Flashback bygger pepparkakshus!
2020-01-07, 12:47
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Brudarna tindrar efter honom.
Tävlar om att få ha sex och bli ihop med honom.
År 2014 är det ifrån. hur går tongångarna idag ?

Den där bilden är så sjuk hahahaha.
Och de tokar som tyckte att han skulle gå i den klassen jobbar säkert själva kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Tongångarna håller på att förändras nu när vi vet vilka dom är.

Vi har ju vetat att detta varit bluff från början, bra att flera ser det.
Det är ju media som kör på med sitt ljugande.

Skadan är ju redan skedd, detta skulle inte behövt hända överhuvudtaget och alla problem högt och lågt som hänt.
All kriminalitet, alla skattepengar åt helvete samtidigt som man skär ner i det offentliga.
Även någonstans besvikelsen hos Barnlajvarna som blivit hitlurade med löften om guld och gröna skogar och knullade av gamla kärringar.
Det är så många fel i detta, precis som hela migrationspolitiken.

Kollar man på tex Sydsvenskan (Asylsvenskan) så håller dom ju på med sin aktivism hela tiden.
Senast igår så låg en artikel uppe om "Ensamkommande".
Sydsvenskan skäms ju inte alls.

Jag jobbade på en skola i Skåne för några årsedan där en lärare sa, citat: "Det är fantastiskt att se hur tidigt dessa barn utvecklas, det är som att dom utvecklas snabbare än våra Svenska barn".

Han var inte ironisk heller det var det riktigt sjuka.
Senast redigerad av Sinnersten 2020-01-07 kl. 12:57.
Citera
2020-01-07, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnersten
Den där bilden är så sjuk hahahaha.
Och de tokar som tyckte att han skulle gå i den klassen jobbar säkert själva kvar.

Vi har ju vetat att detta varit bluff från början, bra att flera ser det.
Det är ju media som kör på med sitt ljugande.

Skadan är ju redan skedd, detta skulle inte behövt hända överhuvudtaget och alla problem högt och lågt som hänt.
All kriminalitet, alla skattepengar åt helvete samtidigt som man skär ner i det offentliga.
Även någonstans besvikelsen hos Barnlajvarna som blivit hitlurade med löften om guld och gröna skogar och knullade av gamla kärringar.
Det är så många fel i detta, precis som hela migrationspolitiken.

Kollar man på tex Sydsvenskan (Asylsvenskan) så håller dom ju på med sin aktivism hela tiden.
Senast igår så låg en artikel uppe om "Ensamkommande".
Sydsvenskan skäms ju inte alls.

Jag jobbade på en skola i Skåne för några årsedan där en lärare sa, citat: "Det är fantastiskt att se hur tidigt dessa barn utvecklas, det är som att dom utvecklas snabbare än våra Svenska barn".

Han var inte ironisk heller det var det riktigt sjuka.
Dom tycks lida av en ny form av progeria.
Citera
2020-01-07, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prayuth
https://www.expressen.se/nyheter/lin...g-gora-om-det/

Bakom betalvägg.
Bakom står skattebetalarna och är urförbannade att betala dessa unga flickors förlustelse med afghan hanar i någon slags gruppsex eller vad det nu är.
Det får dom betala själva annars så kommer svenskar att rösta på Sd eller klura ut något sätt att slippa föra dom som andra nordiska länder tycks ha klarat av.
Citera
2020-01-07, 14:29
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Sydsvenskan är igång igen med sin rövarpropaganda:

Bakom betalvägg:

Åsa och Torbjörn Ram i Kävlinge öppnade sitt hem för Hamid Shahidzada – en av många ensamkommande afghaner som sökt asyl i Sverige och gömt sig i Europa. I september greps han och utvisades till Afghanistan. När Sydsvenskan når Hamid är han på flykt från landet igen.
– Min mamma och pappa sa: ”Du ska inte stanna där”.

https://www.sydsvenskan.se/2020-01-0...-pa-flykt-igen

Är den någon som ens tror på detta i de breda lagren längre?

Blir föräldrarna ens dömda för något brott?
Citera
2020-01-07, 15:33
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Blir föräldrarna ens dömda för något brott?

Tänker du hans "föräldrar" i Kävlinge eller hans riktiga föräldrar? Ber om ursäkt jag är trög.
Citera
2020-01-09, 11:41
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Tänker du hans "föräldrar" i Kävlinge eller hans riktiga föräldrar? Ber om ursäkt jag är trög.

