2009-02-12, 03:06
Bannlyst
Tjenare! Har har strt jvla jobbigt problem - Hller p och trffar en tjej, har nslnge bara trffat henne typ 2 gnger men jag gillar henne redan, hon r st, snll, snygg osv och jag tror hon gillar mig med - nu till mitt problem: Nr det vl kommer till kritan s r jag s jvla kass p att snacka med tjejer, jag blir helt tyst och det blir helt tomt i skallen - kommer absolut inte p nnting att sga - Ass just nu funkar det ju, men jag fr verkligen anstrnga mig nr vi snackar.

Jag knner mig sjukt stel nr jag snackar med henne, knner mig som en gammal dammig trkig gubbe p 80 bast - Vad fan ska jag gra? Jag r rdd att hon ska trttna p mig/tycka jag r trkig, men jag vill verkligen ha henne, snlla hjlp mig slppa loss s att jag kan snacka med tjejer som en normal mnniska..Tack!
Citera
2009-02-12, 03:10
Medlem
Alladins avatar
Tnk inte s mkt p att det r en tjej, eller en tjej "du vill ha". Tnk dig istllet att det r en god vn du pratar med, du tar upp mnen som r intressanta och roliga.

(Frutsatt att dina vnner inte r wow-spelare och det r det ni normalt pratar om)
Citera
2009-02-12, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Tnk inte s mkt p att det r en tjej, eller en tjej "du vill ha". Tnk dig istllet att det r en god vn du pratar med, du tar upp mnen som r intressanta och roliga.

(Frutsatt att dina vnner inte r wow-spelare och det r det ni normalt pratar om)

vad r det fr fel p wow-spelare nu d??? om han nd ska satsa p en tjej s r det ju lika bra att visa fr henne att 1. kommer wow 2. kommer usb dosan som hller kaffet varmt under raids och 3. kommer kvinnan som helst ska sova under raids d hon annars kanske tar tankens aggro
men hller med fregende talare om att du ska se henne som en vn, detta r ocks en bra grund sen fr ert frhllande d du slipper "spela" ngon annan.
Citera
2009-02-12, 04:33
Medlem
Zahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panda212
vad r det fr fel p wow-spelare nu d??? om han nd ska satsa p en tjej s r det ju lika bra att visa fr henne att 1. kommer wow 2. kommer usb dosan som hller kaffet varmt under raids och 3. kommer kvinnan som helst ska sova under raids d hon annars kanske tar tankens aggro
men hller med fregende talare om att du ska se henne som en vn, detta r ocks en bra grund sen fr ert frhllande d du slipper "spela" ngon annan.

(Jag tror du besvarade din egen frga)

Till Ts. Om hon gillar dig s har hon vl redan fattat att du r lite blyg, och drfr ska det vl inte vara ngra problem egentligen? Kr p fast det r jobbigt, tnk inte s mkt p det. Hon r nog inte s himla sker heller!

Det kommer slppa nr du lrt knna/pratat med henne mer.
Citera
2009-02-12, 04:58
Medlem
Och det hr anser du vara till din nackdel??

Det behver inte alls vara s... smaken r som baken.
Om du hade ppnat kften fr mycket s r det inte skert alls att hon varit intresserad. Hon kanske tycker om killar som r lite sm blyga i brjan? Vad vet du..?!

Kan sga att jag brukar hlla lda nr de gller tjejer... och inte fan fr jag mig ngot fr de?? haha..

Kften behver inte heller alltid tala... det finns andra saker. Kroppssprk r ocks betydligt mer viktigt n vad man tror.
Citera
2009-02-12, 05:05
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokee
Och det hr anser du vara till din nackdel??

Det behver inte alls vara s... smaken r som baken.
Om du hade ppnat kften fr mycket s r det inte skert alls att hon varit intresserad. Hon kanske tycker om killar som r lite sm blyga i brjan? Vad vet du..?!

Kan sga att jag brukar hlla lda nr de gller tjejer... och inte fan fr jag mig ngot fr de?? haha..

Kften behver inte heller alltid tala... det finns andra saker. Kroppssprk r ocks betydligt mer viktigt n vad man tror.

Tror inte dom r s speciellt mnga som tnder p blyghet, ngon gng fr han faktiskt resa sig.
Citera
2009-02-12, 05:25
Medlem
Ipwns avatar
Man behver vl prata oavbrutet. Jag sjlv pratar inte srskillt mycket srskillt inte i brjan men folk verkar f upp gonen fr mig nd. Nr du vl ppnar kften sg ngot vettigt inte ngot som uppenbart r ngot du sger bara fr att bryta tystnaden som t.ex "fint vder, eller hur". Va hellre tyst d.
Citera
2009-02-12, 05:52
Medlem
redalert72s avatar
kan tipsa om mitt lilla knep frn man var yngre,

nr man sitter dr med tjejen s sg rtt ut "tja, d var det sndr pinsamt tystnad som det alltid blir" samtidigt som du faktist har en plan p ngot helt udda samtals mne, sex brukar faktist funka rtt bra och r ett non-stop mne
Citera
2009-02-12, 09:10
Medlem
Ja min pong med mitt tidigare inlgg var att lite subtilt in vika att dina och hennes intressen r det som spelar ngon roll, speciellt henne d dina kommer vara ett minne blott s fort ni flyttar ihop. Sen kommer frsta barnet och d kommer alla dina saker befinna sig i garaget fr att sen kastas och du kommer vantrivas med din inredning d den kommer vara steril och pk men du kommer ha ett fullbordat liv och det i sig r ju inte s pjkigt
Citera
2009-02-12, 12:59
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin

This. ^

Prata med henne som en kompis och haka som sagt inte upp dig p att hon r en tjej, what's the big deal liksom?
Citera
2009-02-12, 19:04
Medlem
hur gamla r ni?
Hur kom ni i kontakt med varann frn frsta brjan?

Allts, det r bara o snacka med henne om vad som helst, behver inte vara nt vrsta super intressant, jag r sker p att det r du som r sjlvkritisk gllande att hon skulle tycka du r trkig. Jag r vertygad att om hon gillar dig (vilket du verkar tro att hon gr) s blir hon verlycklig om du tar initiativ till ngot, vadsomhelst. Det hade jag iaf ltt blivit. Och det r skert inte lttare fr henne heller, hon kanske ocks knner sig stel nr ni snackar eller ses.
lycka till iaf
Citera
2009-02-12, 19:45
Medlem
Pookiis avatar
Snacka med tjejen som hon vore en kille men skippa det grova grabbsnacket och rygg dunkningarna. Och nu tnker du "men det kan jag inte gra, jag kan ju inte prata om allt fr mycket och framfr allt inte vara ful i munnen"...FEL
Var dig sjlv, gillar dom det inte s skit i dom...NEXT !... Tnk att du snackar med en bra kill polare s har du den stilen mot tjejer, kommer skert knnas konstigt i brjan men det funkar bttre och bttre i lngden.

Fr att lta filosofisk "Varje lng resa brjar med ett steg" - Pookii 2007
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in