa mer n andra. Gissar dock att jag tillhr den allra grvsta kategorin.
P krogen, eller ngon annan offentlig tillstllning dr mnnen bekymmersfritt frutstts dela pissoar ned varandra, r jag fullstndigt handikappad.
De dass som tillgnas mn r ofta klent utrustade med vanliga toaletter och kissndiga herrar hnvisas allt som oftast till en pissoar i ngot hrn. Fr mig r det inget alternativ. Finns ngon annan med i rummet nr jag ska urinera fr jag inte fram en droppe. Jag kan trnga mig fram bland diverse karlar, hala fram len och sen bara st dr. Det hnder inget. Jag fr i stort sett alltid ltsas kissa fr att folk inte ska tro att jag str dr fr skojs skull, dra upp gylfen och bege mig ut och ska upp ngon grnd dr jag fr vara fr mig sjlv. Alkohol hjlper inte mot detta. Det blir knappast lttare fr att jag r stupfull, alkoholen frvrrar snarare problemet.

Finns det ngot stt att bli av med detta problem? Jag vill ju kunna st och urinera tillsammans med andra mn som alla normala mnniskor.
Citera
2009-01-14, 21:56
Medlem
Ojojoj vad jag knner igen mig!

Hatar verkligen offentliga toaletter, jag kan fan inte hala fram den nr de luktar som det brukar gra (gr inte beskriva doften) p krogen.. Bara lukten fr mig att kvlja, men om jag verkligen mste s blir det bs vilket oftast finns.. Drinne r det mer eller mindre en sndersparkad toa och piss p hela vggarna, versvmmning p golvet och en toarulle nertryckt i toan! Det enda positiva r att det oftast finns trevliga tags att kolla p under tiden man pissar, hrligt att dra en sjlv ibland - spritlukten knns inte fr allt jvla piss end!
Citera
2009-01-14, 22:32
Medlem
belaruss avatar
Serist, om man ser sig omkring runt pissoaren str sdr 25% och vntar p toaletterna. Jag skulle tippa p att minst 1/4 har det hr problemet. Har det sjlv vilket r jvligt strigt. Egentligen r det ju ngot positivt - man r s civiliserad att man inte frmr urinera med andra - men det ses med skerhet ned p eller tminstone knner jag mig fnig som inte kan st och skvtta mot vggen som alla andra.

Mitt botemedel r att dricka och dricka och hlla mig tills det inte gr att misslyckas. Det r ju sjukt smrtsamt och man fr ju glatt dricka vidare uppemot 1-2 timmar efteratt man frst r lite ndig. Det r ju inte s njutbart att festa nr man hller p att pissa p sig men valen r f. Min instinkt att hlla kvar r s stark att jag nstan knner hur blsar kan spricka istllet fr att pisset skall rinna ut gnom dasen. Vetefan varfr det r shr.
Citera
2009-01-14, 22:37
Medlem
pretorians1s avatar
Fattar inte riktigt pongen med pissoarer.2009 och man ska fortfarande pissa "offentligt"? Borde finnas en helt vanlig toalett som fr tjejer.Varfr har inte tjejer en grop i golvet p rad,och sitta huka sig ist.?
Inget konstigt alls att inte kunna pissa med massa folk omkring sig.grnden r bttre.
Citera
2009-01-14, 22:42
Medlem
KnHunDeNs avatar
Har avhandlats i fljande trd; https://www.flashback.org/showthrea...330121&page=15

Intressant nog har detta fenomen ven ftt ett namn, paruresis. Hr kan du lsa lite om detta; http://www.paruresis.org/

Jag ogillar ocks pissoarer, men det beror frmst p en traumatisk upplevelse i min barndom d min kompis brjade kissa uppt pissoarvggen med sdan vldsam kraft att det skvtte till hger och vnster. Sedan dess uppsker jag hellre toaletten...
Citera
2009-01-15, 01:34
Medlem
Jag kan inte heller f fram en droppe, totalt omjligt. Iden r skrattretande. Det vrsta r nr tillochmed toaletterna p killtoaletten r fyllda av tjejer, vafan liksom.
Citera
2009-01-15, 01:57
Medlem
alcatrazs avatar
Det komiska var att jag inte hade ngra som helst problem med detta. Men sen ppekade en polare att han hade pissoarskrck och visst fan blev jag drabbad helt pltslig ocks av denna styggelse. Spelar ingen roll hur pissndig jag n r det gr bara inte att pissa med folk runt omkring, jag mste vara sjlv.
Citera
2009-01-15, 02:05
Medlem
roobbes avatar
Aha, blygblsa, det lider man sjlv av.

Inte mycket att gra t fr min del iallafall, har gett upp frsken och accepterat att jag inte kan pissa infr folk.
Citera
2009-01-15, 02:06
Medlem
MoccaMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pretorians1
Fattar inte riktigt pongen med pissoarer.2009 och man ska fortfarande pissa "offentligt"? Borde finnas en helt vanlig toalett som fr tjejer.Varfr har inte tjejer en grop i golvet p rad,och sitta huka sig ist.?
Inget konstigt alls att inte kunna pissa med massa folk omkring sig.grnden r bttre.

Amen!

Aprop pissoarer s hamnade jag brevid Torkel Petersson en gng innan en frestllning p Rigoletto. Medan jag och tv andra idioter stod och pressade vntade p bttre tider s kliver Petersson in och tar plats i mitten, flinar lite och halar fram sin lem, och, ve fasa, det fullstndigt sprutade ur karln! Istllet fr att dra tillbaka frhuden och koncentrera strlen, s lt han istllet spritza ut srjan ver hela pissoarvggen. Usch!
Senast redigerad av MoccaMaster 2009-01-15 kl. 02:08.
Citera
2009-01-15, 07:25
Medlem
hazard simpsons avatar
Delar problemet med mnga mrker jag. Finns inte en chans att det kommer en droppe. Jag brukar faktiskt g ut om det finns mjlighet.
Citera
2009-01-15, 21:27
Moderator
Humbugs avatar
Finns det nt att gra t det d? Jag har testat att frska fra en konversation med herrarna som str bredvid, men av nn anledning blir mnga mn bde aggressiv och frnrmade om andra man frsker prata med dem nr de har snoppen ute.
Citera
2009-01-15, 21:37
Bannlyst
nnu en frdel med att vara kvinna...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem