Citat:
Ursprungligen postat av Ipwn
Hej hopp! Är iaf så att jag har flickvän annars skulle egentligen detta inte vara något som skulle beröra mig särskillt mycket. Har iaf en hel vänner av kvnnligt kön i åldrarna 17-19 och som sagt är en del av dessa på som fan. Ska hålla på o gulla runt med händerna i håret på mig och en hel del annan skit som jag, om jag skulle se massa killar göra samma sak med min flickvän bli lite halvsur över. Försöker lite diskret dra mig undan men likförbannat kommer dem efter och fortsätter samma skit.
Hur ska man göra för att få dem att sluta, jag vet att min flickvän redan är lite halvsäker på hur jag känner för henne och jag vill absolut inte förvärra den situationen och göra henne ledsen för att det finns folk som inte kan hålla händerna i styr trots att de vet att jag är upptagen. Vill absolut inte göra någon ledsen, för överlag så är det ju inga andra fel på dem men jag känner mig så jävla obekväm när detta händer och jag vet inte riktigt hur jag visa det mer än att glida ifrån eller dra en "ehhh måste kolla en sak, hejs"
Kanske inte är så konstigt att din tjej är osäker på hur du känner om du inte ens klarar av att säga åt dina tjejkompisar att sluta ta på dig. Enda anledningen till att dom fortsätter är ju för att du inte säger åt dom att sluta, dom kanske till och med ser på dig att du ringlar omkring på stolen med stånd. Tönt.