• 1
  • 2
2009-02-02, 23:36
Medlem
choles avatar
snygga tatuerade killar var r ni? jag och min tjejkompis har trttnat p alla vra stammishak d klientelet av killar r... s ni snygga tatuerade killar mellan 23-35 som knner trffade kom med tips var vi hittar er s syns vi dr ; ) inga oserisa frslag som tillexempel the anchor, d de mest bestr av avdankade gamla pudelrockare, tack! behver jag tillgga att Stockholm r orten. peace!
2009-02-02, 23:38
Bannlyst
Brja trna p lite kllargym s ska du se att du hittar en och annan snygg tatuerad kille.
Medlem
Jungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chole
snygga tatuerade killar var r ni? jag och min tjejkompis har trttnat p alla vra stammishak d klientelet av killar r... s ni snygga tatuerade killar mellan 23-35 som knner trffade kom med tips var vi hittar er s syns vi dr ; ) inga oserisa frslag som tillexempel the anchor, d de mest bestr av avdankade gamla pudelrockare, tack! behver jag tillgga att Stockholm r orten. peace!

Vad r det som r speciellt med tatueringar?
Medlem
-o-s avatar
Vi brukar hlla till p the Anchor.
2009-02-02, 23:39
Medlem
Fr man frga varfr tatuering r en fixid fr att vilja ha en kille?
2009-02-02, 23:41
Medlem
Quorthons avatar
Nrmaste kriminalvrdsanstalt?
2009-02-02, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chole

okej, jag kanske lter lite trkig nu, men jag hoppas p detsamma som dig, lite nytt hett folk.. men sthlm r s, en wannabe-storstad. eentligen finns det bara samma gamla stllen, med samma gamla mnniskor.. eller ja, det r vad jag vet om i alla fall, visar det sig ngot nytt med lite snubbar som faktiskt inte ser ut som en i mngden, so tell me please Eftersom jag ser ut som nn jvla brat/fjortis s lockar jag tyvrr till mig killar av samma sort... haha vettefan hur jag gr fr att se ut som en, men tydligen, eftersom jag lockar till mig dom jvlarna ;P
2009-02-02, 23:48
Medlem
-o-s avatar
Blir en kille direkt intressant fr att han har en tatuering?
2009-02-02, 23:49
Medlem
Varfr slutar ni inte bara dma killar efter tatueringar, jag lovar ni kan i stort stt dejta vem som helst och bli kra, nr han sen ocks blir kr och du sger du gillar tatueringar s fixar han nog 1-2 st utan problem. S bara ut och trffa vem som helst, tatueringar kan man ordna sen. Personligen finner jag dom tatueringar dom flesta gr jkligt opersonliga och osmakliga, sen har mnga alldeles fr mycket tatueringar.
2009-02-02, 23:52
Medlem
Tatueringar r verskattat.
2009-02-02, 23:54
Medlem
-o-s avatar
Tatueringar r snygga, coola, intressanta, MEN Det verkar som att ni tjejer skiter i om killarna r fittor i detta lget, bara dem har tatueringar.
Otroligt tntigt.
2009-02-03, 00:09
Medlem
Askess avatar
Fntrd. Vx upp vetja. Hittar du inte till de stllena sjlv s hr du heller inte dit tycker jag.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in