Detta gäller min väns son som på sitt tredje år av seriöst lyftande började med steroider. Han är extremt seriös och har tävling inom 2 år som mål.
Med mig är han helt öppen med steroiderna då han vet att jag tränat på gym sedan jag var 14 och har en någorlunda koll på detta utifrån då jag inte preppar själv.
Det jag blev lite fundersam över är att han skall börja med Testo susp. som start på en halvårskur och dessutom lägga in det då&då när ev. motivationen tryter lite.
Det jag vet om detta preparat är erfarenheter som är 20 år gamla från andra som tog detta - och det jag såg då var inte så jäkla snyggt. Faktiskt trode jag att det inte användes alls numera.
Jag vill nog hävda att detta är ett otäckt, idiotframkallande prepp som kan ställa till det rejält i både knoppen och i kroppen. Och blixtsnabbt går det dessutom.
Så, ni erfarna(ni med en 10/60 i ryggen och som googlar detta prepp; håll er borta!! från tråden)som har koll på detta - vad tycker ni om preppet? Och er ev. erfarenhet av egenavändning?
då suspen ej är esterbunden rekkas d o ta den innan träning, men att den skulle vara "bas testo" i en 6 månaders kur verkar väldigt konstigt? (om nu fallet e så??)
men av det jag har hörta v vänner e suspen väldigt bra pre-träning boost.
Mvh// SB
Ingen bas - utan just som du säger en boost. Men personligen tycker jag att det känns lite "hmm" - har sett ett par personer som sneat ordentligt på det preppet.
Jaja, ville bara se andras synpunkter - är ju inte mitt, eventuella, problem ändå
Ingen bas - utan just som du säger en boost. Men personligen tycker jag att det känns lite "hmm" - har sett ett par personer som sneat ordentligt på det preppet.
Jaja, ville bara se andras synpunkter - är ju inte mitt, eventuella, problem ändå
ok o m snea menar du lite som snedtändning??
verkar konstigt då ja ahr 2 goda vänner som kör susp innan träningen o dem verkara vara "normala"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!