• 1
  • 2
2009-02-08, 19:48
Medlem
Jo jag satt och funderade p om man ngonsin glmmer exen ? , d menar jag frn dom riktiga frhllanden inte ngon p dagis och snt.

Sjlv jag har inte glmt mina 3 riktiga frhllanden.
och det var frn nr man gick i 7:an och upp..

men det kanske beror p frn person till person ?
Citera
2009-02-08, 19:50
Medlem
jomenvisst84s avatar
De flesta har ju en tendens att glorifiera sina ex nr dom knner sig ensamma.

Jag har i alla fall kommit ver alla mina ex, rcker med att tnka p deras brister nr man brjar tnka p gamla frhllanden.

Men glmmer gr man ju inte, man har ju trots allt levt vldigt nra en person lnge nr man haft serisa frhllanden.
Citera
2009-02-08, 19:51
Medlem
Wie bitte?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltcola
Jo jag satt och funderade p om man ngonsin glmmer exen ? , d menar jag frn dom riktiga frhllanden inte ngon p dagis och snt.

Jag tycker man r bra knepig om man lyckas glmma ett ex.
Citera
2009-02-08, 20:27
Medlem
Glmt som i glmt mina knslor? Svar ja.

Har haft 2 serisa frhllanden och det frsta varade i tv r och tog slut fr 2 r sedan och jag kan helt rligt sga att jag inte har ett uns av sexuellt eller emotionellt intresse fr den kvinnan. r dock vn med henne i dagslget, dock ej speciellt nra vn.

Beror ju dock p hurpass "kompatibel" man var med tjejen. Har insett att vi verkligen inte var mnade fr varandra och frstr inte vad jag sg i henne s det r frmodligen drfr. :]

Har man varit ihop med en dundernice brud som sedan dumpat en s kan det ju kanske vara svrt att inte "tnka tillbaks".
Senast redigerad av Oxdjupet 2009-02-08 kl. 20:28. Anledning: stavfel
Citera
2009-02-08, 20:30
Medlem
Thunderwomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heltcola

Nej, glmmer gr jag inte. Men det r lite olika ifall jag kommer ihg pga det positiva eller det negativa jag var med om i frhllandena.
Citera
2009-02-08, 20:36
Medlem
Battery6s avatar
En glmma en person som man faktiskt knt r vl lite svrt?
Jag skulle aldrig kunna gra det.
Citera
2009-02-08, 22:03
Medlem
Vadd glmma ett ex? Jag glmmer inte de som varit bra vnner en gng i tiden heller, som jag av en eller annan anledning inte umgs med lngre. N, verkar mystiskt om man faktiskt skulle glmma exen.
Citera
2009-02-08, 22:09
Medlem
fan jag dumpa va som knns nu iaf. mitt livs krlek. ngrar det ngot otroligt. skulle aldrig kunna ta tillbaka henne nd d hon hmnades me o knulla me min bsta kompis.. man undrar ju om man ens kommer f uppleva de igen

men har brjat o tnka p bristerna nu fr o g vidare

edit: fd bsta kompis
Senast redigerad av lundberg4 2009-02-08 kl. 22:26.
Citera
2009-02-08, 22:16
Medlem
Piglets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundberg4
fan jag dumpa va som knns nu iaf. mitt livs krlek. ngrar det ngot otroligt. skulle aldrig kunna ta tillbaka henne nd d hon hmnades me o knulla me min bsta kompis.. man undrar ju om man ens kommer f uppleva de igen

men har brjat o tnka p bristerna nu fr o g vidare

Du kan ju tnka p att hon knullade din fd "bsta" vn.
Skulle ju ingen vettig person gra som verkligen gillar sin partner.
Citera
2009-02-08, 22:21
Medlem
supermassives avatar
Glmma gamla ex och frhllandet kommer jag nog aldrig gra. Det enda positiva med de r att man kan se tillbaka p ens egna brister och vad man hade kunnat gjort bttre i vissa situationer. ven hur dum man var som kunde g p vissa saker osv. Men det fr man ta lrdom av! Men det r allt. Jag saknar inget ex och mr nstan illa vid tanken p vissa ex som jag helst av allt nskar att jag inte hade varit tillsammans med. Men det r ocks ngot man kan ta lrdom av.
Citera
2009-02-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piglet
Du kan ju tnka p att hon knullade din fd "bsta" vn.
Skulle ju ingen vettig person gra som verkligen gillar sin partner.

haha ja vet. det r vl de ja tnker p. men de roliga e att jag hatar o lskar henne p samma gng... knppt dedr

edit: och jag vet inte min fd bsta kompis avslja lite saker.. som gjorde att hon hata mig typ.. s va vl drfr har ja hrt i efterhand.. men en hora var hon iaf
Citera
2009-02-08, 22:37
Medlem
Harikiriis avatar
Knslorna har ju frsvunnit helt men sjlva sammanhllningen man haft med personen r ju definitivt inte bortglmtd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in