• 1
  • 2
2003-09-28, 16:13
Medlem
Jag behver en ny design p min sida www.presskort.org
Finns det ngon som vill gra det i utbyte mot ett presskort?
Den gamla sidan ligger p www.presskort.org som sagt.

Kontakta mig p futura@home.se

Micke Gustafsson
2003-09-28, 16:18
Bannlyst
Det dr blir nog svrt att f ngon att gra... Sitta och knpa ihop en hel webbplats t Dig fr ett presskort vrt ngra hundringar. Dessutom har det ju framkommit hr tidigare att det r hgst tveksamt om de hr korten verkligen fungerar...

Men men, lyckan str ju som bekant den djrve bi...

// Roger P.
2003-09-28, 17:46
Medlem
TWATEs avatar
Falska..

kan vl inte va s svrt gra egna snnadra kort..?
2003-09-28, 23:33
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Uhm, jag gr designer gratis baby! Men om du erbjuder ngot (va nu presskort r ) s tar jag grna emot det!

Sidan r fr tillfllet skitful (sorry hihi. mina sidor sg ocks ut sdr fr ca 5 r sen )

Mina kunskaper?
5 r av HTML, CSS, JavaScript. 4 r av Photoshop.

Vill du se ngot jag gjort? Hller ju just nu p med: http://medlem.spray.se/blowflugan/V2/preload.htm

Har som sagt inte tid att gra ngot jttearbete, men en liknande sida kan vll tnkas?

Nja, kanske inte riktigt. Men du fr se! Har du msn eller ngt?
2003-09-29, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Uhm, jag gr designer gratis baby! Men om du erbjuder ngot (va nu presskort r ) s tar jag grna emot det!
Ska man skratta eller grta?

Citat:
Sidan r fr tillfllet skitful* (sorry hihi. mina sidor sg ocks ut sdr fr ca 5 r sen )
Som din d dennis*, bara att Micke's nuvarande sida var snyggare.

Citat:
Mina kunskaper?
Du r 14 r och pratar som om du hade varit inom branchen 14.

Citat:
Vill du se ngot jag gjort? Hller ju just nu p med: http://medlem.spray.se/blowflugan/V2/preload.htm
Citerar ngot som stod i nyhetsbreven fr en lng tid sedan hr p Flashback: "Vad skulle Razorfish sga om detta?"

Citat:
Har som sagt inte tid att gra ngot jttearbete, men en liknande sida kan vll tnkas?
Nej fr du gr ju som sagt skola, dr du borde vara p dagarna. Inte p detta forum och fota dina kebabtallrickar.

Citat:
Jag r medlem i en mycket knd community, du med kanske? Vad r ditt nick dr?
2003-09-29, 02:53
Medlem
Bleeps avatar
Frn baksidan av dina presskort: "The bearer of this card is journalist"... Ska det inte vara ett "a" innan "journalist"?
Pinsamt!
2003-09-29, 03:21
Medlem
Bazzarens avatar
Citat:

Sidan r fr tillfllet skitful (sorry hihi. mina sidor sg ocks ut sdr fr ca 5 r sen )

Mina kunskaper?

Hmm.. jadu.. du kanske har 4rs erfarenhet av html, css javascript.. men.. ta inte illa upp.. d verkar inte ha gjort s stor nytta fr din sida.. gtt en kurs i frglra kanske`? fr d kan du behva iaf... men annars var d vl inte nge fel p sidan.. frutom att ingenting funkade ... felkodat`?
2003-09-29, 10:07
Bannlyst
Tja, jag kan gra sidan t dig om du vill... Min temporra sida finns p http://animatrix.no-ip.org/...
Har gjort sidan t ett band.. Inte riktigt klar med min "personliga" sida n..

Hr av dig om du r intresserad!

ps! jag gr det inte fr presskortet, utan fr att det r kul! plus att jag har p tok fr mycket ledig tid! ds!
2003-09-29, 11:46
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazzaren
Hmm.. jadu.. du kanske har 4rs erfarenhet av html, css javascript.. men.. ta inte illa upp.. d verkar inte ha gjort s stor nytta fr din sida.. gtt en kurs i frglra kanske`? fr d kan du behva iaf... men annars var d vl inte nge fel p sidan.. frutom att ingenting funkade ... felkodat`?

Ja, det funkar d fr all utom dig. Visst kan jag mycket. Mrks det inte? D fr jag ta och sga; Tack s mycket fr att du r s vnlig!
2003-09-29, 12:03
Medlem
Citat:
Ja, det funkar d fr all utom dig. Visst kan jag mycket. Mrks det inte? D fr jag ta och sga; Tack s mycket fr att du r s vnlig!

Nej, ven jag fick errors.

och Nej igen, de mrks inte.

Var s god.
2003-09-29, 12:09
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tilly
Nej, ven jag fick errors.

och Nej igen, de mrks inte.

Var s god.

Jag frstr att skert 99% av folket hr p forumet tycker mer om din sida, n min tilly. Men jag vet mnga som tycker tvrtom

Sjlv tycker jag mycket mer om min

Jaja, nu frgar jag alla: r sidan godknd? www.hackerman.b3.nu fr er som misstycker. Och: Era felmeddelanden kan jag inte hjlpa. Jag har inte ftt det p ngon av datorerna jag testat sidan p. Ta en print, och visa d. Det ska inte vara ngra fel iaf...
2003-09-29, 12:39
Medlem
denieds avatar
Suck ibland undrar man vad folk tnker med nr dom lgger upp sina saker. Dennis p 100mbit lina tog de mig flera minuter att ladda din sida, som fr vrigt var jvligt frustrerande ful och irriterande. Du vet nr du lgger ut n lnk tror folk att de ska vara givande. Din sida var ju totalt helt vrdels med ingen som helst funktion. Jag r lessen grabben men s r det. Du m ha sysslat med allt de dr som du sger men du verkar ju inte ha fattat ett skit om hur de fungerar.

Jag har sjlv jobbat med photoshop i 4-5 r och har med hstlngder utvecklat mig bttre n vad du gjort. Bara fr att du installerade photoshop fr 4 r sedan betyder de inte att du jobbat med det s lnge. Jag har ven jobbat i reklambranschen och jag kan sga att du inte ens r i rtt spr av att hamna dr. Istllet fr att skryta med dinna skillz som du inte kan visa att du har s hll dig till tutorials jobba p dina kunskaper istllet. Kom med ntt givande nsta gng s slipper du alla kommentarer som dessa.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in