Hej, jag har en uppgift i skolan som går ut på att det kommer hållas en debatt i frågan om kloning av människor. Jag har blivit satt (alltså tvungen) att vara FÖR kloning av människor.
Det jag nu behöver är sk. tunga argument för kloning så jag kan bräcka mina motståndare. Men jag kommer inte på några riktigt bra argument.
Är det någon annan som har bra argument eller åsikter om kloning av människor? (FÖR)
Om du har ett barn som är sjukt, men behöver en njure skulle det passa bra att klona ett barn för att hjälpa ditt första barn. Detta är dock olagligt i Sverige.
Om du fick fixa en liten albert einstein för att förhoppningsvis få en framgångsrik vetenskapsman skulle det ju vara gött. Men det är nog inte lätt att få en människa med egen vilja att välja det spåret, rätt så mycket jobb och inte så himla stor chans att det blir som man tänkt, det är ju inte många söner som blivit pappsens dröm son precis.
mm, det är ju som sagt svårt att hitta bra argument i detta ämne, om vi talar om för alltså Jag har tänkt lite på att par som inte kan skaffa barn skulle kunna göra det, och att man skulle kunna "tillverka" friska foster..
De där söta tjejerna som nobbar dig.
Du snor deras hårborstar och av håren klonar du fram kopior av dem, med större bröst naturligtvis.
Vad du gör i källaren vet ingen...
De där söta tjejerna som nobbar dig.
Du snor deras hårborstar och av håren klonar du fram kopior av dem, med större bröst naturligtvis.
Vad du gör i källaren vet ingen...
Även Oberleutnants idé tas upp till viss del i den här klassikern där Dr. Mengele försöker klona Hitler och se till att klonerna får gå igenom hans livshistoria: http://www.imdb.com/title/tt0077269/
Klona 20 människor och använda dem som slavar. De jobbar till dig medans du tar deras pengar. Du ger dem mat ibland bara så de överlever. Är dessa tjejer så knullar du dem också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!