Föräldrar i Sverige som gömde honom/och andra ensamkommande.
Citera
2020-01-09, 12:19
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Föräldrar i Sverige som gömde honom/och andra ensamkommande.

Det hade man kunnat önska hända, det lär dröja.
Tillsvidare får dom nöja sig med att veta att vi är många som tycker illa om dom.

Idioterna själva rinner det dock nog bara av som vattnet på en gås.

Denna artikeln publicerades 22 December och har rullat på Sydsvenskans sida sen dess:
https://www.sydsvenskan.se/2019-12-2...-sjobo-jag-ber

Sydsvenskan skäms ju inte alls och bryr sig inte om att tåget har gått.
Citera
2020-01-09, 13:23
Medlem
spoilers avatar
"58 tonåringar har dömts för mord eller mordförsök i hovrätten sedan 2015, visar Aftonbladets granskning.
Av ungdomarna är 11 stycken ensamkommande."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ngkriminalitet
Citera
2020-01-09, 19:46
Medlem
Frammes avatar
Jag har också varit tonåring en gång. Dessa vuxna barn har nog aldrig varit i det stadiet. Levt i missbrukarkretsar. Men inte tusan har jag utnyttjat andra och deras resurser. Min åsikt har alltid varit att blanda inte in seriösa i din verksamhet. Det valet att leva på andra sidan om lagen, det måste du stå för själv. Jag är gammal och har aldrig fått egna barn, men skulle för allt i världen aldrig plocka in några vuxna män som påstår sej vara barn i min bostad. Jag har alltid älskat Elvis och dom förnedrar honom oerhört. Deras frissor och parfym, blä.
Citera
2020-01-09, 19:50
Medlem
Sinnerstens avatar
Nu är Sydsvenskan igång igen, denna gång med fokus på flygkraschen:

Citat:
18-årige Alireza Norouzi, från Orust på västkusten, blev ett av offren i flygkraschen i Iran. Nu sörjer hans familj och vänner i Sverige.
– Det är en jättestor förlust, säger Alireza Shafiee, som var hans tidigare lärare.

https://www.sydsvenskan.se/2020-01-0...testor-forlust
Citera
2020-01-09, 20:15
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Nu är Sydsvenskan igång igen, denna gång med fokus på flygkraschen:

Citat:
18-årige Alireza Norouzi, från Orust på västkusten, blev ett av offren i flygkraschen i Iran. Nu sörjer hans familj och vänner i Sverige.
– Det är en jättestor förlust, säger Alireza Shafiee, som var hans tidigare lärare.

https://www.sydsvenskan.se/2020-01-0...testor-forlust
Sorgligt att framtidens hopp dog. Dom skulle ha stannat här med dom andra vuxna ensamkommande barnen. Mina plastbarn är mellan 0 och 95. Dom är utan Elvisfrisyrer, parfymstank, senaste modet på kläder, rökande både det ena och andra. Mitt nästa projekt är att spana in vad dom små barnen handlar på den stora mataffären.
Citera
2020-01-12, 10:31
Medlem
spoilers avatar
"Polisen har länge larmat om ett omfattande problem med falska identiteter i Sverige. För vissa grupper kriminella är det mer regel än undantag att ha en ny identitet för varje nytt land, enligt gränspolisen Christian Frödén.
– Det är deras modus: att komma undan lagföring genom att bygga olika identiteter och inte gärna bli fotograferade, säger Christian Frödén, gruppchef för gränspolisens ensamkommandegrupp, till SVT Nyheter.

Han har jobbat mycket med ensamkommande unga i Stockholm, ofta från Marocko, och enligt honom är det inom vissa brottsaktiva grupperingar vanligt att uppge flera olika identiteter i kontakt med myndigheter.

/…/

Han känner till fallet som SVT Nyheter har rapporterat om, där en man som har uppgett sammanlagt minst sju olika identiteter nu har dömts för fem rån och fyra grova stölder.
– De flesta kanske klarar sig på tre-fyra identiteter. Men det finns killar som är oerhört brottsaktiva, har man redan slagit in på den vägen under lång tid i flera länder så är det inte ovanligt med den här mängden identiteter, säger Christian Frödén.

För rättsväsendet innebär de olika identiteterna och åldersuppgifterna problem.
– De kan till exempel undgå lagföring om de uppger att de är minderåriga, det är den stora problematiken. Man drar nytta av att vi inte alltid kan samarbeta över landsgränserna."

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/p...for-varje-land
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in