Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-04, 18:45
  #2173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melkersson500
Nu har MG gått ut och bekräftat att det är slut. Tragiskt att hon drog in ytterligare en man i sina barns liv.

Inte förvånad. Verkar gå väldigt fort fram och tvära kast. Båda tjejerna verkar ha de väldigt kämpigt med att få sina relationer att funka
Citera
2024-05-04, 18:55
  #2174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Är det möjligen någon som sitter på FUP/dom för William? Hade varit intressant att ta del av.
Och jag som hela tiden trott att han var en mönsterpojke som gått på fin internatskola och hade pluggat vidare till något finare yrke. Så blev mäkta förvånad över detta. Någon som vet om han jobbar/pluggar just nu?

Men kan inte vara kul för honom att veta att han kom till efter ett one night stand, och att mamma bara behöll honom för att få sin del av fame. (Andreas Carlsson var het på den tiden.)
Han gick inte på internatet, det var Mio, som begick många regelbrott där.
Citera
2024-05-04, 22:16
  #2175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurksallad
Inte förvånad. Verkar gå väldigt fort fram och tvära kast. Båda tjejerna verkar ha de väldigt kämpigt med att få sina relationer att funka



Två trasiga själar….
Citera
Igår, 10:11
  #2176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Jag tror också något hände på den resan.

Jag lider lite med henne. Den där arga bitska jargongen hon har ofta numera känns lite som en fasad.

Apropå hennes läppveck som hon nämner i ett inlägg, så verkar hon inte veta att filler aldrig helt försvinner ur ansiktet. Den migrerar och plattas ut lite okontrollerat. Vilket säkerligen är vad som hänt i hennes och många många andras fall. Det sagt så stör det inte mig i just hennes ansikte. Tycker hon ser fin ut trots vecket.
Den arga bitska jargongen har funnits ett bra tag. Såg ett klipp från Djurholmsvillan då hon stod och skrek och svor som en galning både på Filip och pojkarna. Fattar inte att hon la ut det på bloggen. Var chockerande men hon tyckte att det var komiskt 🙄
Precis, fillers kan vandra också och göra ansiktet asymmetrisk. Hon skyller ju sitt samiska ursprung på att hon har en högre kindknota på ena sidan. Läppveck kan man se på många som gör/gjort fillers upprepade gånger av oprofessionella utövare.
Citera
Igår, 11:20
  #2177
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Är det möjligen någon som sitter på FUP/dom för William? Hade varit intressant att ta del av.
Och jag som hela tiden trott att han var en mönsterpojke som gått på fin internatskola och hade pluggat vidare till något finare yrke. Så blev mäkta förvånad över detta. Någon som vet om han jobbar/pluggar just nu?

Men kan inte vara kul för honom att veta att han kom till efter ett one night stand, och att mamma bara behöll honom för att få sin del av fame. (Andreas Carlsson var het på den tiden.)
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Han gick inte på internatet, det var Mio, som begick många regelbrott där.
Jo, William gick på internatet ett tag men hoppade av.
Snooki skrev detta för några år sen där situationen gällande pojkarna beskrivs:

Det är inte enkelt att vara Hannah och det är inte enkelt att leva med henne och alla hennes barn.
William är inte på internat, som fö Andreas skulle betala. Vilket han slutade med och William droppade ur internatet och hittade inte sin plats i livet. Så det tärde på Hannahs och Peters äktenskap. För planen var ju att William skulle vara på internat pröjsat av Andreas dvs lugnt i båten.
Mio var det svårare med. Daniel ville inte släppa honom helt och Peter var inte intresserad av ta ha honom helt i Spanien. Där gjordes en halvdan överenskommelse om att Hannah skulle resa hem då och samt att Mio skulle komma på skollov.
Hannahs dåliga val med att skaffa så många barn med så många män är orsaken till hennes sitiation idag.

(FB) Den stora skvallertråden om systrarna Graaf!

