• 2
  • 3
2009-02-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oli
Varför skall alla envisas med att gå ut på krogen och äta middag? Om du har en trevlig egen lägenhet, varför inte leta upp ett gott recept och tillaga det tillsammans med henne. Förbered med lite ljus och annat fånigt, kanske hyr en film och ha det trevligt tillsammans!

Ligger något i det du säger. Dock kan man ju göra detta VARJE dag om man så vill? Tror det handlar om det lilla speciella som man just får ute. Service etc. Men jag tycker du har rätt, men som sagt, man kan ju gå hem efter och mysa liksom...
Citera
2009-02-08, 21:22
Medlem
Djungelvråls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oli
Varför skall alla envisas med att gå ut på krogen och äta middag? Om du har en trevlig egen lägenhet, varför inte leta upp ett gott recept och tillaga det tillsammans med henne. Förbered med lite ljus och annat fånigt, kanske hyr en film och ha det trevligt tillsammans!
en fet +1 på den.
Citera
2009-02-10, 04:16
Medlem
leenies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supererik
Menar du "etc. grande"? Jag googlade på det och hittade bara den träffen. Vad är det för typ av folk där då? Mycket ungdomar? Äldre?

Sorry för sent svar, men ja - det stämmer. Etc Grande. Om ni gillar italienskt då. Finns en systerrestaurang på Vasaplatsen också, men den på kungsgatan är mysigare. Det är väldigt blandat där, sist jag var där var det ett stort gäng med killar/män (30-årsåldern), några familjer, några i de tidiga 20. Eftersom det finns både dyrare och billigare rätter så blir det ganska blandat med folk.

Listan Wilhelm.MJ tipsade om innehåller ju fantastiska restauranger, men alla (utom Marsala) är upscale gourmetrestauranger och dyra. Thörnströms måste du boka veckor i förväg tex, kanske inte det du är ute efter på en ganska laid-back alla hjärtans med en hyfsat ny dejt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in