Flashback bygger pepparkakshus!
2009-01-31, 16:35
Medlem
Ferross avatar
Helt ok match mellan Luleå och Brynäs (), jag tror att det helt och hållet beror på att vi fick 1-0 tidigt och på så sätt så tvingast Brynäs att flytta upp och spela lite hockey med.

Målet kommer till på en väldigt slarvig passning från en Brynäs-back som sitter mitt på bladet på Omark som passar Harju och så är det 1-0 i öppen kasse.

Brynäs har ett skott i utsidan av målet i powerplay, annars har det inte varit så många chanser, dock är det lite smågrinigt på planen så det lär kunna bli några fler powerplayn åt båda håll.
2009-01-31, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CumBodja
Pinsamt påhopp? Ta av skygglapparna nu. Snälla...
jag ser ingen anedning till att en smäll i ansiktet skall utdelas i mittzon, pinsamt påhopp indeed.

lilla tälje totalt utklassat i första....kommer troligtvis komma sist i kvalserien för det är ju inte några toppspelare dom plockat från malmö precis....
2009-01-31, 16:36
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Bara de inte skiter i allt nu och spelar ännu mer ovårdat. Tror det är viktigt att domarteamet håller ordning på det här nu...

Ja, för Tälje spelar ju väldigt fult? Slashingarna som Rögle delar ut då? De som domarna inte tar?
2009-01-31, 16:36
Medlem
Citat:
Ja, för Tälje spelar ju väldigt fult? Slashingarna som Rögle delar ut då? De som domarna inte tar?
de som bara du ser?
2009-01-31, 16:37
Medlem
mazzys avatar
0-2 mellan Djurgården och HV som sagt. Trots det har faktiskt Djurgården haft de bästa chanserna och också 2 stolpträffar.
2009-01-31, 16:37
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbk19
jag ser ingen anedning till att en smäll i ansiktet skall utdelas i mittzon, pinsamt påhopp indeed.

lilla tälje totalt utklassat i första....kommer troligtvis komma sist i kvalserien för det är ju inte några toppspelare dom plockat från malmö precis....

Tälje spelar dåligt.

Men detta är ju Kvalseriehockey så det stänker om det. Ni hamnar där båda, det vet till och med du...
2009-01-31, 16:38
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
de som bara du ser?

Nej?
2009-01-31, 16:39
Medlem
Citat:
Tälje spelar dåligt.

Men detta är ju Kvalseriehockey så det stänker om det. Ni hamnar där båda, det vet till och med du...
synsk? du måste tjäna en jävla massa på tipset!
Medlem
Jack Danielss avatar
Haha, årets utskåpning? Otroligt viktigt att (om) vi vinner idag.

Perfekt match för Rosa, hoppas han stänker dit ytterligare nåt mål.
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:

De har jag inte sett så mycket till, är det någon speciell situation du tänker på?

Resten av seriens matcher med SSK (eller motsvarande lag i samma avhängda situation) är riskmatcher før fulspel och det är egentligen inte så konstigt, de har ju som sagt inte så mycket att spela før och är gissningsvis tämligen frustrerade?
2009-01-31, 16:40
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
synsk? du måste tjäna en jävla massa på tipset!

Synsk? Kanske det, men framförallt är jag realist. Tänker logiskt och metodiskt.

Puss.
2009-01-31, 16:41
Medlem
Medgångsvåg för hv just nu, så jävla trisst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in