Även info här, i en intervju med Hannah från 2020:
– Peter ville vara kvar men jag trivdes inte. Kärleken mellan oss tog inte slut, men det var svårt när vardagen kom ikapp. Mina äldsta barn ville inte vara i Spanien så det blev slitningar där. Vi brukar skoja om att det var Sveriges onödigaste skilsmässa, men det var ett gemensamt beslut. Vi fick det inte att gå ihop helt enkelt. Det är ingen som har någon ny eller så, det bara blev så.
Mio bodde hos Hannah i Spanien men William valde att stanna i Sverige och gå på Sigtunas internatskola tills Hannah flyttade hem igen. Nu har hon och exmaken delat upp vårdnaden så att de gemensamma döttrarna bor kvar med Peter i Spanien tills i sommar, då de ska flytta hem till Hannah permanent.

https://www.expressen.se/mama/mamali...zYL6GvEw%3D%3D

Jag vill också se FUP/domen. Särskilt intressant eftersom Hannah fortfarande beskriver honom i så positiva ordalag vilket inte alls verkar överensstämma med verkligheten isåfall.
Citera
Igår, 12:11
  #2178
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porros
Sonen William håller ger nog sin mamma grått hår och magsår. Allt från misshandel, narkotika (kokain) , våldsamt motstånd och vidrigt beteende mot sin flickvän. B1139-22/Sthlms tingarätt

Hannah har som sagt beskrivit William som "den vackraste av själar" och hyllat hans "varma ömma hjärta".
https://www.instagram.com/hannahgraa...sv&img_index=1

I intervjun från 2020 så säger hon:
Killarna har tyvärr inte kommit hem med flickvänner ännu, men jag pratar om hur viktigt det är att ha respekt för tjejer och alltid vara en gentleman.
Har ni pratat mer om sådant sedan metoo?
– Nej, jag har alltid pratat med dem om det. Om de är på fest och en tjej är full och någon driver med henne, utnyttjar eller behandlar henne på ett dåligt sätt, har jag sagt åt dem att ta av sig kavajen, sätta den över hennes axlar och ringa mig så kommer jag och hämtar. Jag vill få dem att vara de här fina killarna.

https://www.expressen.se/mama/mamali...zYL6GvEw%3D%3D

Så något har onekligen gått väldigt snett här... Borde finnas en del som vet mer om detta så posta gärna upp. Eftersom William är över 18 år så kan han inte betraktas som barn heller så därför bör det inte vara off limits.

Hannah säger även att barnen är väldigt bortskämda:
– Födelsedagar och julafton är ren ångest – köpångest. Som mina tonåringar, de önskar sig inte en enda pryl under 6000 spänn och då ska man köpa det till två personer. I julas sa jag att det inte blev något med det. De fick någon pyjamas, strumpor, hårvax… Många saker som inte kostade. Varje år har jag sparat och kämpat och köpt sakerna som de har önskat sig, men har det blivit någon skillnad, har de uppskattat det? Inte alls. Det spelar ingen roll hur mycket man ger, de är väldigt väldigt bortskämda och det är hemskt! Vad gjorde jag fel?! utbrister hon.
– Jag satt och pratade med Mio häromdagen och undrade varför han inte hade något driv. När jag var i hans ålder jobbade jag på helgerna och tjänade pengar, men han bara ”Nämen, jag har aldrig behövt för du har alltid fixat och jag har fått allt”.
Hannah drar efter andan, som av chock över sonens uttalande.
– Det var så hemskt att höra det. Jag har curlat för mycket. Visst jag har ställt krav på att de ska hjälpa till i hemmet, men inte så att det har motiverat dem. De vet att om de önskar sig något får de det. Jag har väl velat ge dem det jag själv inte fick men tyvärr har det inte blivit bra.

https://www.expressen.se/mama/mamali...zYL6GvEw%3D%3D
Citera
Idag, 11:54
  #2179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melkersson500
Nu har MG gått ut och bekräftat att det är slut. Tragiskt att hon drog in ytterligare en man i sina barns liv.
Var har hon bekräftat det? På hennes blogg är det bara massa dravel om internettroll och hur mkt hat hon får utstå.
Citera
Idag, 12:43
  #2180
Medlem
kontextuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Var har hon bekräftat det? På hennes blogg är det bara massa dravel om internettroll och hur mkt hat hon får utstå.
Hon har skrivit det på sin blogg, läste det där för bara någon dag sedan.


Till er som drar in skvaller om barnen här, snälla kan ni inte sluta. Spelar ingen roll om ena ungen är myndig, de har inte bett om kändisskapet, lite jävla moral kan vi väl ha i skvallertrådarna. Sen är det väl självklart att Hannah säger att sina barn är fina underbara människor mm, konstigt vore det annars.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback