2010-01-11, 22:41
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
Precis samma sak vi diskuterade hr hemma, mannen verkar ju vara hantverkare och br ha en acceptabel inkomst, varfr i helvete har de inte skaffat ngot strre?

De sa ju att de inte hade hittat ngot strre i Mrsta.
Citera
2010-01-11, 22:48
Medlem
blondasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
Precis samma sak vi diskuterade hr hemma, mannen verkar ju vara hantverkare och br ha en acceptabel inkomst, varfr i helvete har de inte skaffat ngot strre?

Sg ju ut som fan hemma hos dem.

lvdalen dremot - de knns bra mycket stabilare!

Tycker inte att de i lvdalen knns s stabila - pappan har ju ingen koll p ngonting. Visst att han har varit borta och jobbat mer n henne, men med tanke p hur noll koll han verkade ha i dagens avsnitt kom jag att undra om han hade varit hemma vh...

En liten rolig grej r ju att det finns en finsk part i nstan varje par.

Ang. de i Mrsta, klart att de inte har rd att flytta till strre, en inkomst och nio ungar... P 95 kvadrat dessutom, ajaj.

Ngon som lade mrke till delfinerna vilka modern i Uppsala valt att pryda sin arm med?
Citera
2010-01-11, 23:41
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondast
Ngon som lade mrke till delfinerna vilka modern i Uppsala valt att pryda sin arm med?
Delfintatuering=ett skert WT-tecken (ett av mnga).
Citera
2010-01-12, 11:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Tycker inte att de i lvdalen knns s stabila - pappan har ju ingen koll p ngonting. Visst att han har varit borta och jobbat mer n henne, men med tanke p hur noll koll han verkade ha i dagens avsnitt kom jag att undra om han hade varit hemma vh...

Ang. de i Mrsta, klart att de inte har rd att flytta till strre, en inkomst och nio ungar... P 95 kvadrat dessutom, ajaj.

Tycker det r helt naturligt att ha dlig koll visa dagar d man har tio ungar. Kan vl hnda alla ven de med en att glmma bort att hmta ungen. Tycker lvdalen familjen r mysiga och de ser s hrliga och snlla ut s.
Citera
2010-01-12, 11:12
Medlem
Citat:

Nio ungar ger ju en bit ver 9000 bara i barnbidrag. Sen har de vl flerbarnstillgg, bostadsbidrag och frldrapenning. Men vad vet jag..Det kanske r dyrt i Mrsta

Pappan i familjen har tre barn frn ett tidigare frhllande OCKS
Citera
2010-01-12, 12:10
Medlem
Familjen frn lvdalen r ltt sknaste familjen.
Citera
2010-01-12, 12:35
Medlem
snurreskvtts avatar
Fan vad jag cklas av familjer med mnga barn.
Vet inte vad det r. Jag blir spyfrdig.
Antagligen fr att alla morsor som tryckt ut 5+ ungar r jvligt feta, har torra och nariga fittor och s gr jag och visualiserar hur det mste se ut nr dom knullar och s r bollen i rullning.
Citera
2010-01-12, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unix
Familjen frn lvdalen r ltt sknaste familjen.

Hller med!

Jag r i allmnhet vldigt imponerad av tonringarna i alla familjer av FA (ja de i Mrta hade iofs inga tonringar, men jag tnker ven p familjen som var med i frra ssongen). De verkar vara vldigt fina och ansvarstagande, sin ringa lder till trots.
Citera
2010-01-12, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt
Fan vad jag cklas av familjer med mnga barn.
.

Precis vad jag tnker. Jag kan verkligen se det framfr mig och det gr mig illamende. Kvinnans kropp mste ju bli helt utsliten av allt det dr fdandet.
Citera
2010-01-19, 02:09
Medlem
drdracula141s avatar
Den dr WT familjen i Mrsta sger ju allt nio barn i en lgenhet att pronen till ungarna inte skms....
Citera
2010-01-24, 14:39
Medlem
CaskRatlinss avatar
Herregud Uppsala... Namnen!
Citera
2010-01-25, 20:09
Medlem
glyos avatar
Ska hon frska skaffa fler barn till misren i lgenheten?

Edit: Hon r gravid..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in