Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-26, 10:45
  #1
Medlem
Jag har varit på FKK klubben Dolce Vita i Dusseldorf Tyskland: http://dv.erovice.com/

Sammanfattningsvis var det mycket bra. Jag kom halv sex och gick halv nio en torsdag. Det var 10-12 tjejer på klubben, alla en bra bit över medel i snygghet. Besökare var det färre, kanske 5-6 stycken.

Jag hade tre private halvtimmar med Pia, Olga (ej på hemsidan) och Sarah. Alla var trevliga, pratade hyfsad engelska och visste vad de höll på med.

Bäst var Pia. Främst för att hon i min mening är överjävligt snygg med ung, tight kropp och fasta former. Dessutom charmig.

Inträdet var fritt, första halvtimman 80 euro och sen 40 för varje följande (50 efter 8 på kvällen). Där var rent och snyggt, fräscha rum och jag blev inte antastad en enda gång utan kunde göra vad jag ville. Du går omkring i en badrock, tjejerna hade diverse underklädeskreationer. Baren var billig, en euro för läsk, vatten och öl.
Citera
2009-01-26, 16:15
  #2
Medlem
BlueStars avatar
Trevlig berättelse Alan! Har du varit på någon annan FKK i Tyskland som du jämföra den här klubben med? Recensionerna på ISG verkar rätt blandade för den här klubben.

Citat:
Ursprungligen postat av Alan Greenspan
Inträdet var fritt, första halvtimman 80 euro och sen 40 för varje följande (50 efter 8 på kvällen).

Hyfsat billiga priser med tyska FKK-mått mätt, måste jag säga. Och enligt dig verkar det ju inte inverka negativt på kvaliteten, intressant....

Citat:
Ursprungligen postat av Alan Greenspan
Där var rent och snyggt, fräscha rum och jag blev inte antastad en enda gång utan kunde göra vad jag ville.

OK, fast själv gillar jag att bli antastad så länge det inte är våld inblandat.
Citera
2010-09-24, 15:57
  #3
Medlem
fel
__________________
Senast redigerad av Ramones 2010-09-24 kl. 16:05.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback