2009-01-28, 07:03
Medlem
smaragdmördarns avatar
Är det bara jag som känner mig otroligt hängig och trött vid längre uppehåll från träningen?

Ju längre uppehåll man har desto svårare känns det att motivera sig med att sköta bla kosten och sömnen :/

Låg sjuk i ett par veckor, och bara för att toppa av det så var det fullt upp med jobb som tvingade mig att resa bort i ytterligare en vecka.

Nästa vecka bär det av igen, från måndag till söndag, så lär väl inte bli nånting vettigt gjort då heller..

Suck och stön vad synd det är om mig, tyck synd om mig!
Citera
2009-01-28, 07:15
Medlem
Ubanmeiunbans avatar
Synd om dig
Citera
2009-01-28, 07:21
Medlem
matssons avatar
Stackare! Gör armhävningar på rummet!
Citera
2009-01-28, 08:00
Bannlyst
Japp jag rekomenderar också armhävningar. Se till att få riktigt sakta exentrisk
fas, i värsta fall kan du kanske ta en ryggsäck med böcker på dig...
Att göra 60 vanliga armhävningar (som gymare ofta lätt pallar) är kanske inte så kul..
Citera
2009-01-28, 08:21
Medlem
MoneyMikes avatar
Jag var tvungen att ta uppehåll nu en månad över julhelgen pga av stukning av handleden/handen... Blev också jävligt nere
Citera
2009-01-28, 11:03
Medlem
TKDs avatar
Det är väl inte så konstigt eftersom det frisätts hormoner som påverkar belöningssystemet när du tränar. Precis som vid andra droger/sysselsättningar.

Exakta detaljer har säkert pezrulezhaakon
Citera
2009-01-28, 11:44
Medlem
Blir också lite deppig och så utan träning.. Har inte tränat sedan i fredags nu men ska träna imorgon och är riktigt taggad.
Citera
2009-01-28, 12:07
Medlem
perezhiltohs avatar
anledningen kan vara att endorfinerna inte släpps lös i kroppen som man är så van vid att dem ska göra regelbundet..

exakt som alla andra droger, man mår kasst när man inte får dem.
Citera
2009-01-28, 23:40
Medlem
håller med... tkr det jobbigaste är när man blir sjuk, men inte riktigt sjuk utan bara LITE så man inte kan träna typ förkyld...
Citera
2009-01-28, 23:45
Medlem
HAHA "extremt deppig"... Du har inte sett deppiga människor märker jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här