Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-12, 01:54
  #1
Medlem
CruMungers avatar
Jag ville bara slänga upp denna tråd efter ha läst den andra tråden om spel man aldrig klara.

Det spelet jag va stoltas över att ha klarat va nog Gamla DOS spelet
"Beneth a steel sky" "day of the tentacal" "Full Throttle" och "Mgs" (nintendo vertionerna)

På senare dagar va det FF7 och flera av FF spelen. Men spel man blir glad av att klara är ju inte lika många nu för tiden...
Citera
2009-02-12, 01:57
  #2
Medlem
Aladdin till SNES. Mest för det är så jävla coolt.
Citera
2009-02-12, 02:23
  #3
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CruMunger
"Mgs" (nintendo vertionerna)
Metal Gear Solid? Till Gameboy och Gamecube då alltså?

Jag kan inte påstå att jag är överdrivet stolt över att ha klarat något spel då det bara handlar om att lära sig spelen men somliga brukar bli rätt imponerade när de har att jag klarat Top Gun, Punch Out, Trojan och andra NES spel med rätt så hög svårighetsgrad.
Citera
2009-02-12, 02:37
  #4
Medlem
WordOfMouths avatar
Day of the tentacle till PC helt klart!
Citera
2009-02-12, 02:43
  #5
Medlem
NiCTiMs avatar
Ninja Gaiden på very hard
Citera
2009-02-12, 02:53
  #6
Medlem
Nemesis1s avatar
Att jag räddade 50+ och fick det lyckliga slutet första gången jag spelade igenom Abe's Oddysse är jag stolt över... Visste inte att man behövde rädda något visst antal, gjorde mig det enorma besväret att rädda dem bara för att jag var en god människa (eller mukadon, rättare sagt)...
Citera
2009-02-12, 02:55
  #7
Medlem
Helseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiCTiM
Ninja Gaiden på very hard

Till xbox?
I så fall........... RESPEKT!!


Själv är jag ganska stolt över att ha klarat Splinter Cell: Chaos theory på svåraste utan att ha dödat en enda fiende eller triggat ett enda alarm (dvs där det inte var skriptat). Blev aldrig ''identified as intruder'' heller
Citera
2009-02-12, 03:01
  #8
Medlem
Nieves avatar
Helt klart Metal Gear Solid serierna...speciellt MGS1 till ps1, mest för att hela spelet i sig är en riktig upplevelse som man i och med spelandet lever in sig i hela berättelsen.

En annan favorit är Megaman Battle Network I till gameboy advance
Citera
2009-02-12, 05:42
  #9
Medlem
redalert72s avatar
golden eye på 00-agent till nintendo 64 var en klassiker.
självklart var man stolt att ha varvat supermario till NES när man var kid
Citera
2009-02-12, 07:09
  #10
Medlem
Titus pollos avatar
Kanske inget att vara stolt över i andras ögon, men lite är jag det trots allt då jag levlat 2 gubbar i wow till 80 solo utan att ha interagerat med någon annan spelare. Inga groups, dungeons, raids eller fusk och sen har jag 7000guld på banken genom arbete på auction house, och den bästa gearen som AH haft att sälja när jag sökt. (inte så mycket epic då de är löjligt dyra)
(input applause)

Annars minns jag Zillion och Metroid på 80-talet som jag kämpade hårt med. Då infann sig riktig tillfredsställelse eftersom de var de första spelen jag spelade och klarade av.
__________________
Senast redigerad av Titus pollo 2009-02-12 kl. 07:16.
Citera
2009-02-12, 07:14
  #11
Medlem
Smecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titus pollo
Kanske inget att vara stolt över i andras ögon, men lite är jag det trots allt då jag levlat 2 gubbar i wow till 80 solo utan att ha interagerat med någon annan spelare. Inga dungeons eller raids eller fusk

Annars minns jag Zillion och Metroid på 80-talet som jag kämpade hårt med.

Hur orkar du? "/ Gav upp när jag dingade 64 på min hunter..
Citera
2009-02-12, 07:16
  #12
Medlem
Titus pollos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smeck
Hur orkar du? "/ Gav upp när jag dingade 64 på min hunter..

Sa jag att jag hade ett liv eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback