• 1
  • 2
2009-02-11, 13:35
Medlem
Hej. var ute med några kompisar för ca 2 veckorsen på en krog runda, sen så träffa man en skit söt tjej. Börja prata med henne o vi bestämmde oss för att hitta på något snart (hon skall ringa upp mig ). Iaf, jag känner att jag gillar henne, men jag får inte den dära kärleks känslan...asså den dra "kicken". Varje gång jag är kär blir jag typ glad, super aktiv osv :P...vad har hänt med mig?
Citera
2009-02-11, 13:39
Medlem
Ge det lite tid, ibland blir man inte sådär "pang-kär" direkt. Spendera lite tid med henne så kommer du märka ganska snart ifall du gillar henne eller inte.

För övrigt så tror jag denna tråd passar bättre i Relationer och samlevnad
Citera
2009-02-11, 14:00
Medlem
Tack för tipset. Visste inte var jag skulle lägga tråden egentligen, sry .

Men men...Vi får la se hur det går och hoppas jag får den dära kärleks känslan...inte haft den på ett tag!
Citera
2009-02-11, 14:06
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trådlöst
Hej. var ute med några kompisar för ca 2 veckorsen på en krog runda, sen så träffa man en skit söt tjej. Börja prata med henne o vi bestämmde oss för att hitta på något snart (hon skall ringa upp mig ). Iaf, jag känner att jag gillar henne, men jag får inte den dära kärleks känslan...asså den dra "kicken". Varje gång jag är kär blir jag typ glad, super aktiv osv :P...vad har hänt med mig?
Har du testat killar kanske ska prova
Citera
2009-02-11, 14:14
Medlem
Telwins avatar
Det låter som att du håller på att utvecka en böjelse för stjärtryttare.
Citera
2009-02-11, 14:31
Medlem
Bajonettfrakturs avatar
Hur gammal är du TS, jag vill inte vare elak men jag tror som flera andra i tråden att du börjar bli en smula homosexuell. Har du träffat henne en gång och du inte känner fjärilarna i magen så är du nog tyvärr på väg åt "gillar stjärthålet hållet".

För hon var väl snygg eller?
Citera
2009-02-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajonettfraktur
Hur gammal är du TS, jag vill inte vare elak men jag tror som flera andra i tråden att du börjar bli en smula homosexuell. Har du träffat henne en gång och du inte känner fjärilarna i magen så är du nog tyvärr på väg åt "gillar stjärthålet hållet".

Börjar bli en smula homosexuell? Jag tror personligen att homosexuell är något man är, inte något man blir.

Om han blivit kär i flickor förr så borde inte detta vara ett undantag. Kan helt enkelt vara att det där "lilla extra" inte finns där. Eller att du inte hunnit bli sådär mysigt kär ännu
Citera
2009-02-11, 15:02
Medlem
Luigis avatar
Citat:

Bara för att hon är snygg behöver inte TS vara kär i henne.

Är jag kär i Yasmine Bleeth? Nej, men jävligt snygg är hon.
Citera
2009-02-11, 15:02
Medlem
Bajonettfrakturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patroNlol
Börjar bli en smula homosexuell? Jag tror personligen att homosexuell är något man är, inte något man blir.

Om han blivit kär i flickor förr så borde inte detta vara ett undantag. Kan helt enkelt vara att det där "lilla extra" inte finns där. Eller att du inte hunnit bli sådär mysigt kär ännu

Jag tror att TS tidigare har upplevt det som att han varit kär fast han aldrig har varit det. Det jag menar är att först nu börjar han inse att han kanske är homosexuell eller alltid har varit om du så nu vill. Jag tycker TS skall försöka sig på pojkar ett tag, för att testa om inte de alltid har varit hans melodi.

Allt för många stackare som TS springer runt med en undanträngd längtan efter pojkstjärt.
Citera
2009-02-11, 15:18
Medlem
Citat:
Jag tror att TS tidigare har upplevt det som att han varit kär fast han aldrig har varit det. Det jag menar är att först nu börjar han inse att han kanske är homosexuell eller alltid har varit om du så nu vill. Jag tycker TS skall försöka sig på pojkar ett tag, för att testa om inte de alltid har varit hans melodi.

Allt för många stackare som TS springer runt med en undanträngd längtan efter pojkstjärt.
Beror ju även på hur mycket flickor man har i sin vardag så att säga. Om killen umgås mycket med flickor så är ju chansen att han blir kär i någon mindre då han är "avtrubbad" eller hur man ska formulera det.

Jag personligen har rätt svårt att bli kär i någon, men när jag väl blir det så är det underbart.
Citera
2009-02-11, 18:00
Medlem
Bajenalexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patroNlol

Vad jag vet så finns det flera som "övergått" till den "onda sidan" men man vet ju aldrig, de kanske bara har dolt det bra förr. Kanske en tragisk händelse skulle kunna få någon att bli homosexuell. Ungefär som filmen Teeth.
Citera
2009-02-11, 21:43
Medlem
core_s avatar
Övrigt --> Relationer och samlevnad
/Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto