• 1
  • 2
2009-02-09, 15:34
Medlem
Hej!

Jag har ett distansförhållande och vi har tyvärr inte möjlighet att ses på alla hjärtans dag, så nu undrar jag hur jag ska uppvakta min pojkvän. Har en fundering på att göra ett lite mer personligt kort med någon dikt eller liknande i och skicka tillsammans med lite choklad, men jag är osäker och undrar om det här med choklad är mer en tjejgrej, alltså någor killar mer ger till tjejer och inte tvärtom? Vad säger ni killar om choklad, hiss eller diss? Och i så fall, vad ska jag hitta på istället?
Citera
2009-02-09, 15:40
Medlem
etkanoukias avatar
Jag tycker du ska doppa dig själv i choklad, slå in i cellofan och skicka till pojkvännen poste restante!
Citera
2009-02-09, 15:43
Medlem
AlexMHs avatar
Choklad är ju alltid uppskattat oavsett kön, jag är iaf som sådan att jag älskar choklad

Men jag tror nog inte att det är skälva chokladen som ska ligga i fokus, jag skulle bli överlycklig om det följde med ett personligt meddelande som kom direkt från den som skickade, alltså att du skickar med ett fint brev med ord tagna direkt från hjärtat.

Sedan beror det ju helt klart på vad det är för kille som du har, jag kan bara berätta vad jag själv skulle uppskatta.
Citera
2009-02-09, 15:50
Medlem
tips

En kompis pojkvän gjorde en jätte gullig grej till henne på alla hjärtans dag när de inte kunde ses.

Han gjorde som en slags bildspel på youtube med hennes favoritlåt i bakgrunden och massa bilder på dem tillsammans, sen när bilderna var slut så hade han skrivit en dikt om varför han älskade henne så mycket och om henne som person.

Vet ej hur din kille är men är man romantisk så brukar det uppskattas, min tjejkompis grät när hon såg hur fint hennes kille hade gjort. Det gjorde jag med även om inte jag är blödar typen.
Citera
2009-02-09, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikizler
En kompis pojkvän gjorde en jätte gullig grej till henne på alla hjärtans dag när de inte kunde ses.

Han gjorde som en slags bildspel på youtube med hennes favoritlåt i bakgrunden och massa bilder på dem tillsammans, sen när bilderna var slut så hade han skrivit en dikt om varför han älskade henne så mycket och om henne som person.

Vet ej hur din kille är men är man romantisk så brukar det uppskattas, min tjejkompis grät när hon såg hur fint hennes kille hade gjort. Det gjorde jag med även om inte jag är blödar typen.

Ush.
Citera
2009-02-09, 17:27
Medlem
AlexMHs avatar
Citat:

hehe, skulle nog få en motsatt effekt om jag gjorde så för min flickvän, hon ogillar verkligen att jag visar upp henne för andra och att då lägga upp henne på Internet skulle rendera en stor smäll tror jag

Men visst kan det ju vara något men det gäller nog att man är riktigt säker på det man gör då så att det inte blir fel.
Citera
2009-02-09, 17:52
Medlem
Citat:

Det där lät faktiskt jävligt slemmigt. Hade min brud gjort så hade jag nog tagit mer illa vid mig än att uppskatta det.
Citera
2009-02-09, 17:54
Medlem
Citat:

Hemskt!
Citera
2009-02-09, 18:00
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trick1
Hemskt!
Håller med. Plus att jag tycker att det är riktigt pinsamt. Nästan så man blir mörkrädd.

Jag skulle nog satsa mer på ett handskrivet brev än en YouTube-video.
Citera
2009-02-09, 18:32
Medlem
Kromatozes avatar
Körde nallebudet, blev en riktig succé Skrev en överdrivet dålig dikt i kortet så den konverterades till gullig (tydligen)
Citera
2009-02-10, 04:04
Medlem
Skriv (L) på MSN Messenger.
Citera
2009-02-11, 15:08
Medlem
chinemorails avatar
Varför inte överraska honom nästa gång ni ses? Personligen skulle jag tycka att det var roligare, då är man ju inte riktigt beredd. Laga hans favorit mat, ha massagekväll med massa tända ljus eller kolla på en bra film
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in