2009-02-13, 19:05
Medlem
deepmixs avatar
Trdens diskussion behver inte mycket till introduktion, vldigt enkelt och simpelt vill jag veta om era roligaste taxi-hndelser!

I form av otippade taxichauffrer, de vanliga bisarra diskussioner om sex, knark, fylla, resor osv!

Kan ge ngra exempel (om n inte s utfrliga)

* En taxichauffr av den gamla rastafariskolan satt och rkte en spliff och passade den och undra om jag ville ha lite innan frden.

* Smfull och hg som ett hus sitter jag sent p natten och snackar med en chaffis som knappt kan svenska, vi delar med oss om goa semesterminnen och han drar p med vrsta historian om nr han var nere i Bolivia och bodde p bordell 24/7 och den ena knarkaffren med den andra, eskalerade en smningom nr han brjade prata som om han vore nya Bond eller ngot...

Hursomhelst, posta era sjukaste, roligaste, mest bisarra och helt enkelt the best of Taxiresor!

(ligger denna i fel forumdel ber jag snllt mod flytta till rtta stlle )
Citera
2009-02-13, 19:23
Medlem
Dreass avatar
Borde nog ligga i humor.

Den hr suger men r den bsta jag har.

Vi var p frfest och tyckte att det var dags att ringa efter taxi, sagt och gjort ringer min polare ke och bestller taxi. Fulla som vi r glmmer vi bort taxin och inser efter ett tag att taxin nog r hr.

Vi kommer p att taxin sttt och tickat bra lnge nu, s vi kommer p den briljanta idn att sga att vr polare ke har dckat s vi ska slippa betala.

" Hej, kan vi f ka med in till stan?"

" r nn av er ke?"

"Neee, han blev skitfull och dckade, s det r bara vi"

Det gr skitbra, chaffisen gr p det, ke stter sig i framstet och vi slipper betala fr tiden chaffisen sttt.

Pvg in till stan s kommer jag p att jag inte vet vart fan vi ska s jag hver ur mig " Jo du ke, vart ska vi?" Fljt av en vldigt pinsam tystnad d alla insett vad jag just sagt. Och mina polare ska frska rdda situationen " Jo men ke han dckade ju frut!"

Sen under resan sa polarna bort sig ngra gnger, nr vi kom fram och hade betalat brt vi alla ihop i skratt.

Ja det lter fan s mycket trkigare n det va kan jag lova
Citera
2009-02-13, 21:38
Medlem
zyxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
kes bravader

Hahaha, att du har en vn som heter ke gr det hela otroligt roligt.
Citera
2009-02-13, 21:43
Medlem
Lyckades hetsa en taxichaffis o kra mot heldragen linje, korsa en ng och brnna dck en gng! Helvete vad vi skrattade.
Roligaste var att det var en ombyggd 740 med 9 sittplatser back, sg ut som en vldigt ful limousine
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in