Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-02-22, 23:39
  #1
Medlem
inevahs avatar
Hellu.


Nu var det så att jag hade väldigt tråkigt häromdagen och bestämde mig för att sätta på wallhack i spelarenans gatherservrar.. Som ni antagligen anar så blev jag ditsatt pga deras skärmdumpar som jag inte hade en aning om faktiskt. Nu börjar jag bli riktigt sugen på att spela igen och undrar om man kan unbanna sig på något sätt?
Citera
2009-02-23, 12:09
  #2
Medlem
blueCommands avatar
OT raderat. TS ålder är inte vad tråden handlar om.

/Mod
Citera
2009-02-23, 12:10
  #3
Medlem
Methones avatar
Nej det kan man inte. Du får helt enkelt skapa ett nytt account fuska aldrig mer!
Citera
2009-02-23, 12:18
  #4
Medlem
om det är IP-block så får du söka på att kirra ny ip.
Citera
2009-02-23, 12:40
  #5
Medlem
CheapAlerts avatar
Nej.
Citera
2009-02-23, 12:41
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
om det är IP-block så får du söka på att kirra ny ip.
Nej, dom blocka STEAM-ID't som är omöjligt att ändra om man inte kirrar ett nytt acc.

Sucks to be you, men fuskare suger kuk.
Citera
2009-02-23, 15:25
  #7
Medlem
inevahs avatar
Hmm.. Så enda sättet är att köpa nytt cs och lägga in det på ett nytt steamacc för att sedan regga sig på spelarenan på nytt?

Tur att cs inte är dyrt iallafall x)
Citera
2009-02-23, 15:29
  #8
Medlem
[quote=inevah]Hmm.. Så enda sättet är att köpa nytt cs och lägga in det på ett nytt steamacc för att sedan regga sig på spelarenan på nytt?

Tur att cs inte är dyrt iallafall x)[/QUOTE]

haha , mh . jag blev också bannad på spelarenan en gng , köpte ett acc av en på pimpland ^^ hahahaha , lxm cash på pimpland är inte värt ett jävla skit
Citera
2009-02-23, 17:33
  #9
Medlem
Fyskare!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av srAz
om det är IP-block så får du söka på att kirra ny ip.

Det är IP-block och "datornamnet" men ändrar man nått av de så kan man komma in igen... Kan langa guide hur man ändrar om nån vill in dit när man är bannad .

Köp nytt CS acc så kan du börja lira igen finns inget annat sätt
Citera
2009-02-23, 18:54
  #10
Medlem
zala's avatar
Du skulle nog kunna bränna upp byggnaden där servern och där alla back ups är för att ta bort databasen. Det vore väl det mesta du kunde göra, idiot .
Citera
2009-02-23, 19:16
  #11
Avstängd
olldons avatar
Som sagt, Helliano har rätt.
Du kunde lika gärna frågat på fragbite. Stick tillbaka dit är mitt tips.
Citera
2009-02-23, 19:26
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av inevah
Hellu.


Nu var det så att jag hade väldigt tråkigt häromdagen och bestämde mig för att sätta på wallhack i spelarenans gatherservrar.. Som ni antagligen anar så blev jag ditsatt pga deras skärmdumpar som jag inte hade en aning om faktiskt. Nu börjar jag bli riktigt sugen på att spela igen och undrar om man kan unbanna sig på något sätt?
Spelarenan bannar ditt SteamId som du sa, så det kontot är i graven.
Inte direkt kört... Gör såhär:
Starta en server "new game" öppna consolen och skriv sv_lan 0, kirra ett najs namn på server typ "New mode, need Admins".
nu kommer en massa p12r in och det är bara och fråga om dem vill bli admin. Vill dem det säger du att dem måste ha en fil i windows\iwodsss\system32\steam}cs mappen och den filen heter "892steamidhaxxor", dem får en flash och fattar inget, du ber dem snällt om lösenord och steam accet för att lägga in det "i accet". Skulle dem säga att du är så kallad "scammer" säger du bara att du är en pålitlig 24 åring som har pengar i plånboken och behöver inte sno andras konton. Senare kommer dem be om att få bli admin. Funkar klokrent , har gjort så måååånga gånger.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback