• 4
  • 5
2009-02-08, 19:31
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Precis. Att frstlla sig verkar dumt tycker jag... D kan det ju aldrig bli ngonting annat n ett ons om man inte vill frneka hela sitt jag och spela en roll fr att gra ngon annan till lags... nej, jag frstr det inte. Sen s r jag ju inte mycket fr ons heller, s det r kanske drfr det r obegripligt fr mig.
Ibland r det "bara" sex man vill, d marknadsfr man sig p det fr stunden mest effektiva sttet. En annan gng r det med nn som r, eller blir, en jttego' lskad vn/lskare/lskarinna, som jag vill befsta krleken till, och vid ett snt tillflle gller ju helt andra spelregler.
Citera
2009-02-08, 20:24
Medlem
jomenvisst84s avatar
Jisses, det finns vl inget som r mer avtndande n en ointelligent tjej. Din polare snackar skit eller s r han jvligt blst sjlv.
Citera
2009-02-08, 22:03
Medlem
StoneWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Precis. Att frstlla sig verkar dumt tycker jag... D kan det ju aldrig bli ngonting annat n ett ons om man inte vill frneka hela sitt jag och spela en roll fr att gra ngon annan till lags... nej, jag frstr det inte. Sen s r jag ju inte mycket fr ons heller, s det r kanske drfr det r obegripligt fr mig.

No offense, men jag tror du missfrstr mig. Av det jag lst hr p FB s verkar du vara en vldigt "attraktiv" tjej. Och du har frmodligen inte speciellt svrt fr att f den uppmrksamhet du vill ha. En del tjejer har det tyvrr inte lika ltt som dig drfr mste de "frstlla" sig och ndra sin personlighet fr att f den uppmrksamhet de vill ha. Sorgligt men sant tyvrr.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in