Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2003-09-28, 16:13
  #1
Medlem
Jag behöver en ny design på min sida www.presskort.org
Finns det någon som vill göra det i utbyte mot ett presskort?
Den gamla sidan ligger på www.presskort.org som sagt.

Kontakta mig på futura@home.se

Micke Gustafsson
2003-09-28, 16:18
  #2
Avstängd
Roger Perssons avatar
Det där blir nog svårt att få någon att göra... Sitta och knåpa ihop en hel webbplats åt Dig för ett presskort värt några hundringar. Dessutom har det ju framkommit här tidigare att det är högst tveksamt om de här korten verkligen fungerar...

Men men, lyckan står ju som bekant den djärve bi...

// Roger P.
2003-09-28, 17:46
  #3
Medlem
TWATEs avatar
Falska..

kan väl inte va så svårt å göra egna sånnadära kort..?
2003-09-28, 23:33
  #4
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Uhm, jag gör designer gratis baby! Men om du erbjuder något (va nu presskort är ) så tar jag gärna emot det!

Sidan är för tillfället skitful (sorry hihi. mina sidor såg också ut sådär för ca 5 år sen )

Mina kunskaper?
5 år av HTML, CSS, JavaScript. 4 år av Photoshop.

Vill du se något jag gjort? Håller ju just nu på med: http://medlem.spray.se/blowflugan/V2/preload.htm

Har som sagt inte tid att göra något jättearbete, men en liknande sida kan väll tänkas?

Nja, kanske inte riktigt. Men du får se! Har du msn eller ngt?
2003-09-29, 00:01
  #5
Banned
Bums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Uhm, jag gör designer gratis baby! Men om du erbjuder något (va nu presskort är ) så tar jag gärna emot det!
Ska man skratta eller gråta?

Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Sidan är för tillfället skitful* (sorry hihi. mina sidor såg också ut sådär för ca 5 år sen )
Som din då dennis*, bara att Micke's nuvarande sida var snyggare.

Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Mina kunskaper?
5 år av HTML, CSS, JavaScript. 4 år av Photoshop.
Du är 14 år och pratar som om du hade varit inom branchen 14.

Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Vill du se något jag gjort? Håller ju just nu på med: http://medlem.spray.se/blowflugan/V2/preload.htm
Citerar något som stod i nyhetsbreven för en lång tid sedan här på Flashback: "Vad skulle Razorfish säga om detta?"

Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Har som sagt inte tid att göra något jättearbete, men en liknande sida kan väll tänkas?
Nej för du går ju som sagt skola, där du borde vara på dagarna. Inte på detta forum och fota dina kebabtallrickar.


Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Nja, kanske inte riktigt. Men du får se! Har du msn eller ngt?
Jag är medlem i en mycket känd community, du med kanske? Vad är ditt nick där?
2003-09-29, 02:53
  #6
Medlem
Bleeps avatar
Från baksidan av dina presskort: "The bearer of this card is journalist"... Ska det inte vara ett "a" innan "journalist"?
Pinsamt!
2003-09-29, 03:21
  #7
Medlem
Bazzarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Uhm, jag gör designer gratis baby! Men om du erbjuder något (va nu presskort är ) så tar jag gärna emot det!

Sidan är för tillfället skitful (sorry hihi. mina sidor såg också ut sådär för ca 5 år sen )

Mina kunskaper?
5 år av HTML, CSS, JavaScript. 4 år av Photoshop.

Vill du se något jag gjort? Håller ju just nu på med: http://medlem.spray.se/blowflugan/V2/preload.htm

Har som sagt inte tid att göra något jättearbete, men en liknande sida kan väll tänkas?

Nja, kanske inte riktigt. Men du får se! Har du msn eller ngt?



Hmm.. jadu.. du kanske har 4års erfarenhet av html, css å javascript.. men.. ta inte illa upp.. d verkar inte ha gjort så stor nytta för din sida.. gått en kurs i färglära kanske`? för d kan du behöva iaf... men annars var d väl inte någe fel på sidan.. förutom att ingenting funkade ... felkodat`?
2003-09-29, 10:07
  #8
Avstängd
Tja, jag kan göra sidan åt dig om du vill... Min temporära sida finns på http://animatrix.no-ip.org/...
Har gjort sidan åt ett band.. Inte riktigt klar med min "personliga" sida än..

Hör av dig om du är intresserad!

ps! jag gör det inte för presskortet, utan för att det är kul! plus att jag har på tok för mycket ledig tid! ds!
2003-09-29, 11:46
  #9
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazzaren
Hmm.. jadu.. du kanske har 4års erfarenhet av html, css å javascript.. men.. ta inte illa upp.. d verkar inte ha gjort så stor nytta för din sida.. gått en kurs i färglära kanske`? för d kan du behöva iaf... men annars var d väl inte någe fel på sidan.. förutom att ingenting funkade ... felkodat`?

Ja, det funkar då för all utom dig. Visst kan jag mycket. Märks det inte? Då får jag ta och säga; Tack så mycket för att du är så vänlig!
2003-09-29, 12:03
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
Ja, det funkar då för all utom dig. Visst kan jag mycket. Märks det inte? Då får jag ta och säga; Tack så mycket för att du är så vänlig!

Nej, även jag fick errors.

och Nej igen, de märks inte.

Var så god.
2003-09-29, 12:09
  #11
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tilly
Nej, även jag fick errors.

och Nej igen, de märks inte.

Var så god.

Jag förstår att säkert 99% av folket här på forumet tycker mer om din sida, än min tilly. Men jag vet många som tycker tvärtom

Själv tycker jag mycket mer om min

Jaja, nu frågar jag alla: Är sidan godkänd? www.hackerman.b3.nu för er som misstycker. Och: Era felmeddelanden kan jag inte hjälpa. Jag har inte fått det på någon av datorerna jag testat sidan på. Ta en print, och visa då. Det ska inte vara några fel iaf...
2003-09-29, 12:39
  #12
Medlem
denieds avatar
Suck ibland undrar man vad folk tänker med när dom lägger upp sina saker. Dennis på 100mbit lina tog de mig flera minuter att ladda din sida, som för övrigt var jävligt frustrerande ful och irriterande. Du vet när du lägger ut än länk tror folk att de ska vara givande. Din sida var ju totalt helt värdelös med ingen som helst funktion. Jag är lessen grabben men så är det. Du må ha sysslat med allt de där som du säger men du verkar ju inte ha fattat ett skit om hur de fungerar.

Jag har själv jobbat med photoshop i 4-5 år och har med hästlängder utvecklat mig bättre än vad du gjort. Bara för att du installerade photoshop för 4 år sedan betyder de inte att du jobbat med det så länge. Jag har även jobbat i reklambranschen och jag kan säga att du inte ens är i rätt spår av att hamna där. Istället för att skryta med dinna skillz som du inte kan visa att du har så håll dig till tutorials å jobba på dina kunskaper istället. Kom med nått givande nästa gång så slipper du alla kommentarer som dessa.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback