• 2
  • 3
2009-02-08, 21:19
Medlem
Höjas avatar
Håller det som kommer till mig hemligt, främst eftersom det är en fråga om tillit, men även eftersom jag inte ser någon anledning att skvallra om andra. Vill den att folk skall veta så berättar väll denna det själv? Är även så duktig på att inte säga att min flickvän stör sig på att jag inte berättar dessa hemligheter.
Citera
2009-02-08, 21:29
Medlem
Aleizohiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Höja
Håller det som kommer till mig hemligt, främst eftersom det är en fråga om tillit, men även eftersom jag inte ser någon anledning att skvallra om andra. Vill den att folk skall veta så berättar väll denna det själv? Är även så duktig på att inte säga att min flickvän stör sig på att jag inte berättar dessa hemligheter.
Fan jag rakade säga en gg att jag kände en hemlighet om en person, men sa inte själva innehallet. Fan va jag blev trackad av massa skvallerkärringar. Klarade mig dock, men FAN var det knappt

Kan tilläggas att jag är sjukt kass pa att halla egna hemligheter för mig själv
Citera
2009-02-08, 22:43
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleizohiet
Fan jag rakade säga en gg att jag kände en hemlighet om en person, men sa inte själva innehallet. Fan va jag blev trackad av massa skvallerkärringar. Klarade mig dock, men FAN var det knappt

Kan tilläggas att jag är sjukt kass pa att halla egna hemligheter för mig själv
Enligt skvallerkärringar är man allt från tråkig, elak och jobbig ifall man inte säger hemligheterna. Hur det nu kan vara snällt att bryta ett löfte vet jag ej.
Citera
2009-02-08, 23:36
Medlem
Softers avatar
Absolut. Har en polare sagt att det ska vara tyst om det han i förtroende sagt till mig, så är jag det. Sen finns det ju rätt uppenbara saker som man borde fatta själv att man ska hålla käft om, och det gör man då också.. Har dock hänt att det har "slinkit ut", utan att man ens har tänkt på det, det där har dock blivit bättre med tiden.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in