2009-01-31, 16:29
Medlem
Lavas avatar
Vad är det mest elaka/utstuderade/taskiga/lömska du någonsin gjort i en relation?
Det behöver inte nödvändigtvis vara något din partner/X vet om och det kan lika gärna vara något adekvat elakt som underhållande för utomstående.

Som bonusinfo, ange gärna anledningen, ev reaktion samt om du fick dåligt samvete.
Citera
2009-01-31, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Vad är det mest elaka/utstuderade/taskiga/lömska du någonsin gjort i en relation?
Det behöver inte nödvändigtvis vara något din partner/X vet om och det kan lika gärna vara något adekvat elakt som underhållande för utomstående.

Som bonusinfo, ange gärna anledningen, ev reaktion samt om du fick dåligt samvete.

blev tillsammans med mitt X:s bästa vän när mitt X fortfarande gillade mig, var jävligt dumt nu i efterhand när jag splittrad med båda.

EDIT : fast 8 månader hade vi iaf tsm (jag och mitt X bästa kompis)
Citera
2009-01-31, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lava

Jag skulle vilja ha ett erkännande från dig. Varför startar du dessa trådar som du kan diskutera med dina tjejkompisar och varför gör du inte något åt din häxmundering.
Citera
2009-01-31, 19:49
Medlem
NoReplys avatar
Varit otrogen mot mitt ex med min nuvarande.
Dessa två var dessutom jävligt bra arbetskompisar.
Men nu har min pojkvän slutat där av nån anledning.
Can't see why...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in